| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Traumhochzeit in weiss
 1 .. 6 7 8 9 10 .. 18
27.06.13 14:23
dandi78 

Re: Traumhochzeit in weiss

esch de das rosewasser zum trinke dämfau? ha das au scho ghört aber e ha gmeint, das esch wienes parfüm...

27.06.13 15:15
Lula 

Re: Traumhochzeit in weiss

@zibesa: Viele Dank, muess i de mau usprobiere, so für nächst Jahr i Garte!

28.06.13 09:42
dandi78 

Re: Traumhochzeit in weiss

Jetz hani grad es Mail vo minere Kollegin übercho wo der Polterobe duet organisiere. Eg mues nöchscht Fritig um 18.20 parat si und e wisse BH alegge.

Was hei äch die mit mir vor???

28.06.13 09:43
elea 

Re: Traumhochzeit in weiss

hihi dandi, du musch doch secher em wiise bh dord Stadt laufe ond de mönd der d lüt öpis druf schribe oder so :D

28.06.13 09:44
dandi78 

Re: Traumhochzeit in weiss

Hey nei, hör mer uf mit so Sache. Das goht jo gar nid!
Eg hoffe dass eg eifach nur es wisses Shirt mues alegge wo irgend öppis druffe stoht...

30.06.13 22:43
dandi78 

Re: Traumhochzeit in weiss

So es git wieder es paar News be eusne Vorbereitige:

Geschter hani d'Offerte übercho vom Bluemelade. Ha mega Freud gha, vor allem au wöu er absolut i eusem Budget lit. Ändlich mou e Poschte wo nid vöu türer wird als budgetiert
Wirde nöchscht Wuche definitiv zuesäge. Dä Bluemelade het mi so überzügt, dasi gar ke anderi Offerte me due inehole.

Zuedäm hei mer hüt e Tischornig zämegstöut. Be eus gits 4 x 8er Tische und 1 x e 9er Tisch. Das esch gar nid so eifach gse, die Lüt einigermasse "schlau" z'verteile. Aber so wie mers jetz ustüftlet hei, chunts glaubs nid schlächt.

Wasi mega cool finde esch, dass mi Fründ jetz si Azug für die kirchlechi Trauig gfunde het. Juhuuu! Ha mega Freud Jetz mues eg nur no es Chleid fürs zivile finde. Ha aber letscht Wuche eis im Internet bstöut. Be gspannt wies wird usgseh!

Und eg be jo sooooooo gspannt us mi Polterobe am 5.7. Was hei si äch mit mir vor? Eg freue mi! Juppi!

30.06.13 23:06
zibesa

nicht registriert

Re: Traumhochzeit in weiss

wo hi gönder go poltere? zh?

01.07.13 07:32
dandi78 

Re: Traumhochzeit in weiss

eg ha kei ahnig, weiss überhaupt nid was mir mache und wo dass mir häne göi

01.07.13 16:33
zibesa

nicht registriert

Re: Traumhochzeit in weiss

wener uf zh gönd muesch di bi mir melde :)

01.07.13 18:09
dandi78 

Re: Traumhochzeit in weiss

Ok, machi :-)

 1 .. 6 7 8 9 10 .. 18
Hochzeitstanzkurs   brutstruss   Ameisenmann   taschentuchreich   natürlich   restaurant   fiir-obe-vorfreud   Arbeitskolleginne   flitterwuche   wunderschön   Tätschmeister   vorangeschritten   eigentlich   Ballonwettbewerb   Traumhochzeit   weisheitszahnziehen   Caipirinha-Likör   kollegin   „Entschuldigung“   wunderschöne