| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mr. Cool & the Princess
 1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 46 .. 67
14.09.11 09:57
layonie 

Re: Mr. Cool & the Princess

stell mir grad vor wie er wür luege wenn ich ihm den d' m&m's wür i d' Hand trucke und ihm wür sägä er müesdi die dir heibringe

14.09.11 09:59
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Jo seg nüt layonie...aber er flügt hüt erst...chasch ihn also erst am Obig gseh

Aber das wär es Bild...du gisch ihm de Sack und seisch...so brings dinere Frau hei

Muesch denn verzelle, was ihr alles in Vegas gmacht hend

Zum Glück han ich keis iPhone und kei Wifi und nüt...sust würi glaub au immer am Phone hange

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

14.09.11 10:01
cosa87 

Re: Mr. Cool & the Princess

Also für mich wers keis problem

ohhhh irgendwie isches scho komisch wenn alles vobie isch...

am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****

14.09.11 10:07
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Jööö das glaub ich dir. Wird mir wohrschinli au so go ines paar Mönet

Hüt isch uh herzig gsi...min GG het mich umarmt und gseit....bald bisch du mini schön Frau...jöööö das isch so süess gsi



...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

15.09.11 16:55
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

jö so herzig. jetzt isch eini vonere andere abteilig do gsi...isch scho en älteri frau...sie frogt amigs immer wege de hochzit usw. jetzt het sie gfroget, ob ich scho es chleid han...ich jo klar...hesch es bild...han wieder bejoht...denn hani ihre 3 bilder zeigt und sie isch schier usgflippt...sie het gmeint, das seg es sensationell schöns chleid...ihre gfallt es chleid nöd so schnell...aber das seg de wahnsinn..ich heg guet usgsuecht.

so herzig...han grad no meh freud


...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

15.09.11 16:58
dia

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

jööööö so lieb!!!
Jetzt bin ich grad no mehr "gwunderig" uf dis Kleid!!!!! S tolle isch, wenn ich us de Flittis zrugg kum, kann ich din Bricht läse und dini Föteli bestune!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

15.09.11 17:00
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

@dia: Jo guets Timing . Ich denke, jedi Brut findet ihres Kleid DAS TRAUMKLEID. Hoffentlich sind ihr denn nöd enttüscht

Aber für mich passts super und es isch würklich min absolute Traum...obwohl...ich han immer vo somene riese Sissi-Prinzessinne-Kleid träumt mit uh langer Schleppe. Aber irgendwie hani mich i dene mega pompöse und voluminöse Kleider nöd so wohl gfühlt. Drum hani sone Mischig zwüschet schlicht und pompös.

Uiiii nächst Wuche chanis nomol go alegge...freu mich scho soooooo

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

15.09.11 17:05
dia

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Wie du seisch, jedi het IHRES Traumkleid usgsuecht! Dorum stoht's dr Brut au guet. Darum wärde mir sicher nid entdüscht si, denn es isch DIS Kleid und du wirdsch drin TRAUMHAFT usseh...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

15.09.11 18:25
layonie 

Re: Mr. Cool & the Princess

Nur churz als Info! M&m's händ s' Death Valley guet überstande, jetzt sötts kei Risikä meh gäh - wird nur no chüehler!
Schös Tägli!

15.09.11 22:53
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Juhhuuiii so guet. Denn bini aber froh

Wenn sind ihr eigentlich zrugg? Mues Mol luege, ob ich no anderi Candies poste muen, oder ob d M&M's und d Mandle langet. Uiiii freu mich so

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

 1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 46 .. 67
Bericht   wirklich   Floristin   Tomorrow   Strauss   eigentlich   Princess   Prinzessin   zusammen   Oktober   gespannt   bearbeitet   richtig   Traumtag   gefällt   einfach   PrinzessinN   Wünsche   Forever   irgendwie