| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Seechinds Hochzeit (einmal Deutschland und zurück)
 1 2 3
22.08.12 10:33
dia

nicht registriert

Re: Seechinds Hochzeit (einmal Deutschland und zurück)

Liebi Seechind

Ich wünsch dir alles Liebi und Gueti für euri gmeinsami Zuekunft!
Ville Dank für din Bricht und die schöne Föteli. Seht mega toll us, mmmhh das Buffet, do hät ich jetzt au grad Lust druf!!!
Dis Kleid stoht dir Super und d Frisur am Zivlie gfallt mir mega guet!!

Lg, dia

22.08.12 10:38
Kate82 

Wow! Das Bild, wo du uf dr Schloss-Stäge bisch, eifach nume WOW (und zwar ALLES, dis Chleid, d'Frise mit Schleier, dis Strahle und d'Kulisse!) Aber au das Bild vom Hochzytstanz, so schön wie dir euch ahimmlet Danke für die schöne Foti und dä spannendi Bricht.

Ich gratulier euch beidne härzlich und wünsch euch alles Liebi und Gueti uf eurem gmeinsame Läbenswäg. Und dass ihr no lang a dä wunderschöni Tag dörfet dänke und d'Erinnerig dra euch immer wieder es Lächle is Gsicht zauberet....

22.08.12 11:10
Piratenbraut_77 

Liebe Seechind

Vielen Dank für deinen tollen und ausführlichen Bericht...es macht immer so viel Spass das zu lesen und steigert die Vorfreude

Du hast wunderschön ausgesehen und die Fotos sind mega schön Nach deinem Bericht klingt es nach einem unvergesslichen Tag

Ich wünsche euch alles Liebe und Gute für die Zukunft!

Liebe Grüsse
Piratenbraut

22.08.12 12:16
pipolder 

Wow Seechind, zum dahinschmachten

Alles, alles Liebe euch zweien, wenn euer zukünftiges Leben so wird wie eure Hochzeit, dann wird es ein Traum

22.08.12 12:18
Schlumpf79 

gratuliere ganz herzlich zum Hochziit, tönt nach zwei sehr schöne Täg! Du hesch wunderschön usgseh, dini Frisure gfallet mer riesig guet. Dini Bruutstrüss gfallet mer sehr, vorallem dä vom kirchliche!!
Und dis Chleid het sehr schön usgseh!!

Danke vielmal für din Bricht!

22.08.12 13:05
jusi 

ooooh seechind, vielen dank für den schönen bericht und die tollen fotos! du hast super ausgesehen! mmmh, und eure torte, hab' grad lust auf süsses

hihi, hab' mich letztens gefragt, wann, resp. ob du berichtest, schwups, und schon ist er da

wünsche euch alles gute!!!

22.08.12 13:28
maslergirl 

Herzlichen Glückwunsch nachträglich!

Ein Mega schöner Bericht, und die Fotos sind super schön!

22.08.12 13:29
Seechind84 

Hallo ihr Lieben!

Vielen, vielen Dank für die lieben Kommentare. Hab mich sehr darüber gefreut.

@dia: Kennsch d'Frisur? Han dis Bild als Grundlag mitgnoh..
@jusi: Tschuldigung. Mir sind erscht am 12. August vo Dütschland heicho und letscht Wuche händ mir beidi wieder gschaffed, do isch da echt stressig gsi und ich bin leider erscht am Wuchenend dezue cho zum mol de Bricht schribe. Und diä 2000 Fotene durezluege, damit ich di passende für de Bricht chan ussueche..

22.08.12 13:35
jusi 

haha, seechind, bruchsch di sicher nit entschuldigä bi nur so gspannä gsi uf di bricht isch jo rächt, wenn dir z erscht öichi zit chli gnossä häit

22.08.12 14:02
saerli 

Juhuu Seechind, ich freue mich für euch! Herzlichen Glückwunsch zur Hochzeit :)

Der Bericht ist toll... Nur das genervte Restaurant hätte nicht sein sollen.... Lappis!

Leider kann ich die Bilder nicht sehen, hmm... bisher konnte ich alle Bilder im Forum anschauen, aber hier fehlen sie irgendwie
Vielleicht klappts ja von zu Hause aus. Ich bin gespannt!

1 2 3
Getränkebestellungen   gebracht   Brautentführung   Hochzeitstorte   unvergesslichen   “Spaliersteher”   Hochzeitsfrisur   Übereinstimmungsspiel   Hochzeit   Standesbeamtin   Seechinds   Seechind   Arbeitskollegen   Eingangsbereich   Unterschreiben   Brautkleidanprobe   Rettungsschwimmer-Kollegen   Deutschland   Übereinstimmung   obligatorischen