Unsere "engelhafte" Hochzeit |
|
1 2 3 4
|
|
|
|
|
23.05.12 13:39
zibesanicht registriert
|
Re: Unsere "engelhafte" Hochzeit
verstah irgendwie afach nöd warum mer so es szenario macht füre zivil trauig... das isch im grundgnah ja überhaupt nüt speziells und rein förmlich?
bi eus wirds so usfalle, dass ich afach mis cocktail chleid ah ha wo ich mal kauft ha, min schadz au was ahständigs aber völlig normal und den eusi eltere und trauzüge... den afach go ässe aber weder was dekadents no was gediegenes da langet e pizza minere meinig nah.
|
|
|
|
|
|
23.05.12 16:26
Trollkjerring
|
Re: Unsere "engelhafte" Hochzeit
Ich han au immär dänkt gha, dass s Zivile nur reini Formsach isch und nöd so viel Bedütig hät, schlussendlich bini abär gnau dänn viel emotionaler xi, wills ab dänn eifach offiziell isch! Am kirchliche Hochziit bini au mega ufgregt xi und alles abär irgändwiä viel entspannter und es sind au kei Trändli gflossä. (wenns au mängisch knapp xi isch...)
Ich findä au, dasses jedäm sälber überlah isch, waser a sim Zivile wot machä. Wenn öber dänn äs riesä "Züg" wot machä, wieso nöd. Meh hüratet schliesslich nur eimal (meh hoffts uf jedäfall!!!) und drum sölls au für jedä stimmä. Es git kei Reglä wer wänn was dörf machä und wiä gross dasses dörf sii!
19.05.2012 It's you and me till the end of time.
|
|
|
|
|
|
1 2 3 4
|