Snow_Floks Hochzeitstraum |
|
1 2
|
26.08.13 08:37
Snow_Floks
|
Snow_Floks Hochzeitstraum
Liebi Brütlis,
Ich läsä scho lang mit, und hürate diä Wuche Zivil und nächscht Chirchlich. Ez möcht ich oi churz vo mim Polterabig am Samstig verzelle:
Als Ihladig hanich es "altmodisches" Fotialbum und e Wägwärfkamera übercho. Mir händ ois den am Samstig am Bahnhof troffe, det hani en Schlüssel fürs Schlüüsfach becho, drin gha häts e Charte, e Zugahgab und chli Gäld! S'hät gheisse, ich törfi bis exakt am nüni am Abig mini Wägwärfkamera bruche... D'Reis hät ois ines Bowllingcenter gfüärt, wasmer det macht wüssed ja alli Bim warte bismer dra isch, hät jedi törfe e Siite i mim Album gschtalte und de rescht füllich den no mit Föteli. Natürli han ich nöd gwunne und trotzdem en Pokal becho wo natürli s'nächschte Ziel drufgstande isch. Dä wäg hät ois uf Züri is Hiltl go znachtässä gfüärt, aber bevor mer gässä händ hani no müäsä Wüssä bis wänn mer Ziit händ, und schowider en gegestand für mini Handtäsche (het glaubs gschiider e grösseri mitgno) Bis am 20:15 hämmer törfä ässä! Den häts gheisse, Kamera use und vors Reschti ga. Det hät e PinkLimo gwartet alsoeigentli isches en Steck-Hummer xi... Isch no triki, det ine Champagner trinke, Föteli mache unds luschtig ha... aber mir händ es gaudi gha... Diä hät ois ines Fotostudio gfahre, det hämmer törfe professionelli Fotos mache, Gruppe-, Einzel-, und Paarföteli. Natürlich hanich uf fascht allne müäsä drufsii und han au dementsprächend Muskelkater gha am Suntig Alles i allem isches en glungne und witzige Abig xi...
Sodeli, am Friitig hüratich den zivil und wird oi wider prichte...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|