| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!
 1 .. 9 10 11 12 13 .. 19 .. 24
02.06.13 17:17
LucyLu 
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Hallo ihr Liebe

Sodeli, das Wetter isch perfekt gsi zum mal wieter bastle. Händ endlich oisi Gastgeschkli fertig, M&M's. Händ all abgfüllt und beschriftet, das sind glichziitag au Platzchartene (übringends hettemer da wieder s'gliche Muster wie bi de StD und Ihladige, de grüen Stoff wird de glich sih wie d'Masche a de Stüehl).




Denn hani na fürd Handfächer en passende Chorb gfunde und de au na ahgschriebe, ebefalls passend zu de andere Sache:




Fürs Candy Buffet isch jetzt au alles parat, d'Gläser hani ja scho länger und jetzt sind au d'Schüfeli / Zange parat uuund d'Süessigkeite sind au bstellt, lecker schmecker (wot am liebste go nasche). Händ 5 verschiedeni Sache und alles in grüen (Gummibärli, Suuri Nudle, Öpfelring, Fröschli und Jelly Beans):




Mir sind also definitiv im Endspurt, gaht nur na ächli meh als 4 Wuche. Bin froh hämer jetzt scho alles parat münd nur na so Details mache (Eheverspreche, Ring hole, HZ-Tanz üebe, Schuehihlaufe etc.). Min Schatz hät's au endlich gschaft de Ahzug für's Zivile poste (das isch ja scho endi Monet).

Min Schatz flügt am Dunnstig ab uf Vegas zum go poltere, bin ja gspanne was det so vor händ mit ihm.

Was nächst Wuche so gmacht wird: Frietig Bluemestruss für's Zivile bstelle (de Rest hät mini TZ organisiert); am Samstig gangi de Pass go mache, muss unbedingt nachli d'Unterschrift üebe

Jaaa das wärs wieder mal vo mir.... Tschüüüss zäme!

02.06.13 20:21
Eve777 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Wow LucyLu dini Sache wo du immer machsch sind eifach traumhaft, wörkli suuupeeer schön !!

03.06.13 07:48
valey 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

LucyLu voooooll coooli sache :D

03.06.13 08:11
snet 
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

LucyLu, da hast du aber unglaublich schöne Sachen gezaubert! Deine Gäste werden deine Detailverliebtheit mega schätzen! Freu mich schon auf deine Hochzeitsfotos.

08.06.13 12:15
LucyLu 
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Soooo Wiede öpis erledigt, bin hüt Morge ufem Passbüro gsi us Han de neu Pass bstellt, de wird mer denn am Zivile direkt ubergäh. Komisch gsi mitem neue Name unterschriebe.

Gester hani na de Bluemestruss fürs Zivile bstellt, en Pinkige

Jetzt gnüssi das sper Wetter und Wunsch ois allne es schöns Weekend.

10.06.13 11:23
apple-pie 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Wieder einmal soooo schön! Über die Gastgeschenke werden sich eure Gäste bestimmt freuen!

18.06.13 18:44
LucyLu 
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Uiuiui.... Baaaald isch isch es sowiet! Frietig innere Wuche isch Zivile. Ha jetzt glich na en Termin zum Schminke gmacht, ha mich z'zerst selber wellä Schminke aber ha gfunde wenni scho mal glegeheit ha denn lahnis mache. Zum mache hämer nüd, wird alles vo de TZs gmacht, mir wüsset nöd emal wos de pAero git und wo mer Znacht esset, sie tünd ois überrasche. Freui mi sehr!!!

Den isch au die Frei Trauuig nüm wiet entfernt. Für de Tag hämer au nmd viel z'mache: de Frietig Coiffeur (spitzli schniede und Farb), d'Ring hole am Samstig, Mentig Probeschminke, Ziestig Chleid abhole, Dunnstig letzti besprechig mitem Florist, also ä strengi nächst wuche. Denn sötemer na en Termin mache mit de Location damit mer die ganze Deko Sache chönnt verbi bringe und die letzte Details bespreche. Denn mussi leider evtl de Tischplan namal mache da na öper find er möcht nöd cho aber sust simer voll imZiitplan.

Wegem Eheversprechen, mir machte doch keis, min Schatz möcht das nöd vor allen säge, lieber mir persönlich am Abig unter vier auge! Denn mümer unbedingt nachli s'Tanzbei schwinge

Nervös bini ab und zue meeega, Letzt wuche hani ä Chlini Panikattake usem nüd use kah, total unahgnehm gsi.... Naja, söll gäh...

Grüessli
Euri LucyLu

19.06.13 07:00
anyany 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Hey Lucy,

Be der eschs jo wörkli nömme lang!
Besch secher scho ganz chribbalig vor Vorfröid.
Ech fendes vou lässig, dass sech öichi TZ so ihsetze. Mach secher ou mega Spass e so.
S Eheverspräche onder vier Ouge säge fendi ou sehr härzig.

Hey, ech wönsch der no e gaaaanz schöni Vorfröiigslzyt. Ond mach der ned z vöu Stress.

19.06.13 08:32
LucyLu 
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Hei anyany

Jaa, gaht nur na 9 Täg bis zum Zivile, amigs chribelets im ganze Körper vor Ufregig und den leits sich wieder. Aber ich freui miiiiiiiiiii riesig fest!

19.06.13 08:50
Sue87 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Hey LucyLu
du hesch ganz schöni Sache und gischder mega Müeh i allne Details...gseht SUPER us....!!

 1 .. 9 10 11 12 13 .. 19 .. 24
herzlich   endlich   Ehevorbereitungsverfahre   Überraschung   konnten   Schallgeschwindigkeit   bereits   heiraten   natürlich   perfekt   traumhaft   wooooooooooooooooooooooooooooow   Kartoffel-Apfel-Lauch-Gratin   Verliebt   Verlobt   Zitronen-Thymianbutter   wunderwunderwunderschön   Hochzeitsgesellschaft   Traumhochzeit   wunderschön