| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!
 1 .. 10 11 12 13 14 .. 24
19.06.13 09:52
valey 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

wooow lucylu die zit lauft ja extrem... goht ja voll nümm lang au bi dir!!! :D :D
wird bestimmt en super tag

19.06.13 09:58
LucyLu 
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Sue87:
Hey LucyLu
du hesch ganz schöni Sache und gischder mega Müeh i allne Details...gseht SUPER us....!!

Danke Sue87, machs ebä au meeega gern, hoffe d'Lüüt gsehnd das denn au

valey:
wooow lucylu die zit lauft ja extrem... goht ja voll nümm lang au bi dir!!! :D :D
wird bestimmt en super tag

Ja gell Valey, lauft mega die Ziit... gaht würkli nüm lang. Hoffe au das es en super Tag wird, aber das wirds bestimmt...

20.06.13 09:26
dandi78 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

hallo lucylu

e ha gse gha, dass du sone coole hoodie hesch lo mache. dörfi di froge wo dass du dä bstöut hesch? fende das e tolli idee und eg überlegge mir, ob eg au so öppis möcht lo mache.

21.06.13 14:48
LucyLu 
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Hallo dandi78, ha de Hoodie bi etsy.com (Verchäuferin Stephanie Walker) bstellt und bin mega z'friede. Nur na 1 Wuche den dörf ich de offiziell träge

22.06.13 21:36
LucyLu 
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Mir händ hüt oisi Ring gholt und mit sind sooooo HAPPY! Händs grad ächli ahkah hüt Namittag zum gucke ob's guet isch vo de größi, perfekt. Hetten am liebste nüm abzoge

Qualität isch leider nöd so guet vom Foti.....

Zuletzt bearbeitet am 22.06.13 21:38

23.06.13 07:15
Manokasa 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Schön! :-)

23.06.13 16:26
valey 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

megaa schöni ring :)) endli hender sie jetz deheii

23.06.13 17:27
apple-pie 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Freut mich, das ihr eure Ringe nun habt! Wie hält man es aus, sie nicht den ganzen Tag zu tragen?

25.06.13 13:34
LucyLu 
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

uiuiui... jetzt wirdi langsam nervös... Am Frietig hämer s'Zivile. Meist gahts guet, chan au na super schlafe aber amigs hani so richtigi Hitzeattacke und den wirds mer schlecht, oh gott, wie wird das denn am Frietig sih?

Hüt Abig gangi endlich mis Chleid go hole, freui mi das wieder mal ahlege und hoffe es passt jetzt super.

Gester Abig hani na s'Probeschminke kah, isch au toll worde, freui mi sehr.

@ apple-pie: wg. den Ringen, ich muss jeden Tag die Ringe anschauen aber ich kann mich noch gut beherschen was das tragen angeht, will ja nicht das sie verkratzen bis zum 6.7

25.06.13 14:42
apple-pie 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Höhe, kann ich verstehen. Wenn ich daran denke, das ich bald auch in deiner Situation bin und nurnoch ein paar Tage bis zur HZ haben werde, da kribbelt alles!
Viel Spaß beim anlegen des Kleides!
Wie sieht denn dein make-up aus?

Hehe, kann ich gut verstehen. Ich werde bestimmt auch ganz gut drauf aufpassen. Achte jetzt schon extrem auf mein verlobungscharm, und zieh das Kettchen ab, beim putzen etc. Damit ja nichts passiert!

 1 .. 10 11 12 13 14 .. 24
perfekt   heiraten   herzlich   Verlobt   Ehevorbereitungsverfahre   konnten   wunderschön   Traumhochzeit   Schallgeschwindigkeit   Kartoffel-Apfel-Lauch-Gratin   wooooooooooooooooooooooooooooow   wunderwunderwunderschön   Zitronen-Thymianbutter   endlich   bereits   Überraschung   Verliebt   traumhaft   natürlich   Hochzeitsgesellschaft