Ryomo's sexy passionately Wedding |
|
1 2 3 4 5
|
|
|
|
|
|
|
29.03.13 11:39
Ryomo
|
Re: Ryomo's sexy passionately Wedding
Mal wieder was kleines vo mir.
Endli hemer chöne de Termin fürs Zivile bestätige lah,und gester isch de au na dr Brief cho. So hemers schwarz uf wiss,es schööns Gfühl! Wemer bedenkt,ich han recht müesse warte weg de Iiladige halt,will i das scho ha welle def. wüsse,das mir de Termin hei und au Ziit.Das heisst das Weekend werde de Iiladige bstellt.
Üsi Himmelslaterne si cho und meh hend dihei eine uhegloh,het mega schön usgseh. Üs hets natürli wunder gnoh öb die würkli funktioniere,aber die göih schön uhe,es dörf eifach gar kei Wind ha.Viel Lüüt si de uf de Balkon gange über üs und hei zuegluegt...so herzig!
Und sbeste zum Schluss,meh hend üses Menü becho und au sApero. Es tönt eifach nur Geil!Ha grad luscht gha für es Probeesse.Mis Mami wird richtig freud ha ah dem Festesse.So richtig mitme karibische Touch.
sApero gseht emal so us: Exotischi Bowle Mini Frühlingsrollen mit ananas & Lachsforelle Mit Hüttenkäse gefüllte Datteln Hausgemachte Grisini's mit Rohschinken umwickelt Pouletspiessli im Sesampanade mit Avocadodip
De sMenü: Blausee Forellenvariation mit Mangochutney und knuspriger Avocado-Canneloni (auf dem Bananenblatt angerichtet) mit Limettenvinaigrette *** Lauwarmes Lachsforellenfilet mit gerösteten Macadamianüssen, Gewürzananas und Passionsfrucht *** Cocossorbet mit Orangenblüten und Rum aus der Dominikanischen Republik *** Mit Kaffeebohnen, Tonkabohnen und Piment mariniertes Filet vom Piemontaiser Rind (Jumi) dazu Kartoffelbaumkuchen und kleinem Gemüse *** Hochzeitstorte
Ich freu mi so fest uf das Probeesse...
|
|
|
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5
|