| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Steph`s countdown !!!
 1 2 3
23.08.12 13:02
valey 

Re: Steph`s countdown !!!

Hey Steph

uaa weni liise wie kribbelig scho bisch werdis au grad :) freumi scho das gfühl denn au ha wens so wiit isch bi mer..

Wo tüend ehr hürote??

wie isches bi eu hender verbot euch enand gseh vor de trauuig?

liebs grüessli
valey

23.08.12 21:39
Steph

nicht registriert

Hey Valey

Jo sag nüt, isch schlimm, bi suscht nid so.
Isch aber au schön, die vorfreud

Mir hürote Zivil am 30.8.12 in Dornach
Und Kirchlich am 1.9.12 in Rodersdorf.

Nei mir hei kei Verbot, mir sehn uns bereits vorher.
Also am 12i hämmer Termin im Schlosspark und dört
Wird sich mi GG mit mir treffe. Dr Moment nur für uns elei.
Mir wärde den bereits unseri Paarföteli mache. So händ mir
Den au kli Zyt für unseri Gäst bim Apéro.

Wenn isch es bi Dir sowit und wielang muesch no warte?

Lg

24.08.12 11:04
Vikunija 

Hey Steph, ja du de Countdown lauft und lauft....
Ui, jetzt isches gli sowiit!
Schön händer alles wiit ready und es git nid na im letschte Moment en Stress!

Tuet mer sehr leid was ich han müsse lese wege dinere Schwöschter. Grad i somene Moment isch das sicher sehr schwer und so schad!!! Isch sicher au sehr es hilfloses Gfühl wenn mer nid mal weiss wiso....

Ich drucke fescht de Dume dases dinere Fründin guet gneug gaht, so dass sie wenigschtens bimene Teil vom euem grosse Dag chan drbi si!

Und hey, es gshet doch guet us mitem Wetter! Wenns das Wucheend so schlecht isch, denn wirds nögschts sicher schön si!
Schad zwar für eus, da mir de 1. Hochziitstag händ, aber wenn das heisst das ihr a euem Hochziit defür schön händ, denn nimm ich das gern uf mich

Gniess dini Vorfreud na!

LG
Vikunija

29.08.12 09:19
Steph

nicht registriert

Hey Vikunja

Dangge vielmol, dass sich lieb.
Das mit minner schwöster isch jetzt leider so, aber es kunnt guet.
Minni Fründin isch immer no im Spital, goht ihre und de 2 Maitli guet. Am Mäntig het sie e Bloosesprung ka, also kömme demnächst uf dWält

Jo das mit em Wätter isch halt so e sach, schad. usgrechnet Morn und am Samschtig isch wüescht und rägnet mir miend s`Beschte drus mache.
Ha gester vorsorglich mol no e grosse Schirm kauft.

So dr Countdown lauft wirklich, no 1 Nacht schloofe als ledig
Mir sind parat und händ alles fertig. Jetzt heissts eifach hoffe, dass sWätter ebitzli mitspielt.

I wird den verzelle wies gsi isch.

Dir wünsch ich dämfall ganz e schöne 1. e Hochzitsdaag.

Liebs Griessli

29.08.12 09:29
Vikunija 

Hey Steph

Min Hochziitstag isch ebe scho letscht Wucheend gsi. Drum han ich gschriebe, dass es guet isch isch schlecht Wetter, denn isch a euem Tag denn schön.
Leider het sich das anschiehnend nid bewahrheitet
Aber es isch nanig Dunnnschtig und nanig Samschtig! Plötzli chan sich na öbbis ändere!
Am letschte Sunntig z.B ets ja au gheisse wüescht, aber es het immer wieder sunnigi Abschnitt ka!

Wenns nu nid regent wenn ihr dusse sind und wenn ihr wänd go Föteli mache!
Zu sunnig isch au nid guet, de schwitzt mer und uf de Föteli sind d Auge immer chlei wills blended
Ich bin sicher es chunt guet!
Und Rege bringt im Fall Glück am Hochziitstag!

Wow, de letschti Tag als Ledigi Schona speziell..
Wünsch der denn e gueti Nacht und en tüüfe Sclaf das morn ganz usgschlafe und frisch bisch und so chasch strahle wie uf dine Polterföteli im FB. ME wird det ja fascht erschlage vo dim Glück ( positiv gmeint) Chan mer ja fascht nid vorstell wie du morn und am Samschtig wirsch strahle!! GAht das deenn na meh?!

BIn scho gspannt uf din Bricht!

Liebi Griessli

29.08.12 09:58
Steph

nicht registriert

Ah so, jetzt bin au ich gstiege
Jo aber hesch en schöne Hohzitsdaag ka.

Jo weisch, wenns so wär das es schüttet, den miend mir sBeste drus mache, mir könnes jo nid ändere.
Solangs trocke bliebt vor allem für Shooting, den isch das wunderbar. Wie gseit, sWätter ka sich jo bald stündlich ändere.
Kunnt guet.

Danke Dir und jä, Bericht folgt.

Oh die letscht Nacht, schöööönnnn :-)

Griessli

30.08.12 09:17
CoRa 

Hey Steph

Ech wönsche der /üch höt en wunerschöne Tag bir Zivilie Trauig!
Duenech fest d'dümme drücke dases nömme chunnt cho rägne!

ganz liebi grüess

CoRa

30.08.12 09:43
Kate82 

ui Steph

Ha grad da vo dinere Schwö gläse - und cha dir leider sehr nochefühle... Mini isch zum Glück a miner HZ no drbi gsi (vorme Johr). Das isch de aber au s'letscht mol gsi, woni se gseh ha. Ghört hani se sithär no 2x, wo si mir aber s'letscht mol relativ dütlich gseit het, dass si kei Kontakt me mit mir wött (au mit suscht niemertem ir Familie) .
Und dass dini Fründin nid cha debi si, tuet mer au leid! Aber si freut sich jo sicher mega mit euch. Isch hüt in Gedanke bi euch, lidet e chli mit diner Närvosität Wobi das isch jo kei Närvosität zum lide, die ghört eifach drzue Und ich wünsch euch hüt e super tolle Dag! Wow, gli bisch d'Frau "sowiso" und ihr sit Maa und Frau, eifach e unbeschrieblichs Gfühl

30.08.12 09:44
Steph

nicht registriert

Dangge vielmol CoRa

Jetzt nachere halb schloofloose Nacht, bi i no mit em Staubsuuger umegflitzt.
Nachger gang i zum Coiffeur, den go Hemli hole us dr Reinigung.
Ab an Flughafe, go Ferie bueche. Am 2i wärde mir abgholt. Am 3i hämmer den Trauiig
S'git den e brichtli

Danggeschöön, hüt wär mir dr Räge glich, söll am Samschtig tocke bliebe.
Bis dann

Glg Steph

30.08.12 09:48
Steph

nicht registriert

Oh Kate82, dass duet mr au leid
Jä es isch veruggt, wie unterschiedlich dLüt könne si.
I due mit däm läbe und es kunnt scho guet.
Mi Fründin gohts guet und jä, sie dänggt ganz fescht an uns
Dangge vielmol, mir wärde dr ganz gniesse
Gligli Frauuuuu
Glg

1 2 3
wunderschönen   unterschiedlich   Steph`s   Schwiegerelter   dHochzitvorbereitige   komplikatione   countdown   unvergässliche   unvergässleche   Fründin   unvergässlichä   kleinigkeite   vorbereitigsziit   Samschtig   Ämtliverteilig   Hochzytsvorbereitige   Hochziitstag   Polterweekend   unbeschrieblichs   unvergesslichen