Sue`s --weisse Orchideenhochzeit-- |
|
1 2 3 4 5 6 .. 8
|
|
|
|
|
|
|
30.07.13 11:06
laleluuu
|
Re: Sue`s --weisse Orchideenhochzeit--
Hoi Sue, Ich finde dini Idee mitem Froschkönig ja fantastisch!!!! Genau das hani gsuecht, mir wohne in Schönbühl und ich plane sone schöni Vintage-Gartehochzyt - dr Froschkönig isch ja PERFEKT!!!
Chasch du mir villicht sägä, wo dir öichi Kirchlechi Hochzyt wärdet ha? Ich bin äbä uf der Suechi nachere romantische chline Chile ir umgäbig so zwüsche Lyss und Schönbühl... halt im Umkreis vo öppe 20 km vom Froschkönig... ich bi halt nid so d'Chilegängerin und kenne dahär keini Bijous und wüsst ou nid wo ig die gezielt chönnti sueche ussert eifach is grüene use Fahre und denn halt en schöni Chile sueche...
Liebs Grüessli
|
|
|
|
30.07.13 14:19
laleluuu
|
Re: Sue`s --weisse Orchideenhochzeit--
Sue nei i ha dä erscht jetzt i däm Thread entdeckt, vorhär hani mi total uf das Schloss Hünige und Schlos Jegenstorf igschosse. Aber Schloss Hünige isch halt sehr edel, und ich hätt gärn sone bescheideni vintage-Gartehochzyt - da passt ds Ambiente irgendwie nid so. Und in Jegistorf isches zwar au uuuu schön aber mit der Deko und so müessti dört halt alles säuber luege, bim Froschkönig wäri ja ds Bsteck und Deko alles scho organisiert und das macht ds Plane einiges eifacher - günschtiger würds mi äuä ou nid würkli cho wennis säuber aues müesst organisiere.
Ja das mit de Chilene hani scho zu genüge gmacht. Nur du nennsch jetzt genau es super bispil.. Kirche Schönbühl *kotzwürg* sone hässlichi Chile...und die in Zollikofe, Tiefenau sind au nid besser *bäääääh* mir hürete ebe inere Katholische Kirche - nid das es für MICH wichtig wär aber mir hend vili Verwandti wo würkli gläubig sind und alles Katholike *seufz* denn wänd mir scho Rücksicht nä und nid eifach inere Reformiere Chile hürate - aber je me ich sueche desto meh erkenni, dass die Reformierte Chilene hier ir Umgäbig eifach viuuuuuu schöner si als die komische Baute vor Katholische Chile.
Ich würd au sehr gärn inere chline romantische Kapelle hürate aber ebe... find emal so eini im Internet...
|
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 6 .. 8
|