Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!! |
|
1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 24
|
|
|
30.06.13 16:06
autumn_bride
|
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!
Wow alles gueti eu zwei, mega schöne Tag händ ihr därfe erläbe. ha gad hüänerhuut becho bim läse. Wünsche eu für nächst samstig au nur sbeste.
|
|
|
30.06.13 16:51
daenu16
|
das hört sich ja nach einem super super Supertag an! Herzlichen Glückwunsch und vielen Dank fürs Teilen.
|
|
|
30.06.13 19:20
Biene15nicht registriert
|
LucyLu: Hallo ihr Liebe
Sodeli, das Wetter isch perfekt gsi zum mal wieter bastle. Händ endlich oisi Gastgeschkli fertig, M&M's. Händ all abgfüllt und beschriftet, das sind glichziitag au Platzchartene (übringends hettemer da wieder s'gliche Muster wie bi de StD und Ihladige, de grüen Stoff wird de glich sih wie d'Masche a de Stüehl).
Denn hani na fürd Handfächer en passende Chorb gfunde und de au na ahgschriebe, ebefalls passend zu de andere Sache:
Fürs Candy Buffet isch jetzt au alles parat, d'Gläser hani ja scho länger und jetzt sind au d'Schüfeli / Zange parat uuund d'Süessigkeite sind au bstellt, lecker schmecker (wot am liebste go nasche). Händ 5 verschiedeni Sache und alles in grüen (Gummibärli, Suuri Nudle, Öpfelring, Fröschli und Jelly Beans):
Mir sind also definitiv im Endspurt, gaht nur na ächli meh als 4 Wuche. Bin froh hämer jetzt scho alles parat münd nur na so Details mache (Eheverspreche, Ring hole, HZ-Tanz üebe, Schuehihlaufe etc.). Min Schatz hät's au endlich gschaft de Ahzug für's Zivile poste (das isch ja scho endi Monet).
Min Schatz flügt am Dunnstig ab uf Vegas zum go poltere, bin ja gspanne was det so vor händ mit ihm.
Was nächst Wuche so gmacht wird: Frietig Bluemestruss für's Zivile bstelle (de Rest hät mini TZ organisiert); am Samstig gangi de Pass go mache, muss unbedingt nachli d'Unterschrift üebe
Jaaa das wärs wieder mal vo mir.... Tschüüüss zäme!
Hey LucyLu Ich bin eine heimliche Mitleserin bei euch... Du hast es ja schon oft gehört, aber all deine Sachen sind wirklich traumhaft und total stimmig! Wir sind auch noch an den Vorbereitungen, wir heiraten im September. Jetzt habe ich deine tollen Schaufeln und Zangen fürs Candy Buffet gesehen. Darf ich dich fragen, woher du diese hast? Bis jetzt habe ich noch keine gefunden, die mir wirklich gefallen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 24
|