| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mr. Cool & the Princess
 1 .. 32 .. 62 63 64 65 66 67
11.01.12 09:56
juni07 

Re: Mr. Cool & the Princess

@printessinn und nimbini: merci. muess mers i jedem fall selber drucke??

lg juni07

11.01.12 10:26
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

@juni07: Jo, me mues es selber drucke. Also zumindest han ich das bis jetzt so gmacht (bi de Iladigskarte und jetzt Dankeskarte). Goht ganz schnell...ich finds super!

Ich han im Office World transparenti Etikette vo Zweckform kauft. Mit dene gohts super....

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

Zuletzt bearbeitet am 11.01.12 10:27

11.04.12 11:34
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Es gibt tolle News. An unserer Hochzeit habe ich am Abend meinen Brautstrauss geworfen. Meine jüngere Cousine hat ihn dann gefangen. Ich sagte ihr dann...tja...jetzt weisst du, was zu tun ist. Sie antwortete noch...sie sei noch so jung und zuerst müssen noch meine Cousin und mein Bruder heiraten usw....

Gestern hat meine Mutter mir gesagt, dass meine Cousine diesen Juli heiraten wird.

So viel zum Thema Brautstrausswerfen...es stimmt halt manchmal schon, dass die Frau, die den Strauss fängt, die nächste ist, die heiratet!


...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

11.04.12 11:38
dia

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Oh jööö so toll! Das freut mi grad!!!!

Bi mir isch es ebbe grad anderst! Sie wo mi Brutstruss gfange het, isch leider nüm mit ihrem Partner zämme sit Afangs Joor! Has mega schad gfunde! Denn sie sind au über 5 Joor zämme gsi und es hätti grad passt....

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

11.04.12 11:43
Proeschu 

Re: Mr. Cool & the Princess

@PrinzessinN

So schööön! Vor allem, wenn sie jetzt "vor de andere hürotet"... (fende das sowieso schad, wemmer of die andere "muess" luege....) ich ha jo au ghürote vor minere ältere Schwöschter....(sie hed gar kei Partner).... Min Bruutstruss hani minere einte Tante gschänkt, die esch scho sit Johre met ehrem Partner zäme, wer weiss, vellecht gets dete au no en Hochzig?

@Dia
Ou, das esch schad! Aber vellecht chömmeds weder zäme oder sie fend (no) en bessere?

1. & 4.6.2011

11.04.12 11:49
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

@Dia: Uiii jo, das isch schad. Noch 5 Johr...aber wie d Proeschu seit...viellicht findet sie jo en bessere

@Proeschu: Ich find das au doof...wieso muesch warte, bis de oder die ghürote het? Wenns passt, denn passts.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

11.04.12 11:50
nimbini 

Re: Mr. Cool & the Princess

bi mir isch es au chli andersch gloffe! sie wo min struss gfange hät, hät e wuche spöter (unabhängig vom brutstruss) en hüratsatrag übercho... jetzt händs welle das jahr hürate, termin etc scho gha, aber sie hät jetzt doch gfunde, sie seig sich nüme sicher und hät d'hochzyt abgseit, zäme sinds aber no.....

lg nimbini

11.04.12 11:53
Proeschu 

Re: Mr. Cool & the Princess

@Nimbini

Ui, das esch jo schief.... esch aber doch no rächt lang gange, bes sie gmerkt hed, dass es jetzt nonig guet esch....?

1. & 4.6.2011

11.04.12 12:02
nimbini 

Re: Mr. Cool & the Princess

@proeschu, na ja, ich finds eigentlich guet, dass sie sich so entschiede hät! lieber gar nöd erscht hürate, wänn meh sich nöd sicher isch und e krise hät als trotzdem alles durezieh, viel zyt und geld investiere und nach eme halbe jahr gahts usenand! ich finde, das bruucht au no rächt muet zu dem schritt!

11.04.12 12:25
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Uf jede Fall nimbini...das brucht Muet und ich findes aber au guet, wenn me das vorher macht, als alles durezieh und nochher gohts usenand!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

 1 .. 32 .. 62 63 64 65 66 67
eigentlich   gefällt   Bericht   zusammen   richtig   Prinzessin   Forever   wirklich   Traumtag   gespannt   einfach   Wünsche   bearbeitet   Oktober   PrinzessinN   Tomorrow   Princess   Strauss   Floristin   irgendwie