| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Soraya's Crystall-Wedding
 1 .. 7 8 9 10 11 .. 19 .. 26
21.08.12 08:27
soraya1 

Re: Soraya's Crystall-Wedding

Merci viel mal ihr Lieben

@ Prinzessin: Das ist zu einem grossen Teil dein Verdinest. Du hast mich auf die Martha Steward-Stanzer gebracht. Ein ganz grosses Dankeschön an dich.

21.08.12 08:28
PrinzessinN

nicht registriert

Bitte, gern geschehen

Du hast aber auch Talent...deine Sachen sehen alle sehr schön aus. Traumhaft!

21.08.12 08:29
soraya1 

Merci viel mal

21.08.12 09:06
Lula 

Eifach dr Hammer!!!

23.08.12 14:13
valey 

wow alles wunderschön!!! :)

30.08.12 09:59
soraya1 

Juhu. I 2 Täg isch es so wit. Mer sie grausam Chribbelig u voller Vorfreud u die ganz Familie chribelet u froit sich mit. Hüt wird is Hotel i üsi Suit umzoge. S Chleid glüftet u t Fotografe abgholt.
Mer chös chum me erwarte, obwohl Zit wie im Flug verbi z ga schint.
Gester he mer no en Tag richtig abegschalte, sie go Stadtbummle, Hochzitsgschenk uslese, eme Pianist uf de Terasse go zuelose. Es isch wunderschön romantisch gsi u het so guet ta nomal richtig uszspanne u eifach t Zit z zweit z gnüsse.

30.08.12 10:26
Daninici10

nicht registriert

ui soraya scho i 2 täg. sooo schön
Da glaub i das eu da guet tue het no chli abschalte vor em grosse Tag.

I wünsch eu etz scho en unvergessliche traumhafte Tag und freu mi uf din Bricht

31.08.12 10:56
Lula 

I wünsche Dir morn e troumhaft schöne Tag u hoffe für Di uf wunderschöns Wätter!!! Gniess es u viu SPass bim Fiire

31.08.12 11:18
Piratenbraut_77 

Liebe Soraya

auch ich wünsche dir für morgen alles, alles Gute, viele schöne Emotionen und wundervolle, unvergessliche Momente

Eure Hochzeit wird ein Traum, das ist sicher bei all der Mühe, die du dir/ihr euch gegeben hast!

Ich drücke die Daumen, dass das Wetter mitspielt!!!

Und ich bin schon jetzt soooo gespannt, was du erzählst

Alles Liebe
Piratenbraut

31.08.12 11:26
cutebride1 

Liebi Soraya,

ich wünsch dir morn e wunderschöni hochziit mit viel glückliche und schöne moment! ich bin mir sicher dass eues fescht fantastisch und unvergesslich wird!!!

alles alles liebi und viel freud

1 .. 7 8 9 10 11 .. 19 .. 26
In-Love-Weihnachtsfotoshooting   Schwangerschaftshormonen   Fotoshooting   einfach   Crystall-Wedding   gespannt   Fotografen   Brautstrauss-wurf-technik-erfahrung   gekürzt-Salsa-Walzer-Lawinenwalzer   Bericht   v=BfzvxreZrhQ&feature=youtu   „Feuchttüchli-Verteil-Aktion“   „wer-dominiert-in-eure-Beziehung“-spiel   unseren   bereits   Hochzeit   Wunderschön   wünsche   Schwingbesen-Männer-Check   Trash-the-Dress-Shooting