| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Valeys Fairytale Wedding
 1 .. 13 .. 23 24 25 26 27
26.08.13 11:31
Canoa 

Re: Valeys Fairytale Wedding

Wow Valey das tönt werklech wie im Märli...
ech freu mech sooooo för euch dass ehr sone super Tag hend chönne fiire ond euch t Stemmig hend ned loh vermiesse vom Wätter...ha fest a euch dänkt gha...

Danke vöu mou för dä wunderbari Brecht ond freu mi scho uf Föteli! =)

26.08.13 11:36
Eve777 

Valeeeeyyyyyyyyyy danke vilmol für di schöni Bricht wow das tönt alles eso super schön und nach emene perfekte Tag (trotz Rägewätter) . Ich freu mi scho total uf dini Fötelis und wünsche euch beide alles alles Gueti, viel Liebi und Glück und Freud !

26.08.13 13:06
Emma13 

Liebi Valey, das freut mi so sehr vo dir zlese das alles so cho isch wie ihr eu gwünscht hend, han ganz fest a dich denkt und freu mich scho riesig ufd Föteli :)

26.08.13 13:24
dandi78 

Härzlichi Gratulation zur Hochzit Valey. Alles alles Gueti für euchi gmeinsami Zuekunft!

Danke vöu mou für di Bricht. Es tönt so schön und es freut mi, dass euche Tag so toll gse esch. Eg freue mi scho uf Föteli

26.08.13 13:28
Sue87 

Liebi Valey

merci für de schön Bricht - tönt echt nachemne superglungige Troumtag
bi scho mega gspannt ufd Föteli;O)

26.08.13 13:31
valey 

da no es fotii :))

26.08.13 13:32
dandi78 

Wow, was fürne tolli Hochzitstorte. Die esch jo de Hammer!
Und dir sit au soooo süess zäme!

26.08.13 13:50
sonne13 

wow valey! härzlechi gratulation!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! danke für dä schöni bricht ich freu mi sehr für euch dass ihr so en wunderschöne tag hend dörfe verbringe! es tönt wirkli perfekt! und du hesch traumhaft usgseh!!! ich freu mi scho jetzt uf wiiteri föteli!!!

26.08.13 14:38
nisliker 

hey valey alles alles gueti :) tönt nacheme perfekte tag!!!

26.08.13 15:13
himbeer 

wow valey, au vo mir alles gueti! s bild isch de hammer :-)

1 .. 13 .. 23 24 25 26 27
wuuuuuunderschöne   wunderschön   Zivilstandesbeamtin   strümpf   wedermal   Gratulation   zivilstandsbeamtin   polaroid-kamera-300   Wedding   fingerürint-tree   ehevorbereitsverfahre   Prinz&Prinzessine   Wiss-Creme-Hellrosa   guuuuuuuuuuuuuuuuuet   Wünsche   Personalised-Ivor   hochzit   Valeeeeyyyyyyyyyy   fötelis   Fairytale