| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!
 1 .. 6 7 8 9 10 .. 17 .. 24
23.03.13 16:39
LucyLu 
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

DANKE Bella! Mag jetzt denn nüm Mäschele Ha zwar na lang nöd all aber es isch na ziemli ufändig...
Dir au es schöns Weekend!

25.03.13 08:43
elea 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

hey lucy! super cooli sache hesch do! gseht hammer us!!

du e frog, i neme a de hoodie hesch bi etsy bstellt oder? ;) döfi froge bi welere verkäuferin?

25.03.13 08:49
LucyLu 
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Hallo elea

Danke

Ja genau, s'Hoodie isch vo etsy (ich liebe etsy ). d'Verchäuferin hät Stephanie Walker gheisse, isch sehr empfehlenswert! Alles tip top funktioniert!

25.03.13 08:52
elea 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

super danke före tipp!! ha do em forum mol ebe vo enre verkäuferin gläse wo ned so gueti kritike gha het! aber de werdi bi dere stephanie walker mol go luege! danke lucy¨

apropo die bänder met name ond datum hani au scho neumet gseh ond det die muesi au no bstelle

25.03.13 08:57
LucyLu 
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

elea, ja ha au mal vo einere glese, die gits aber nüm bi etsy, ha glueget kah. Und vo de Stephanie liest mer im etsy Theard au nur positivs.... Wetsch den au es Hoodie?

Jaa die Namensbändeli sind mega cool, has jetzt überall ächli chöne ihsetzte; bim Candy Buffet, bi de Handfächer und natürlich bi de Gastgschänk den au na. Und ich ha na immer ächli vorigs

25.03.13 09:10
elea 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

jo wet mi frönd öberrasche met somene hoodie! fendes mega cool! aber bes jetzt hani mi noni getrout bi etsy zbstelle ond ergendwie weissi au gar ned ob mis english gnue guet esch

secher langet d bänder demfall wiit?

cool! das beruhigt mi grad! has au denkt gha förd gastgschänk vorallem!! esch es sones cools detail!!!

25.03.13 09:52
apple-pie 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

mmh, hab eben geschrieben aber irgendwie zeigt es mein Beitrag nicht an

Na dann nochmal:
Die Bügel finde ich Hammer! Die Candy Gläser total schön und über die Einladungen hätte ich mich als Gast sehr gefreut!
Deine Deko ist auch sooooo schön!
Man merkt wie viel Mühe du in deine HZ-Planung steckst, deine HZ wird bestimmt unvergesslich!

27.03.13 21:13
LucyLu 
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Liebe apple-pie, ich danke dir ganz herzlich für deine lieben Worte ich hoffe natürlich sehr das sie unvergesslich wird

01.04.13 13:59
LucyLu 
Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Na es paar neui Föteli

das isch Chleid vo minere TZ für Zivile (vo LitB):


Das isch na en Teil vo oisere Tisch Deko (grüeni Diamentli i verschiedene Grössi):





und den hani nachli bastlet fürs Zivile. Mir machet ja ahschlüssend ä Garte-Grill-Party.
Das sind Teeliechtgläser (selber gmacht):


und die chline PomPoms als Serviettehalter (selber gmacht):



Sust was hämer na? Jaaa oises Lied für de HZ-Tanz, de simer jetzt fliessig am üebe und händ ois vorgno so 2-3x i de Woche z'üebe damit mers den perfekt chönt

01.04.13 14:27
Lula 

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Geit fürschi bi Dir!! Isch super! Du, woher hesch di grüene Diamäntli?

 1 .. 6 7 8 9 10 .. 17 .. 24
bereits   Zitronen-Thymianbutter   traumhaft   natürlich   perfekt   Überraschung   konnten   Kartoffel-Apfel-Lauch-Gratin   Traumhochzeit   Verliebt   Ehevorbereitungsverfahre   Hochzeitsgesellschaft   wunderschön   endlich   heiraten   herzlich   wunderwunderwunderschön   Schallgeschwindigkeit   Verlobt   wooooooooooooooooooooooooooooow