| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!
 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 24
12.07.13 06:38
LucyLu 
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Liebi Fraue

Danke oi allne für die liebe Glückwünsch, die liebe Wort, die tolle Rückmeldige undundund.... Ihr sind de Wahnsinn!
Jetzt wartet mer gspanne ufd Föteli vom Fotograf..... *Ungeduldigbin*

Es fühlt sich so toll ah verhüratet sih

19.07.13 10:50
LucyLu 

Min Brutstruss

19.07.13 13:12
dandi78 

wow, ganz schön lucylu. sehr spezielli blueme! mou öppis anders

22.07.13 09:23
schmetterling84 

Liebi Lucy

Ig han din Bricht völlig überseh (bi sit minerä Hochzyt nur no sporadisch drzue cho zum driluege).. Ig wett dir aber au no gaaanz herzlich zu dinere Hochzyt gratuliere.. Für d Zuekunft alles Gueti, vieli schöni gemeinsami Moment voller Liebi, romantik und fröhlichkeit..

Di Bricht isch wunderschön... Genau so sött e Hochzyt si, und meh merkt wie dir di Dag gfalle het.. Ha chli Gänsehuut gha...

27.07.13 22:12
LucyLu 

Hallo ihr Liebe

dandi78: das sind ganz neui Blueme, die hätt oise Florist den extra bstellt bimene Züchter (kei Ahnig wie mer dene seit), bin uuuuh happy gsi, mal ganz was anders, hätt perfekt passt.

Schmetterling84: danke für dini liebe Wort!

A alli: mir händ gester oisi Föteli becho: WOW!!! mir händ den fast drü Stund kah zum die 800 Föteli ahzluege, mir händ grad namal de Tag durlebt Mir sind megaaaaaaa happy mit de Föteli und oise Fotograf hätt das Super gmacht!!! Chanen nur wieter empfehle und das für en Hammer Priis: 2400.- für 14h ahweseheit, 800 Föteli und Online Galerie und mir händ Super Feedbacks au vo de Gest becho. Ich tue oi den na paar Föteli zeige aber zerst muss ich die uf de neu PC chönne lade....

Gnüsset das hammer Wetter Morn. Mir hocket immer na duse ufem Sitzplatz und es isch meeeega! Und das am viertel ab 10 am Abig. Ich lieb de Summer

29.07.13 07:53
valey 

Hey Lucyluuu

ben uu froh das fotis guet glonge isch :)) freumi scho es paar z gseh :D

31.07.13 09:28
LucyLu 

Wenn öper möcht gucke, de Fotograf hät es paar Föteli vo ois is sini HP ufgno:
www.lepolo.com denn unter Galerie / Hochzeit / die erste 7 sind mir

Tue den mal na paar ufelade, muss mi aber na mitem neue PC abkämpfe

31.07.13 09:49
dandi78 

wow lucylu, das si wunderschöni föteli. eifach hammer! dir sit sones hübsches paar!
ganz ganz tolli föteli, traumhaft! uiii do chasch di aber ufs album freue du.

31.07.13 09:51
LucyLu 

Danke dandi78, mir händ insgesamt 800 Föteli becho und es hät würkli seehr schöni Föteli drunter

31.07.13 09:53
dandi78 

dir sit mit abstand s'schönschte päärli vo dene föteli woni jetz agluegt ha uf der homepage. dis chleid esch e traum und di gg gseht au super toll us. WOW!!

1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 24
natürlich   Ehevorbereitungsverfahre   Traumhochzeit   wunderwunderwunderschön   Zitronen-Thymianbutter   bereits   wunderschön   Hochzeitsgesellschaft   endlich   Verlobt   Schallgeschwindigkeit   herzlich   konnten   Kartoffel-Apfel-Lauch-Gratin   perfekt   traumhaft   wooooooooooooooooooooooooooooow   heiraten   Überraschung   Verliebt