| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Saerlis Wedding
 1 .. 6 7 8 9 10
11.10.12 16:15
saerli 

Re: Saerlis Wedding

ah stimmt, das hesch mer mol gseit.
i weiss ebe au ned rächt wie mers selled mache. dIladigskärtli send (fend ich) ned sooo schön usecho. dDankeskärtli hätti scho gern chli schöner. Aber wenn mer kei Konäkschens ;) het, denn werds rächt tür. I luege emol was mer so för Möglichkeite händ do.

Mach mi jetz as Gästebuech und due dFöteli zu de Iträg ichläbe :)

11.10.12 19:09
LucyLu 
Re: Saerlis Wedding

Wow Saerli!!!
Du häsch eifach Super usgseh! Ihr sind es Mega Herzigs Pärli und ich Wünsch euch beid alles alles gueti für eues Ehelebe!
Danke fürs Teile!

Grüessli LucyLu

12.10.12 08:13
danihani

nicht registriert

Re: Saerlis Wedding

Es chunt natürli druffaa, was ehr wönd und was das eu gfallt. sGueti isch wennd öpper us de Region hesch, denn chasches mol zämä aluege evtl. Papierprobe etc. und diä wüsset, ob da wa du wötsch uf em Papier X oder Y besser zur geltig chunt. Üses Papier isch halt sehr matt und farb isch drum nöd soo kräftig und sgseht eher chli "ältelig" uus ... aber bi üs het das super passt.

I cha Dir aber gern dKontaktdate vo üsere Druckerei düre geh, wennd magsch? Diä hend döt au e Gstaltigsabteilig wo Eu sKärtli chönd "designe" :-)...

12.10.12 09:56
FringillaVigo 

Re: Saerlis Wedding

Jö, saerli! So schöni Föteli, merci as se mit üs teilsch Isch würlich es mega schöns Kleid und dass ihr im gliche Auto gfahre sit wie dini Eltere, isch jo au mega härzig!! Aues Liebe für die gemeinsami Zuekunft!

12.10.12 10:34
saerli 

Re: Saerlis Wedding

DANKE FringillaVigo Finds au super, dass mer das Auto gha händ :)

Danihani, mer händ in Aarau glaub au so en Druckerei. Min Brüeder het sis Kärtli glaub det gmacht, i due höt mol luege bi dene erer Website. Danke :)

14.10.12 09:50
Coccinella 

Re: Saerlis Wedding

@saerli
wow super schöner bericht, habt beide super ausgesehen!!!! wünsche Euch nur das beste!

14.10.12 10:51
soraya1 

Re: Saerlis Wedding

Liebe Saerli
Nun hab ich es auch endlich geschafft, deinen Bericht zu lesen (dabei konnte ich es kaum erwarten). Er ist dir ganz wunderbar geraten. Ich konnte praktisch den Bericht lesen und hab dazu einen Film mit eurer Hochzeit gesehen. Die Idee mit den Passenden Bildern gleich in den Bericht einfügen ist super (hilft toll um fürs Kopfkino). Ihr seit ein wunderschönes Paar und die Fotos sind schlichtweg traumhaft.
Herzliche Gratulation.
Ich wünsch euch alles gute für die gemeinsame Zukunft.

14.10.12 12:16
saerli 

Re: Saerlis Wedding

Herzlichen Dank euch beiden

15.10.12 10:37
Sanis

nicht registriert

Re: Saerlis Wedding

Wow. Ä mega rüärändä Bricht mit hammer schönä Fotos!

Öich aus aus guätä, liäbi, gsundheit und dass d lidäschaft niä abklingt!

15.10.12 10:57
saerli 

Re: Saerlis Wedding

Wow danke vellmol Sanis

 1 .. 6 7 8 9 10
Wedding   Hochzeit   Brautmodegeschäft   Selbständigkeit   Vorbereitigswuche   Brautkleiderkauf   Picknick-Körbli   einfach   Gemüsevignarette   hochzeitsbericht   Schoggibrunnen   gratulation   Fasnachts-Schlangen   Saerlis   Gstaltigsabteilig   Blumensteckerli   Bericht   Wünsche   Spätsommerbräute   Champagner-Risotto