| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mr. Cool & the Princess
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 42 .. 67
05.09.11 14:10
livipivi

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Ja weisch wie und denn nur na Vorfreud gnüsse! Sich in Sicherheit wiege well alles fertig isch und parat isch- isch doch toll! und wer weiss, viellicht hesch ja nach de Hochziit en super Idee wod wieder mega Lust zum bastlä hesch. Und söss gits ja echt au schöni Kärtli ohni Bastlä (find üses z.b. echt glunge und hend viel Kompliment becho) aber natürlich chan mer das ned mit selber bastlätä vergliechä

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

05.09.11 14:18
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Jo ich denke eifach, Dankeskärtli mues me jo meh mache wie z.B. Iladigskärtli. Und ob ich mich nomol ufraffe chan zum 50 Kärtli oder so z bastle. Mol luege...zudem noch üsne Ferie isch scho bald Wiehnachte...denn mueni Wiehnachtskärtli mache. Han gar kei Zit für selber bastleti Dankeskärtli

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

05.09.11 14:51
livipivi

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Oh Wiehnachtskärtli- die hani früher amel au na bastlät, hüt mached mir amel (sit 2005) es professionells Shooting mit sim Töchterli und das werded amel Wiehnachtskärtli.
einisch als Engeli, einisch als Samichlas, einsich vor em Cheminee mit eme Teller Guetzli und sie biesst grad inen Zimtstern ine und einisch sitzt sie mit ganz viel chline Teelichter am Bode und hebed so d Hand drüber, wie wenn sie würdi d Wärmi spüre..., ähm, glaub ha na öpis vergesse, aber egal
Ha gar na kei Idee für das Jahr- wenns Schnee hetti chönt mer dusse e Schneeballschlacht verastalte mit Kerzelicht im Hintergrund oder so
Ha au immer huere Freud a dene Kärtli

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

05.09.11 14:53
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Hey das tönt jo mega. So cool...jedes Johr es professionells Fotoshooting. Finde so Chärtli au cool...hützutags schriebet d Lüt so wenig Kärtli...immer nur eMail...SMS...MMS. Find das so schad. Es persönlichs Chärtli oder au Postkarte...ich lieb das

Und wenns no es Foti druf het, umso besser. Denn het me grad no en Erinnerigsföteli...cool

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

05.09.11 14:55
Stella83

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Jööö da sind sicher mega süessi Bilder. Vielicht chönder eu dasmal alli als Samichlaus-Helferli verkleide. Als Wiehnachts-Elfe oder sowas.

So Karte kriegt mer echt gern.

I han früehner immer zeichnet. Hüt fehlt mer leider zit und d lust dezue.

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*

05.09.11 14:56
Stella83

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Viel Kärtli schmeisst mer amigs is altpapier. Aber die mit persönliche Föteli druf hängt mer meistens uf. Find da uh schön.

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*

05.09.11 15:02
Stella83

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Die sind ja sooooo süess V. a. das mit de Teeliechtli. Schöni Idee

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*

05.09.11 15:12
livipivi

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Ja gell, das ist auch mein Favorit, es hängt in Gross über ihrem Bett Das Guetzlibild ist auch mega- leider hab ich das nicht da

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

05.09.11 15:13
Stella83

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Echt super. Und die Kleine ist unglaublich süss

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*

05.09.11 15:14
livipivi

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Danke sie ist wirklcih ein Schatz

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 42 .. 67
bearbeitet   richtig   gespannt   PrinzessinN   Prinzessin   eigentlich   Wünsche   einfach   irgendwie   Traumtag   Tomorrow   Oktober   Strauss   gefällt   Floristin   Princess   wirklich   Bericht   zusammen   Forever