Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit |
|
1 2 3 4 5 .. 8
|
27.03.14 16:03
MiMa27
|
Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit
Pinterest: i han mal bi dä Daenu gluegt wer ihre folged, und det hani dich entdeckt.... ich bin e stilli mitleserin im 2014 Thread, chume aber schlicht weg nöd dezue zum det detailliert z'folge und vorallem nid immer uf all Pünkt izgah und zruggschriebe... und wär überforderet *hihi* drum isch din Ego-Thread super!
ja, das mit dä negative Bedütig het mich au bitzli devo abghalte.. aber zum Thema mint find ichs sehr schön... und so langs nöd ganz stachelig sind, chani demit läbe ;-)
Super, denn machi au mal no so cake pops ;-)
Also, i bhalte d'Auge wäge so chistli offe und würd di sofort informiere wenn ich fündig wirde.
Ich bin zur Ziit au vo allne Siite am Pastagläser/Chlini Spargelgläser etc. am sammle. Vo Michel Getränk gits au no herzigi Fläschli. Zuesätzlich han ich ganz viel im Depot in Konstanz günstig kauft. Ich wett am Schluss nöd all zu viel wirrwarr mit dä Fläschli, drum suechi denn am Schluss die ähnliche zäme.
|
|
|
|
|
27.03.14 22:22
thomelnicht registriert
|
Wusste gar nicht, das man da Hochzeit feiern kann und das obwohl ich nebendran zur Schule ging. Ist ganz eine schöne Location.
|
|
|
|
28.03.14 08:27
thomelnicht registriert
|
Wobei bei einer so schönen Gartenanlage sehen Zelte sicher auch super aus. Sehe es grad vor meinem inneren Auge.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 8
|