| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mr. Cool & the Princess
 1 .. 33 .. 63 64 65 66 67
31.10.12 07:42
Daninici10

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Sehr schöni Bilder Mir gfallt dis Outfit

31.10.12 09:12
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

@all: Danke!

@Proeschu: Es isch würklich entspannt gsi. Mir hends uh guet gha mit em Fotograf und min GG het glaub au Freud gha (obwohl er zerst so doof tue het und mir s ganze Shooting vermieset het). Er het gmeint es het so viel Lüt..das segi doch peinlich usw usw...aber es het wenig Lüt gha und die meiste hends gar nöd mitübercho, dass mir am Fötele sind...und wil de Fotograf so easy gsi isch, hets mim GG glaub au gfalle

Er findet sogar d Bilder vo sich guet...das brucht viel, wil er so eitel isch

Drum hoff ich au, dass es es nächsts Mol geh wird

@Daninici10: Danke
Han d Bluse und de Jupe i de USA postet gha und gfunde, das pink passt doch zum Beach. Und mues sege...es het uf de Bilder en super Kontrast geh...han Freud

Zuletzt bearbeitet am 31.10.12 09:17

31.10.12 09:14
nimbini 

Re: Mr. Cool & the Princess

sehr schöni bilder prinzessinn, a wellem beach sind ihr da?

31.10.12 09:16
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

@nimbini: Danke! Das isch in Santa Monica, CA

31.10.12 09:19
nimbini 

Re: Mr. Cool & the Princess

@prinzessin, das hani fascht no vermuetet wägem pier hine dra

31.10.12 09:39
Palchen 

Re: Mr. Cool & the Princess

Welcome Back!

Ganz, ganz tolle Fotos Kann mir vorstellen, dass es Spass gemacht hat!

Lg Palchen

31.10.12 09:48
FringillaVigo 

Re: Mr. Cool & the Princess

PrinzessinN:
...und min GG het glaub au Freud gha (obwohl er zerst so doof tue het und mir s ganze Shooting vermieset het).
Das kenn ig vo mim Fründ im Fall oh! Zerscht mau es Ründeli motze, bis es no uf mi abfärbt und när glich Freud ha! Aber wes dim Ma jo de doch no gfalle het, gibts sicher (hoffentlich!) es Revival vo däm shooting

31.10.12 10:07
Kate82 
Re: Mr. Cool & the Princess

cooli Idee mit däm fotoshooting zum Johrestag erscht rächt, wenn's de no so schöni Bilder git

31.10.12 10:30
laluna1712 
Re: Mr. Cool & the Princess

Wow PrinzessinN, super schöne Bilder
die Location ist traumhaft und der Fotograf einfach der Hammer, war damals bei Carmiles Bildern auch schon begeistert von ihm.
Da habt ihr eine wunderschöne Erinnerung an euren 1. Hochzeitstag.

31.10.12 11:16
dia

nicht registriert

Re: Mr. Cool & the Princess

Ohhhh PrinzessinN!! Sooo schööööönnnn... Und dein Outfit, woooowww *pfeiffendessmily*!!!!
Ich hoffe für dich, dass dein GG sich nochmals überreden lässt, die Fotos sind einfach SUPER!!!!

Lg, dia

 1 .. 33 .. 63 64 65 66 67
bearbeitet   gespannt   Wünsche   PrinzessinN   Oktober   irgendwie   gefällt   Prinzessin   Floristin   Traumtag   richtig   Tomorrow   einfach   wirklich   Bericht   Princess   zusammen   eigentlich   Forever   Strauss