| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Nemo's puzzlige Schlosshochzeit
 1 .. 10 11 12 13 14 .. 24
11.06.13 14:43
Nemo 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

@nisliker: ja es isch sicherlich nöd günstig. mini mädels händ ja min betrag au no überno. sie händ jetzt mit limo, esse, trinke und dene t-shirts wos mache lah händ (inkl mim ateil) 400 franke pro nase zahlt.
ich finde s'preis-leistigsverhältniss isch total ok. was sie eim bütet für de pries isch de wahnsinn!!! ich denke wenn mir in züri wäred fein go ässse, nacher in usgang, alk usw... wäremer au nöd viel günstiger cho und hettet nöd emal übernachtet... vo dem her findis völlig ok

11.06.13 14:47
Canoa 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

wow, eifach nome genial! =)
Ond das i de schönste Stadt vo de Wäut!

11.06.13 14:50
nisliker 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

wow ja findi scho recht viel.... aber wend so viel gueti fründe hesch wo das zahled isch ja hammer!!!

11.06.13 14:59
Nemo 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

@nisliker: ja voll, sie sind de wahnsinn!!! ich bin ihne au unendlich dankbar!!

11.06.13 15:03
nisliker 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

hoff ich mues nüd schlimms mache :(

Zuletzt bearbeitet am 11.06.13 15:03

11.06.13 15:10
Nemo 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

sie sind echt gnädig gsie mit mir. han ja nur messe verchaufe. guet, mis outfit (also vo allem d^schminki) isch kakke gsie, aber easy...hät mi nöd gstört. bitz blöd umelaufe hani ja erwartet gha...

11.06.13 16:04
snet 
Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Wow klingt ja unglaublich dein Polterwochenende! Dein Mr. Spax ist mir nicht so ganz unbekannt und war sogar Gast an unserem HZ-Apéro :-)

11.06.13 16:04
Mona83 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Nemo so än cooole bricht.

s tönt als wärs perfekt gsi?

11.06.13 16:08
Nemo 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

@snet: das ist ja witzig :-))) der hat echt einen witzigen nebenjob wobei gewisse weiber warscheinlich auch recht mühsam sein können... im richtigen leben ist er ja ganz seriös...

@mona: es isch echt perfekt gsie!! genau wieni mir das vorgstellt han eifach genail. es hät irrsinnig spass gmacht¨!!

11.06.13 21:35
schmetterling84 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Liebi nemo

Die Polterweekend tönt jo mega ... Schön heit irs soooo super gha und es isch voll di gschmack gsi! Und dass dini fründin au drbi gsi isch hets perfekt gmacht gäll?!
Und d föteli erst, merci fürs teile....

 1 .. 10 11 12 13 14 .. 24
bstellt   flitterwuche   ehevorbereitgsgspröch   wunderschön   puzzlige   Schlosshochzeit   vorbereitigsverfahre   natürli   wunderwunderwunderwunderschön   vespa-ape-calessino   ehevorbereitigsgspröch   trauigsermächtigung   bearbeitet   gspannt   Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey   cooooooooooooooooooooooooool   richtig   ehevorbereitungsgespräch   übercho   preis-leistigsverhältniss