| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mr. Cool & the Princess
 1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 51 .. 67
28.09.11 10:01
livipivi

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

@Prinzessin, ah das tönt doch schon wieder viel besser
Wegen dem öffentlichen Streiten- ich bin eben auch voll kein Fan davon, aber mein Schatz ist amel einfach verruckt und er meint immer- nur weil jemand dabei steht muss er nicht Friede Freude Eierkuchen spielen. Ich bin da eher zurückhaltender, deshalb haben auch viele dieser Leute gemeint, er sei so gemein zu mir- aber wehe wir sind zu Hause- da geb ich amel doppelt zurück
Aber eben, es hat sich stark gebessert und ich denke ihn hat das auch ein bisschen aufhorchen lassen, das die Leute so einen Eindruck bekamen

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

28.09.11 10:37
nimbini 

Re: Mr. Cool & the Princess

@livipivi, hahahaaaaa ich chan nüme! da bin ich wohl genau wie din schatz... ich tuen au immer stritte i de öffentlichkeit! mir doch egal, ob anderi debi sind... lüüt wo eus zum erschte mal gsehnd, sind dänn amigs grad e chli gschockt, aber eusi kollege wüssed, dass mir amigs gern chli tüend zicke! es händ zwar alli gmeint, seig besser worde... aber ich chans halt glich nöd lah! bin halt au chli stritsüchtig, ich bruche das eifach amigs.... und bi mir säged immer alli, ich seig gemein zum ihm ich chan nüme! debi chan er au zicke und mini bescht fründin seit dänn immer, also ich weiss im fall, dass de xy au chan fies si....

28.09.11 10:44
livipivi

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

hi hi Nimbini- anschiindend dem fall scho e Widderkranket Ja er isch ebe au so- wenn ihm öpis ned passt chan er huere fies si- also au mit Wort- ich los amel gar ned richtig zue, aber die ussestehende die findeds drum mengsich scho echli krass- aber ebe- ich säg denn immer, nur well ich ned grad sofort ume gibe, heisst das ned das ich es huscheli bin und mich ned chan wehre...
ha ihn amel grad müese in Schutz neh, aber ebe- innert zwüsche isch es scho ruhiger worde zwüsched üs und mir sind me lieb mitenand.
Viel hets sich au troffe das mir monatelang ned gstrietet hend und WENN mir mal mit anderne abgmacht hend, hets tätscht und denn hend die immer s Gfühl gha, mir heged immer striet... Also die hend mich amel huere gnärvt- die Eine hend immer so ala Mega Heili Welt "gspielt" ich säg nur (letzt Jahr- zämä durs Disneyland tanzet!!!) Ui da chum ich s grossi Kotze über- debi seit sie mir amel hinde düre au wie er sie nervt- aber vornedüre immer so La LALA du du du alles tip top- tja mir sägäd halt defür au mal *schimpf* und defür gaht nüt hinde düre

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

28.09.11 10:50
nimbini 

Re: Mr. Cool & the Princess

@livipivi, ja ich gsehn das au so! lieber ehrlich si und grad säge, was nervt, als hine dure und dänn irgendwänn platzt bombe! striit ghört eifach dezue inere beziehig und bi eus isch es au nöd immer bös gmeint, mängisch tüend mir eus eifach gägesitig e chli azünde, das ghört bi eus dezue.... mir chunnt amigs eh s'chotze bi päärli, wo sich ständig hebed und küssed und flüsteret und und und wänn anderi debi sind... das chan meh au dehei mache

28.09.11 10:52
livipivi

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Genau Dihei luegt au niemert zue und mer mues kei Notbrems riessä

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

28.09.11 10:55
nimbini 

Re: Mr. Cool & the Princess

hihi jaaagenau livipivi

28.09.11 11:06
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Also ich finde, richtig striete söt me au daheime. Es isch doch doof, wenn anderi debi sind und sich die Problem alose müend. Min GG und ich tüend üs aber oft au azünde...das chömer guet und egal, wer debi isch

So Päärli, wo uf heili Welt machet vor anderne, aber hinter de Kulisse d Beziehig alles andere als rosig isch...das findi voll doof. Ich meine, wen wot me denn mit dene Schauspielkünst beidrucke? Und me merkt jo eh, ob es Päärli sich würklich gern het oder nur so tuet zum d Fassade ufrecht z erhalte.

Au findis doof, wenn me hinterem Rugge vom Partner schlecht über ihn rede tuet. Finde, me söt das am Partner chöne direkt sege, wenn eim was stört. Klar tueni mängisch au mit mine Fründinne über min GG lästere, wenn ich mich grad gärgeret han oder so. Mues amigs eifach Dampf abloh. Aber das macht doch jede.

Wichtig isch eifach, dass me ehrlich isch und so chan si, wie me isch ohni sich müesse z verstelle.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

28.09.11 11:13
livipivi

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Das isch scho so Prinzessin- sorry fürs Missbruche vo dim Tread


Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

28.09.11 11:16
dia

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Schön, dass dein GG wieder der alte ist!
Mr.Cool hört sich auch besser an als Mr.Stänkeri...
Und wie ist eurer Flitzer?

Mein GG und ich streiten uns fast nie in der Öffentlichkeit, er ist eh nicht so der Streithahn, ich bin eher noch die wo umzickt! Aber auch lieber zu Hause! Wir haben ein Kollegenpaar die streiten ab jedem "Hafechäs" vor allen und das nervt ziemlich!! Ich finde man kann auch mal ein wenig zurück stecken, dass es nicht gleich jeder mitbekommt! Klar, bei Meinungsverschiedenheiten sag ich auch gleich wo es lang geht, aber das ist nicht so ein rumgezanke...

Uhhh nein, was ich hasse ist hinter dem Rücken schlecht reden! Da werde ich aggresiv, das kann ich nicht ausstehen. Die Leute wo das über mich machen oder übere andere lästern und vorne rum nett sind, sind für mich gleich abgeschrieben! Geht gar nicht!

PS: Und, hast du dein Ring schon???

Lg, dia


....unser Traumtag war am 21.5.2011...

28.09.11 11:46
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

@dia: Du hast recht...Mr. Coll ist vieeeeeeeeellllllllllll besser als Mr. Stänkeri
Der Flitzer ist cool...kaum aufs Gaspedal gedrückt, geht's ab. Voll cool. Ich freu mich, wenn ich das Auto auch fahren kann

Den Ring habe ich noch nicht. Wir haben der Goldschmiedin am Wochenende den Text für die Gravur gemailt und am Montag habe ich ihr noch den Zettel per A-Post geschickt. Sie hat uns gestern Abend die Gravur-Vorlage zugemailt mit Bitte um Feedback. Habe ihr heute Morgen geschrieben, dass es gut ist für uns und jetzt hoffe ich, dass sie die Ringe in den nächsten Tagen graviert und wir diese am Samstag oder spätestens Montag Abend holen können

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

 1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 51 .. 67
Wünsche   zusammen   irgendwie   Princess   Forever   Traumtag   Oktober   eigentlich   gefällt   wirklich   PrinzessinN   Prinzessin   Bericht   richtig   gespannt   bearbeitet   einfach   Floristin   Tomorrow   Strauss