| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!
 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 24
09.07.13 09:15
valey 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

wooooooooooooooooow LucyLu ich be sprachlos!!!! es tönt ja würklich nach enere perfekte hochzit!!

freu mich soo dass ehr de tag so mega gnosse hend und nach sonere lange vorbereitszit hesches endlich chönne erläbe!!! be so froh für euch und wünsch euch zwei nur s beste :D

danke für de bricht freumi scho uf fötelis

09.07.13 09:17
LucyLu 
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Danke Euch viel mal!!!! Schön habt ihr Euch die Zeit genommen und meinen Bericht gelesen... Ich habe die Fotos vom Fotografen natürlich noch nicht, ich schau mal ob ich ein paar Brauchbare finde die ich schon erhalten habe von Freunden, Familien etc....

09.07.13 09:23
Eve777 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Woooooooooooooooow LucyLu sooooooo e schöne Bricht, ha a paar Stelle grad Hüenerhuut übercho s tönt nach emene wunderschöne Tag und emene super super Hochzyystfest . Ich wünsche dir und dim Maa alles alles Gueti und gratuliere vo Härze ! Bi jo scho meegaaaa gspannt uf Föteliiiisss..... .

09.07.13 09:27
LucyLu 
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Unser "Ringkissen" Selbstgemacht von meinem Mami:


Dekoration beim Apéro:


Unsere Suite wurde so süss mit Rosenblättern, Schokoladenherzen etc. dekoriert:

09.07.13 09:30
elea 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

lucylu i gratuliere euch ganz herzlich ond mag euch gönne das ehr so en schöne tag gha hend! du gsehsch traumhaft schön us und din brecht hani grad verschlonge! du hesch wörkli schön gschrebe, i ha ganz füechti auge becho (em Büro )
freu mi wörkli dass ehr e sone perfekte tag gha hend!!! alles gueti!!!!

09.07.13 09:33
valey 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

wooooow hammer fötelis

Du hesch soooo bezaubernd usgseh!!!

09.07.13 09:43
dandi78 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

liebi lucyly, danke vöu mou für dä wunderschön bricht vo dim traumhafte hochzit. es freut mi soooo fescht für euch, dass dir sone schöne tag erläbt heit. du gsehsch wunderschön us i dim chleid und dir zäme gseit so glücklich us. härzlichi gratulation!
eg ha au ganz füechti auge übercho bim läse. die andere im büro hei mi afe ganz komisch agluegt.

09.07.13 09:45
Lus

nicht registriert

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

wunderschöne fotos, lieben dank!
ich wünsche euch von Herzen alles alles Gute!!

09.07.13 09:52
Canoa 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Ohhh mega schöni Föteli, danke förs Teile!

09.07.13 09:54
Sue87 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Liebi Lucylu
Merci vielmal für de wunderschöni Bricht.....es tönt mega schön und du schribsch ou super imfau!!!
Dir heit super schön usgseh und das Ringkissen isch ja der Hammer!
alles gueti!!!

 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 24
Ehevorbereitungsverfahre   Verlobt   wooooooooooooooooooooooooooooow   bereits   Hochzeitsgesellschaft   traumhaft   Überraschung   natürlich   wunderschön   Verliebt   endlich   Zitronen-Thymianbutter   Traumhochzeit   perfekt   Schallgeschwindigkeit   herzlich   konnten   Kartoffel-Apfel-Lauch-Gratin   wunderwunderwunderschön   heiraten