| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schlumpf's Traumtag
 1 2 3 4 5
20.07.11 19:21
Schlumpf79 

Re: Schlumpf's Traumtag

Jöh, ier sind lieb, danke üch vielmal! Es isch wirklich en super Tag gsi! Dänket gern dra zrug! Am liebste wurdemer de grad numal erlebe! Aber das gaht öppe allne Brüütli eso
@SeeStern: es gaht mer scho fast wiedr guet, aber danke vielmal für besserigswünsch!

Mier hend e wunderschöne 2.7.2011 gha

20.07.11 20:42
livipivi

nicht registriert

Re: Schlumpf's Traumtag

Jööö Schlumpf, jetzt hesch es du au scho verbi So schön das es für eu au so en super Tag gsi isch. Freu mich au scho schaurig uf Fotos Alles alles Gueti vo mir!!!

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

20.07.11 21:38
Schlumpf79 

Re: Schlumpf's Traumtag

Jöh Livipivi du bisch e Schatz, danke vielmal! Ja gäll, zerst duet mr monatelang plange und schwupps, isch scho verbii und es bliibit nurnu dErinnerige! Aber dfür wunderschöni!

Ubrigens: ha mi au für MB agmeldet! Afangs August bechumi dUnterlage

Glg

Mier hend e wunderschöne 2.7.2011 gha

20.07.11 21:41
Tiffany-Girl 

Re: Schlumpf's Traumtag

Oh super, Schlumpf, da chani nur namal gratuliere! Mache au MB - nöd zum abnäh, us gsundheitliche Gründ, und es gaht mir sooooooo vill besser!!!!!!!!

Jaja, ich bin chli aagfrässe ...

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

20.07.11 21:49
nimbini 

Re: Schlumpf's Traumtag

hey schlumpf, auvo mir herzlici gratulation und nur s'bescht eu zweine...

lg nimbini

p.s. mir chönnted doch mal en mb-club ufmache

20.07.11 21:50
Schlumpf79 

Re: Schlumpf's Traumtag

Tiffany:also ganz unschuldig bisch nid, dass ich jetz mit MB afange! Danke numal für dini Infos. Bi so gspannt wies isch!!


Mier hend e wunderschöne 2.7.2011 gha

20.07.11 21:54
Tiffany-Girl 

Re: Schlumpf's Traumtag

Ich hoffe, es bringt Dir so vill wie mir, dänn hani ja wieder e gueti Tat vollbracht !

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

21.07.11 06:14
Schlumpf79 

Re: Schlumpf's Traumtag

@Nimbini: danke dier vielmal für dini liebe Wünsch!
Ja säg, das wär e super Idee weg dem Club, du hesch ja mit MB super Erfolg gha! Chöntmer sich chli ustuusche! Dörfemer echt das Forum echli missbruche?

@Tiffany: du bisch lieb, ich hoffes au, dass ich drmit Erfolg ha, bi mier isches halt scho s'abnäh! Aber ich bi ganz positiv und freu mi druuf!

Liebs Grüessli ier Liebe


Mier hend e wunderschöne 2.7.2011 gha

21.07.11 08:06
bride81

nicht registriert

Re: Schlumpf's Traumtag

hey schlumpf: auch von mir noch nachträglich alles gute! vielen dank für deinen bericht. ich wünsche euch beiden nur das beste für eure gemeinsame zukunft

21.07.11 08:52
Schlumpf79 

Re: Schlumpf's Traumtag

Hallo Bride, danke dier vielmal für dini liebe Wünsch!!

@all: ich ha en Thread im "Braut/Bräutigamstalk uftah mitem Thema Metabolic Balance!

Lg


Mier hend e wunderschöne 2.7.2011 gha

 1 2 3 4 5
Sorryyyyyyyyyyyy   beginnen   unvergesslich   «~»«»~«»Hochzeit   Bald-Schwiegermuetter   Tiffany-Girl   Traumtag   Bräutigamstalk   gsundheitliche   Schlumpf   vielmal   wunderschöne   schönste   Windows-Fotogalerie   überglücklich   September   gemeinsamen   besserigswünsch   FamilieFöteli   entgegegluffe