| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Saerlis Wedding
 1 .. 6 7 8 9 10
17.10.12 13:51
Kate82 
Re: Saerlis Wedding

Hey Saerli

Danke für dä schön Bricht und die wunderbare Foteli sit es hübsches Päärli.
Ich gratulier euch no härzlich zu euerer hochzyt und wünsch euch alles Liebi und Gueti für eure gmeinsame Läbenswäg!

Ha grad gseh, dass du au uf Basel chunsch, freu mi

17.10.12 14:16
saerli 

Re: Saerlis Wedding

Danke Kate! I freue mi au, be ja so gspannt uf alli

17.10.12 20:32
Chatzezuengli 

Re: Saerlis Wedding

Hoi Saerli,

its hanis o Gschaft di Bricht zläse

Dir heits würkli super schön gha u dis Chleid isch e Toum gsy Wünsche öich aues guete für Zuekunft.

18.10.12 08:13
saerli 

Re: Saerlis Wedding

Daanke Chatzezuengli :)

Chunnsch au uf Basel am 16. November? I weiss, esch chli wiit för de... Würd mi freue di weder zgseh. Be so gspannt uf dini Hochzit und freue mi de uf din Bricht

08.11.12 13:09
saerli 

Re: Saerlis Wedding

Ihr Lieben...

Falls jemand Interesse an meinem Ziviler-Kleid hat (Seite 1), ich überlege mir es zu verkaufen. Man kann es leider nicht einfärben (bzw. das Farbergebnis würde wohl nicht so wie ich es gerne hätte) und ein weisses Kleid kann ich an keiner Hochzeit mehr anziehen.

Bei Interesse melden. Es ist Grösse 36/38, inkl. Stola und Blüemli zum anstecken und darf gerne probiert werden.

09.01.13 23:09
saerli 

Re: Saerlis Wedding

Für den Bräutigam!

Noch etwas zu verkaufen:

Neues Hemd von Yves Gerard (Herrenglobus), elfenbein passend zum Brautkleid
fitted (tailiert/schmal) ohne Brusttasche, Grösse 39 (Bild folgt).

Das Hemd ist ungetragen, da GG schlussendlich doch ein ganz anderes Hemd zur Hochzeit ausgesucht hat. Neupreis CHF 79.90, Verkaufspreis verhandelbar.

15.01.13 22:49
saerli 

Re: Saerlis Wedding

Schweren Herzens trenne ich mich nun doch von meinem Ziviler-Kleid... Ich habe einfach nicht für alles Platz Aber dafür hatte ich beide Hochzeiten in weiss

Wenn jemand Interesse am Kleid hat, bitte melden.

Grösse: 36/38
Zustand: Einmal getragen, sieht aber aus wie neu, gereinigt
Zum Kleid gehört eine Organza-Stola und eine Blume (Anstecker)

Datei-Anhänge
DSC_0117 - Kopie.JPG DSC_0117 - Kopie.JPG (101x)

Mime-Type: image/jpeg, 71 kB

Luxuar.jpg Luxuar.jpg (73x)

Mime-Type: image/jpeg, 113 kB

16.01.13 12:49
saerli 

Re: Saerlis Wedding

Huhu

Schon sind 116 Tage seit unserer kirchlichen Hochzeit vergangen... Wir blicken mit so viel Freude und Dankbarkeit an diesen Tag zurück

Eine Zeit lang musste ich mich von diesem Hochzeits-Ding etwas distanzieren, es war doch sehr viel :)
Nun finde ich wieder mehr Zeit und ich freue mich, wenn ich euch irgendwie, irgendwo helfen kann, sei es beim Brautkleiderkauf/Beratung oder wenn ich euch Näh-technisch helfen kann! Ringkissen kann man einfach selber machen, aber auch z.B. Haarschmuck, Jeansjäckli mit weissen Spitzen verzieren (Stoffresten vom Kleid sind Gold wert!) usw...

Ich bin voller Ideen und vielleicht kann ich der einen oder anderen zum passenden Styling verhelfen Wer weiss, vielleicht schaffe ich den Schritt in die Selbständigkeit zurück und kann eines Tages meinen Lieblingsberuf ausüben :)

16.01.13 12:54
elea 

Re: Saerlis Wedding

hallo searli!
i wörd gern mol dini helf in asproch ne wie du scho velecht gläse hesch, muess i mis chleid jo weder loh witer mache obe ome. mini mueter het sech s chleid mol agluegt ond si het gseit das sig kes problem, wel si de stoff eifach ome gno hend ond nüt abgschnette hend. glichzittig wetti de rock omd höfte ome echli änger lo mache. i ha drom dete e schecht tüll loh useneh wels mer z bauschig gsi esch, aber jetzt donkt mi dörft de rock omd höfte ome echli enger si. jetzt zo miener eigentliche frog:
da du jo selber vom fach besch, chasch du mer e super schniderin empfele wo mer das de em früehlig macht?
ha chli angst zo eifach öperem zgo! aber du kensch do secher öper guets oder? ;)
merci scho em vorus!

16.01.13 13:15
saerli 

Re: Saerlis Wedding

I schribe der en PN :)

 1 .. 6 7 8 9 10
Champagner-Risotto   hochzeitsbericht   Gstaltigsabteilig   Hochzeit   Saerlis   Spätsommerbräute   Vorbereitigswuche   Brautkleiderkauf   Bericht   Picknick-Körbli   Gemüsevignarette   Blumensteckerli   einfach   Wünsche   gratulation   Selbständigkeit   Fasnachts-Schlangen   Wedding   Brautmodegeschäft   Schoggibrunnen