| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Unsere "engelhafte" Hochzeit
 1 2 3 4
23.05.12 10:59
Valeria01 

Re: Unsere "engelhafte" Hochzeit

Hoi zeme

sodeli wieder mal es paar News zu eusere Hochziit...
ii 8 Möönet ishc ja scho eusi ziivil Hochziit (14.02.2013) und ich han mier üüberleit was mier dete wend mache... also mier hüütratet am 17.00 ufem Zivilstandsamt und mached nacher en Apero dete i de Unterkellerig... muss wegem aperò no luege aber das sött scho gha...
also mier hend d'Unterkellerig shco mal reserviert...
denn hani denkt ich wott no chlini Gastgschenk mache für die wo dete erschine werded... han jetzt so mega schöni Kartonage bstellt

http://www.heiraten.ch/forum/board/anlaesse/hochzeitstag/braeute-2013-4_551_262.html

und die duni mit M+M's wo bedrukt sind fülle... (die bstelli nach de summerferie, sööt lange oder?!)

dete wos Wiise mäscheli isch duni aber es rosaroots ane wo bedruckt isch mit eusne Näme undem Datum

Nachem zivile gönd mer denn go esse... dete mussi mal no amene abig s'restaurant go teste und nahfrööge wegemen Menü

bezüglich eusere Kirchliche Hochziit

underdesse hend mer es Gspröch mitem Abigunterhalter gha...
es isch e italienischi Gruppe bestehned us:
Unterhalter
2 Sänger
ev. 1 tänzerin wo Gruppetänz macht...

er isch vo Afang ah bis ganz am Schluss awesend und mier zahled füür alles pauschal 2200 CHF
am Afang hets mich mega viel gwürkt aber für das was er alles büüdet isches denki nöd viel vorallem wenns mer ufd Stunde und Persone rechnet...

am Mo gangi is Düürtsche use inen Bastellade und mal chli go luege obi was finde... han scho e Liste gmacht...

sodeli das wered die neuschte News...

lg Valeria

23.05.12 11:10
MaLu 

danke für d news

tuesch üs de dini beute vo dütschland zeige
villecht gäbe mir nächst mal o ne bstellig mit

- 22.06.2013 -

23.05.12 13:34
Valeria01 

ja sicher ich dun alles Fötele und dehai ufelade... oder mer chöntet mal all zeme gha... da mier ja scho all i de Nöchi wohnet

23.05.12 13:39
zibesa

nicht registriert

verstah irgendwie afach nöd warum mer so es szenario macht füre zivil trauig... das isch im grundgnah ja überhaupt nüt speziells und rein förmlich?

bi eus wirds so usfalle, dass ich afach mis cocktail chleid ah ha wo ich mal kauft ha, min schadz au was ahständigs aber völlig normal und den eusi eltere und trauzüge... den afach go ässe aber weder was dekadents no was gediegenes da langet e pizza minere meinig nah.

23.05.12 13:52
jusi 

i find, dass isch jedem sälber überlo... i dänk am afang sägä ganz vill, dass s zivilä "nüt speziells" isch, oft änderet sich das denn. was häi diä bereits vrhürotete für erfahrigä gmacht?

schlussändlich isch das grad so ä wichtigä teil, ohni das chasch alles andärä vrgässä, ab däm datum bisch ma und frau isch für mi am afang au nit sooo wichtig gsi, mittlerwilä hets aber dr glich stelläwärt und i dänk au ä zivili trauuig cha mä schön und emotional gstaltä, so wiä au dr tag drzuä gniässä

valeria: härzigi schächteli

23.05.12 13:58
Valeria01 

also ich find au das isch allne selber überlah... mir mached nüüt grosses aber ich hüürate *hoffentlich* nur eimal und daher wotti das wo für mich OK Isch... ich find ab denn isch mer richtig Maa und Frau und das wotti au fiire... en chline Aperò mit de engste... und nacher mit de Trauzüüge und de Eltere gediege go esse... aber jedem das seine oder?

