| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Traumhochzeit in weiss
 1 .. 7 8 9 10 11 .. 18
02.07.13 13:46
dandi78 

Re: Traumhochzeit in weiss

die wuche sött s'chleid cho, woni be bon prix bstöut ha (churzes chleid). eg hoffe soooooo fescht dass es goht und vor allem, dass es de au gueti qualität esch.

süsch bstöui de äuä das länge in lila bem ackermann. das fändi au sehr schön, choschtet eifach öppe 4 mou so vöu wie das bim bonprix...

Datei-Anhänge
Kleid lila.jpg Kleid lila.jpg (42x)

Mime-Type: image/pjpeg, 23 kB

Abendkleid lila.jpg Abendkleid lila.jpg (38x)

Mime-Type: image/pjpeg, 14 kB

Abendkleid lila2.jpg Abendkleid lila2.jpg (20x)

Mime-Type: image/pjpeg, 13 kB

02.07.13 14:40
MsJenaya 

Re: Traumhochzeit in weiss

@dandi78 we me richtigs Rosewasser kouft gits serigs wo zum verzehr geeignet isch und serigs wo nur zu kosmetische zwäcke geeignet isch. das muess meh luege bim koufe. wenis aber sälber mache isches ja kes richtigs Rosewasser sonder eifach e Uszug vo Rose und de isch me da e chli flexibler.

02.07.13 20:38
dandi78 

Re: Traumhochzeit in weiss

ah ok jenaya, danke für d'erklärig. me lehrt eifach nie us...

juhuuu, hüt esch mis t-shirt cho woni bstöut ha. es gseht eigentlich nid schlächt us, aber es esch a de ärmle leider z'eng. und au der schnitt esch jetz nid so der hammer wenis aha. aber das esch mir eigentlich egal. der zweck erfüllts uf jede fau

02.07.13 20:45
dandi78 

Re: Traumhochzeit in weiss

03.07.13 06:49
apple-pie 

Re: Traumhochzeit in weiss

Guten morgen, dandi78!

Das t-Shirt ist ja mal süß!

03.07.13 07:41
dandi78 

Re: Traumhochzeit in weiss

danke apple

wünsche dir heute alles gute beim weisheitszahnziehen. und vor allem hoffe ich, dass dich dein anwalt bald mal anruft und gute neuigkeiten für dich hat.

03.07.13 08:56
valey 

Re: Traumhochzeit in weiss

jöööö sooo herzig s tshirt :D

03.07.13 08:57
dandi78 

Re: Traumhochzeit in weiss

bruche mou churz euchi meinig zu mim brutmake up

zu mine rot-brune hoor passts sehr guet, weni mi au in bruntön due schminke. ha au scho es probeschminke gha und es het mir sehr guet gfalle. mi brutstruss wird aber i de farbe creme, lachs, rosa si. aso so in pastelltön. sött de s'make-up nid au i dene tön si? be ziemlich unsicher. zu mir würd glaubs scho eher brun passe, aber ebe, wäge de farbe vom brutstruss beni nid ganz sicher.



freue mi über euri meinige

Datei-Anhänge
Brautstrauss.jpg Brautstrauss.jpg

Mime-Type: image/pjpeg, 160 kB

03.07.13 09:01
valey 

Re: Traumhochzeit in weiss

aso erst mal de brutstruss findi wunderschön :))

und ich fende s make up mues ned med em brutstruss passe

ich ha ja en rote
aber schmink mich ned in rot :)

03.07.13 09:08
Canoa 

Re: Traumhochzeit in weiss

Ech schliess mech de Valey ah, also ech ha au en Rote Struss ond mis Make up esch so Rosa/Brun...es muess jo zum Typ passe ond ned zo de Blume...=)

Ech ha no es mega schöns Chleid bim Jelmoli gseh in Violet, aber ech weiss haut ned wie vöu du wetsch usgäh...

http://www.jelmoli-shop.ch/Laura-Scott-E...69/JelmoliCh/de

 1 .. 7 8 9 10 11 .. 18
Arbeitskolleginne   eigentlich   kollegin   Ameisenmann   „Entschuldigung“   Caipirinha-Likör   weisheitszahnziehen   Ballonwettbewerb   wunderschöne   vorangeschritten   restaurant   taschentuchreich   natürlich   fiir-obe-vorfreud   Hochzeitstanzkurs   wunderschön   flitterwuche   Tätschmeister   brutstruss   Traumhochzeit