| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Nemo's puzzlige Schlosshochzeit
 1 .. 7 8 9 10 11 .. 18 .. 24
13.05.13 10:52
nisliker 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

hey nemo

wänn bisch im chez janine gsie? ich bi am 4 det gsie!!! ha ganz vergesse dass dus ja au det kauft hesch hettemer eus fasch troffe hihi

hans zu mine grosseltere pracht. ha en ganze schrank gfüllt. aber ich bi uuu happy!!!!

31.05.13 12:56
Nemo 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

hey nisliker!!
ui sorry, han dir gar nie gamntwortet

ich bin am halbi zwei gsie und bis ca halbi viei. isch bitz länger gange..han no schmuck gfunde usw..

31.05.13 12:59
Nemo 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

So, jetzt chani da au mal wieder öpis hinzue füege...

mir händ hüt eusi ablauffrischt gha vode ahmeldige und ihr glaubeds nöd, ich han alli übercho!!!!!! unglaublich!! mir händ gester no zwei gfehlt (aber nume aperogäst) dene hani denn es sms gschriebe und siehe da, hüt isch pünktlich no d'antwort cho!
mir sind jetzt 114 am apero und 64 zum znachtesse.
jetzt chani au mit de namestäfeli usw wieter mache. voll cool.


Nächst Wuchenendi isch bi mir au so wiet, min Polterabig staht ah!!han vorgester e packliste übercho vo minere tz wasi muen mitneh. ich bin ja gspannt. muen am samstig am 13.50 parat sie ide wohnig. ich dörfi nöd uswm feister luege und ich werdi ide wohnig abgholt. dörf nöd abe wenns lütet. muen badzüg und sache zum übernachte mitneh... huuuuiiii ich bin ja gspannt. irgenwie hani s'gfühl mir fahred uf luzern is montana hotel. dhet gits ja das agebot für polter-girls:http://www.hotel-montana.ch/spa-and-the-city
oooh das wär genau nach mim gusto.. bin ja soooo gspannt was die mit mir vor händ...
und ich muen no schueh mitneh wo bequem sind und nöd über de chnöchel gäched... hmmmm, was echt das heisst und ich 7/8 hose... mal luege.
uuuuiii ich freu mi so!!

So und jetzt wünschi allne trotz em wetter ganz es schöns weekend!!

02.06.13 21:36
Jasmine 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Hi Nemo

Kleine Frage,ich bin schon lange auf der Suche nach genau solchen Morgenmänteln mit Beschriftung,woher hast du die?Danke schonmal im Vorraus

06.06.13 14:26
Nemo 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Hallo Jasmine

Sorry dass ich dir erst jetzt schreibe, habe deinen Beitrag erst jetzt gesehen.
Die Mäntelchen sind von classybride.com. Es ist sogar noch ein Negligé dabei, sind total süss.
Meine TZ und ich haben uns gestern gerade entschieden dass wir die Morgenmntel am Samstag zum Polterwochenende gleich mitnehmen. So können wir sie wenigstens zweimal benutzen

06.06.13 14:28
Nemo 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Olà Chicas!!

Och isch das schöns Wetter hüt, aber ich has mir nöd nä lah, no schnell mini böxli fürd Polterabig Mdels fertig zmache. ich finde sie sind total herzig worde, han mega freud.

Datei-Anhänge
2013-06-06 14.05.17.jpg 2013-06-06 14.05.17.jpg (65x)

Mime-Type: image/jpeg, 125 kB

06.06.13 14:30
valey 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

jöööööööööööö die böxli nemooo jööö die send sooo herzig
wett auu xD hihihi

was isch i dene pinkige? xD

06.06.13 14:32
Nemo 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Die zwei pinkige sind für mini zwei boys wo debie sind und die andere sind fürd mädels.
da gsehnder no de inhlat....

bide jungs häts natürli manneprodukt drin.

Datei-Anhänge
2013-06-06 12.57.24.jpg 2013-06-06 12.57.24.jpg (73x)

Mime-Type: image/jpeg, 96 kB

06.06.13 14:32
Nemo 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

ja gäll vale, sie sind voll herzig worde, han au mega freud!!!

06.06.13 14:33
nisliker 

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

hi nemo

sind uuu süess :) organisiersch du de polterabig selber?

 1 .. 7 8 9 10 11 .. 18 .. 24
Schlosshochzeit   flitterwuche   übercho   bearbeitet   gspannt   Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey   ehevorbereitigsgspröch   preis-leistigsverhältniss   ehevorbereitgsgspröch   cooooooooooooooooooooooooool   vorbereitigsverfahre   trauigsermächtigung   wunderschön   puzzlige   bstellt   richtig   natürli   wunderwunderwunderwunderschön   ehevorbereitungsgespräch   vespa-ape-calessino