@ jusi
danke viel mal.. ja ich find sie mega herzig han uu freud und es isch mal ööpis anderes... bin momentan so ufem Trip dassi alles "speziell" wott und nöd 0815 also nöd typisch italo HZ

lg

23.05.12 15:01
sensuelle 

Also so vo wäge "s'zivile Hochziit isch nüt speziells".... ich hüürate zum Biispiel "nur" standesamtlich, will ich mit dä Chile nüt am Huet han und ä Zeremonie uf em Standesamt isch sicher nöd minder emotional... Mir hüürated ganz nach em Motto: klein aber fein. Wett nur wenig Gäscht, däfür chan ich mit allne persönlich rede. Aber wie anderi scho gseiht händ: jedem das seine egal wie ghüüratet wird: es isch und bliibt (hoffentlich) dä schönschti Tag im Läbe vomene Paar

Amen..... (grins)

Ewig dein, ewig mein, ewig uns – 29.9.2012

23.05.12 16:26
Trollkjerring 

Ich han au immär dänkt gha, dass s Zivile nur reini Formsach isch und nöd so viel Bedütig hät, schlussendlich bini abär gnau dänn viel emotionaler xi, wills ab dänn eifach offiziell isch! Am kirchliche Hochziit bini au mega ufgregt xi und alles abär irgändwiä viel entspannter und es sind au kei Trändli gflossä. (wenns au mängisch knapp xi isch...)

Ich findä au, dasses jedäm sälber überlah isch, waser a sim Zivile wot machä. Wenn öber dänn äs riesä "Züg" wot machä, wieso nöd. Meh hüratet schliesslich nur eimal (meh hoffts uf jedäfall!!!) und drum sölls au für jedä stimmä. Es git kei Reglä wer wänn was dörf machä und wiä gross dasses dörf sii!

19.05.2012 It's you and me till the end of time.

21.06.12 10:42
Valeria01 

Gute morge mitenand...

Sodeli es sind no weniger als 8 Mönet bis ich und min Schatz maa und Frau sind :) mengisch bini recht nervöös, mach mer Sorge umd Köste und versuech alles chli im Überblick zbhalte...

Unterdesse hend mer d'Musik bueched...
es chumt e Gruppe vo 3 Lüüt Unterhaltig und 2 Livesänger... freu mi mega... es isch nöd ganz billig aber ja.. 2200 CHF... 1100 CHF münd mer endi monet scho azahle...

hmmm suscht hani vonere liebe Forumskollegin rosarots Papier abkauft... wenni mal de Ziit han wirdi mal de Prototyp bastle...
Da mier ja am Valentinstag hüüratet hani denkt (Resp mis Mami het de Spruch zemegwürflet) ich chönt als Titel schribe..

14.02.2013, das Fest der Liebe und wir besiegeln unsere Liebe mit dem JA-Wort

was halteder devo..?

D'Deko fürs zivile hani au shco kauft... :) muss sie mal fötele und ufelade... :)

Am 7.7 hüüratet no de Brüeder vo minere Nachberin... s'mami vo de Frau vo ihm macht privat Aperos und am 7.7 chani grad chli go probiere hett sie gmeint... denn machi das mal und lueg wases würd choschte.. :)

sodeli das wered für de Moment die neuste Sache woni gmacht han...

Eu allne ganz en schöne Tag voller Sunne
lg Valeria

21.06.12 12:49
Arwalds_Braut 

Hey Valeria, sorry wes düpflischisserisch isch... aber Fest der Liebe seit me doch eher vo Wiehnachte, nid? Finges zwar scho härzig Bezug ufe Valentinstag znäh, aber de würd i eher Tag der Liebe säge

*Verlobt*

1 2 3 4
&imgrefurl=http   q=selbstgebastelte   hochzeit&um=1&hl=de&sa=N&biw=1538&bih=541&tbm=isch&tbnid=qFvt9cDGhaIByM   Forumskollegin   Namensanstecker   Hochzeit   jpg&w=375&h=500&ei=vqurT7TlK5HDswb0w6D3BA&zoom=1&iact=rc&dur=203&sig=108168690707529241141&page=3&tbnh=150&tbnw=145&start=31&ndsp=20&ved=1t   wwwbanddruckerreide   Arbeitskolleginen   &docid=z7rjChf1mEOiBM&imgurl=http   düpflischisserisch   zentrum-solaris   Einladungskarten   Korreschpondänz   Abigunterhalter   Valeria   engelhafte   Hochzeitsvorbereitung   standesamtlich   151&tx=103&ty=47