| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Nemo's puzzlige Schlosshochzeit
 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 24
27.08.13 18:25
elea 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

wow nemo! hey gratuliere der ond dim ma zor hochzit!!! fendes so lässig dass ehr das so locker gno hend metem wetter ons trotzdem so gnosse hend!
du hesch super usgseh (hammer frisur by the way ;)
wönsche euch alles gueti ond natürli ganz schöni flitterwoche!!!!

27.08.13 21:28
Lilly4 
Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

wow nemo, mir fallt da nur eis wort i: traumhaft
ich gratulier eu ganz herzlich und wünsch eu wunderschöni flitterwuche,
gnüssets so richtig !!!!

28.08.13 07:23
Eve777 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Liebi Nemo ich gratuliere euch au ganz härzlich zur Hochzyyt, sooo schön dass alles trotz dem sch... Wätter so guet klappt het . Finde euchi Föteli sind super schön worde und d Deko esch ächt e Traum !

De Tag tönt traumhaft schön, mags dir mega gönne und wünsche euch von Härze alles Liebi .

28.08.13 08:55
himbeer 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

wow nemo, eifach super!
ich ha uf de facebooksiite vo de djane no eues feedback gläse, freu mi also au scho mega druf mit ihre z fiire i 2 wuche :-)

und jetz ab id ferie, gnüsses!

28.08.13 09:24
LucyLu 
Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Ciao Bella, au da namal: alles alles liebi und gueti für oi zwei! Danke für die schöne Föteli und de Hammer Video! Ich göhns oi vo Herze das ihrs sooo toll kah händ! Danke au für de Bricht, hanen grad verschlunge kah!

.... und jetzt gnüsset oii Flitterwuche als Maa und Frau!

28.08.13 13:24
sonne13 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

hey nemo, härzliche glückwunsch! tolle bricht, tolli föteli, tolls chleid, tolli deko - alles toll freu mi sehr für euch dass ihr euche traumtag hend dörfe erläbe!!! ganz schöni ferie!!!!

29.08.13 13:23
deby90 
Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Hallo liebi Nemo
Herzlichi Gratulation zu dere wunderschöne und super glungene Hochziit. Ich han din Tread immer gspannt verfolgt und dini Arbete bewunderet! Uf dim Fotti isch mer ufgfalle dass du e mega schöni Schulterbedeckig häsch, isch das ä Stola oder än Bolero?
LG Deby

29.08.13 14:15
Lula 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Liebi Nemo


Wow, viele Dank für Di wunderschön Bricht u di tolle Fotis!!!

Härzlechi Gratulation zu öichere Troumhochzyt u alles Gueti uf öichem geminsame Wäg!


Wünsche euch unvergässlechi Flittis



ps. Di Vespa isch dr füdleblutwahnsinn!!!!

Zuletzt bearbeitet am 29.08.13 14:16

14.09.13 13:10
Nemo 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Ja, da bini wieder....

D'Flitterwuche sind en absolute Traum gsie und leider isch aber alles scho verbie...
Ich hett no ehwigs chöne dehte bliebe, es isch de wahnsinn gsie!!!

Ich wird denn au mal no paar Bildli da ine stelle vode Flittis.

Einigi händ mich scho vorem Hochziit druf agsproche, ob sie mir nachem HZ paar Sache chönd abchaufe.
Ich han jetzt en usverchauf gstartet voo mine sache, falls also öper intresse hät, denn chaner gern mal inegügsle. Wür mi freue wenn mini schöne sache e neui bsitzerin findet wo au so freud a dene sache hät wie ich sie gha han

Da no de Link zum shop:
http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...f-10_560_1.html

15.09.13 13:45
Nemo 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Ich han grad es chlieses Leckerli vode Fotografe becho. Mir müend eus ja no es Wieli gedulde, aber jetzt händs eus eifach mal eis Bild gschickt. He he, es isch es Einzelbild vo mir...
Das möchti eu natürli nöd vorenthalte!

Datei-Anhänge
_MG_4720sw.jpg _MG_4720sw.jpg (9x)

Mime-Type: image/jpeg, 110 kB

 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 24
ehevorbereitungsgespräch   natürli   puzzlige   wunderwunderwunderwunderschön   richtig   übercho   ehevorbereitgsgspröch   flitterwuche   gspannt   trauigsermächtigung   bearbeitet   vespa-ape-calessino   vorbereitigsverfahre   bstellt   wunderschön   Schlosshochzeit   cooooooooooooooooooooooooool   Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey   ehevorbereitigsgspröch   preis-leistigsverhältniss