| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Saerlis Wedding
 1 .. 5 6 7 8 9 10
11.10.12 10:50
Lula 

Re: Saerlis Wedding

Hoi Saerli

Viele Dank für Di troumhaft Bricht u di wunderschöni Fotis!
Gseht genial us!
Wünsche euch aues Guete!!

11.10.12 12:53
dia

nicht registriert

Re: Saerlis Wedding

Liebe saerli, was soll ich da noch sagen?? Einfach nur wooooow!!!
Du sahst toll aus in deinem schönen kleid, deine frisur gefällt mir mega (vorallem deine haarfarbe!)
Auf den schoggibrunnen bin ich neidisch, wollte auch immer einen..
Vielen dank für deinen bericht mit den tollen fotos, diese dachschürre ist ja der hammer!
Wünsche euch alles liebe für die zukunft...

Lg, dia

11.10.12 13:02
saerli 

Re: Saerlis Wedding

Jö Dia, danke vielmals

Wir wussten nichts vom Schoggibrunnen. Ich hatte vorher auch noch nie einen. Leider brachte ich den ganzen Abend nicht viele Bissen runter, dabei wäre sooooooooo vieles sooo fein gewesen! Aber für eine Frucht vom Schoggibrunnen und ein Stückli Torte hat es gereicht.

Die Dachschüür ist mega herzig. Kann ich nur weiter empfehlen :)

Vielleicht können wir ja einen Schoggibrunnen für den 16. November buchen?? hihi

Grüessli

11.10.12 13:08
dia

nicht registriert

Re: Saerlis Wedding

Ohhhh ja, wir mieten einen für am 16 nov!!!
Mein gg hat es mir verboten, bin ein schussliger mensch und er sagte mir, ich mach mir nur mein kleid dreckig! An der hz messe hatte es einen und ich wollte ihm beweisen, dass ich "schön" essen kann! Nahm ein stäbli mit ananas eine serviette, tauchte in die schoggi ein, ass und sah voller stolz mein gg an!!! Gekleckst habe ich nicht auf die kleidung, aber hatte am mundwinkel noch wenig schoggi. Tja, mein gg blieb beim "nein"!!

11.10.12 13:15
Nemo 

Re: Saerlis Wedding

hey saerli
eifach traumhaft und ihr gsehnd sooooo glücklich us!! ich wünsch eu nume s'besti.
ihr händ echt traumhaft usgseh!!

11.10.12 13:25
saerli 

Re: Saerlis Wedding

Danke vellmol Nemo I glaub i be au nonie vorher i mim ganze Läbe so glücklich gsi

Oh Dia, du hesch aber en "böse" GG
Mer wärs Schoggistäbli secher abegheit... So Sache passiered mer emmer

11.10.12 14:04
danihani

nicht registriert

Re: Saerlis Wedding

@ searli: Isch nöd wohr??? da isch jo en riese Zuefall, dass Du üses Kärtli gseh hesch! hach sie sind sooo schöö worde - me hend e riese freud dra

Da stoht eu denn no bevor, zum Föteli ussueche, Kärtli gstalte ... etc.

11.10.12 14:08
saerli 

Re: Saerlis Wedding

Im undere Stock bim Sofa hets es Album met viele Kärtli drin. I ha müesse warte, wells no paar Stich händ müesse näihe. Denn hani det drin umeblätteret und schwups hani di entdeckt :) sKärtli esch super schön worde!
I werde den au eis schecke. I weiss no wie mer emmer Freud gha händ, wenn dKundinne eus Kärtli gscheckt händ.

I ha vor ide nächste zwei Wuche Bilder ussortiere für sKärtli. Wo händ er dKärtli gmacht?

11.10.12 14:14
jusi 

Re: Saerlis Wedding

mmmmh, schoggibrunnä, do bini drbi!!!

11.10.12 14:46
danihani

nicht registriert

Re: Saerlis Wedding

Ach soo.... Jo so Kärtli aluege isch en sehr schöne Ziitvertriib
Machet ehr dKärtli selber oder hender öpper wos eu gstaltet? Mini Trauzügin isch zum Glück Grafikerin - mer hend ehre aifach üsi Foti-Uswahl chöne schigge und sie het denn dEnduswahl gmacht. I glaub, me hetted üs süsch nöd so schnell chöne entscheide.

Druckt hemers binre regionale Druckerei. Vom Gschäft uus druckemer alli sache döt und hend gwüsst, dass en guete Job machet. Drum hemers Kärtli au gad döt mache loh ...

 1 .. 5 6 7 8 9 10
Brautkleiderkauf   gratulation   Wedding   Brautmodegeschäft   Blumensteckerli   einfach   Fasnachts-Schlangen   Schoggibrunnen   Champagner-Risotto   Hochzeit   hochzeitsbericht   Bericht   Picknick-Körbli   Selbständigkeit   Gstaltigsabteilig   Saerlis   Wünsche   Spätsommerbräute   Vorbereitigswuche   Gemüsevignarette