Nemo's puzzlige Schlosshochzeit |
|
1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 24
|
|
|
|
11.07.13 06:09
nicole87
|
Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit
sali Nemo
das seht alles super us, du bisch richtig kreativ!
wie vill hesch für dr Schirm zahlt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.08.13 08:27
Nemo
|
Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit
Denn hä natürli zu mim frisürli no mis diademli ghört.... tja, das hämmer denn druf bastled und bingo: es hät kakke usgseh!! hät mi recht gnervt.... han das diadem scho vor langer ziit kauft gha. dehtzual häts mir au gut gfalle, aber wonis jetzt agha han mit dere frisur isches viel zschmal gsie und hät voll affig usgseh. mis mami isch au debie gsie bim probesteckä. mir händ denn mitem coiffure zäme entschiede, dasses es diadem brucht zu dere frisur, will es macht sie denn eifach so fertig, aber es muess grösser sie. nöd höcher, aber breiter.... tja, ich han nur denkt: BINGO, nomal paar hundert fränkli... mir sind denn i verschiedeni läde nacher gange, mit de frisur, denn gseht mer grad s'ergebnis, aber leider simmer nieneds andersch füündig worde als im brutgschäft. mir sind denn im merry's glandet. versschiedeni diademli händs mer uf de chopf gsetzt. im einte hani usgseh wie weni e chrone ufem chopf het mis mami und ich händ eus köstlich amusiert, d'verchäuferin häts glaub nöd so lustig gfunde uf all fäll hani denn MIS diadem gfunde und es isch eifach perfekt gsie uf min cho chopf und uf die frisur. bim zhale hät mis mami wieder karte zuckt und gseit: nei münggi, das zahl ich beziehigswies de opi, das ghört zum chleid!! ich has nöd welä, aber wiederred hät nüt bracht. bi allem was ich ahan a dem hochziit, vo schmuck über schue über chleid usw. seit sieimmer: das ghört zum chleid! isch ja mega süess und ich bin ihre au unendlich dankar, aber amigs isches mir denn wükli nöd recht.... uf all fäll hani jettz mis outfit definitv komplett und ich han riiiiiiiiiiiiesig freud dra
jetzt wünsch ich eu allne en schöne tag. ich gange jetzt denn anes hochziit vo kollege (eifach an aper) und den gahts am abig no ab ad streetparade! bis glie, nemo
|
|
|
|
1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 24
|