| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle
 1 2 3 4 5 .. 10
25.07.11 14:18
zoe 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@ proeschu... den muesch entschuldige...ich glaub bi mir fangts scho a mit dem doof werde ide schwangerschaft...

ja das isch es biz schwierig gsi ade hochziit. gseit hemmers eigentlich vorher nur eusne eltere. min schwiegerpapi isch ebe frauearzt und het mi drum ganz genau im aug bhalte. es sind den scho es paar frage cho, öb ich den scho schwanger segi. und obwohl mer vo usse eigentlich no nüd gseht, isch den sogar mis grosi cho und het gfunde: "bisch du schwanger?!" und das na bevor d trauuig gsi isch. ich glaub, wer mich kennt, hets vo wiiitem gseh, dass öpis andersch isch.
mir sind den de frage vo allne andere usem wäg gange i dem mir beid gseit hend: mir wüsseds nanig, chan si oder ebe au nöd. es bizeli glogge hemmer, aber halt au zum eus schütze, falls es den nöd wür blibe.

s isch imfall würkli na doof, wemer so verdacht uf cho loht. und es fallt halt scho uf, wend bruut selber nöd trinkt

25.07.11 14:24
livipivi

nicht registriert

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@Zoe, ooohhh, also ich ha kein Schluck Alkohol trunke, bin aber ned schwanger. Her mich aber au niemert gfragt. Evtl. isch es halt gliech au e bsunderi Usstrahlig wo mer als Schwangeri het

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

25.07.11 14:28
zoe 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

liebi livipivi
z erst mal viel liebe dank au an dich für die liebe wünsch.
du bisch demfall au nöd die, wo zu de schnapsdrosslene ghört?! ich ebe süsch au nöd, drum hani dänkt, es wür den eigentlich niemertem uf falle. aber du hesch wahrschinlich recht, verrate het mi wahrschinlich d ustrahlig

isch scho na speziell, was das usmacht. ah ja und ebe min liebe gg het halt au nöd würkli was drunke und ebe: er het nöd graucht, was zum biespiel uh vielne ufgfalle isch. vorallem sim vater wo na nie graucht het! ;)

25.07.11 14:32
Proeschu 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@Zoe

macht doch nüd! Ha au nömme wörkli de Öberblick, wer jetzt scho esch ond wär ned... Aber de Threat met de Schwangere Bräute / Ehefraue hilft mer

Do ich eini vo dene be, wo seeeeeeehr sälte (aso öppe all 2-3 JOHR emol es Gläsli) Alkohol trinkt, werds bi mer chli schwerig, of das z'luege
Aber ich be scho erstuunlich vell mol drof agsproche worde, öb ich jetzt schwanger be, schwanger wott werde, Pille abgsetzt ha, usw..... Hätti ned dänkt, dass das wörkli so "schlemm" esch met dem Froge....
@Zoe
händ ehr denn im Vorfeld gseit, dass ehr gern no es 2. möchted?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

25.07.11 14:32
livipivi

nicht registriert

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

jööö isch au herzig vo dim Schatz. Mer chan ned vorsichtig gnueg si. Aber isch echt na doof, wenn mer ja bis nach 3 monät na nüt wett sägä und denn fraged all..., ich chan amel au ned guet lüge Glaub mir würds mer au a merke..., also uf jede Fall hoff ich für eu das alles tip top lauft und du denn gli die erlösende Wort dörfsch allne sägä: Das du schwanger bisch

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

25.07.11 14:39
nimbini 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

Liebi Zoe, au vo mir herzliche Glückwunsch zur Hochzyt und Dir und Dim Maa alles Gueti und natürlich au für de Nachwuchs, mega schön!

Also ich trinke im Fall scho sit Jahre so guet wie kei Alkohol, villicht mal am Silvester oder ame Geburi en Schluck zum astosse, aber suscht nüt! Und d'Lüüt wüssed das ja au... Aber trotzdem wird ich jetzt au immer druf a gsproche, wänn ich es Mineral bin, ob ich schwanger bin! Mini Gägefrag isch dänn amigs, wie oft dass sie mich gsehnd Alkohol trinke! Ich nerv mich mega ab dere Frag.... Git au Lüüt wo suscht fröged und ich säge eifach immer, wänns chunnt, chunnts, aber ihr werdeds dänn sicher gnueg früeh erfahre! Aber es würdi mir sicher au schwer falle, das dänn vor allne solang müesse z'verheimliche, find ich no schwierig.... Aber irgendwie müesst meh sich ja glich chli chönne mit anderne ustuusche, das tuet dänn ebe amigs glich no guet, vor allem, wänn meh s'erschte Mal schwanger isch und doch soviel hunderttuusig Frage hät....

Uf all Fäll wünschi Dir ganz e agnehmi Schwangerschaft liebi Zoe!

Grüessli
Nimbini

25.07.11 14:51
livipivi

nicht registriert

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@Nimbini- dörfsch es denn gern üs verzelle ich finde die ewig fragerei au mega dämlich. "Nur" well mer ghürotet isch mues mer ja na ned grad Chind welle. Also amel ich ned Ich ha es befründets Paar die sind scho sit am 2008 am "üebe" und es klappt eifach ned, ned mal mit Hilf. Weisch wie schlimm, wenn dich denn na jede druf aspricht- wenns denn endlich Kind git!!! Also ich finde d Lüt sötted sich me um ihre Kram kümmere, sie erfahreds ja früh gnueg wenn s sowiet isch.
Und mer chan öper sooo verletzte, erstens wenn mer evtl. eis verlore het oder ebe- wenns erst gar ned klappt.

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

25.07.11 14:55
zoe 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@ proeschu
mir hend eigentlich "nur" wäg eusem chinderwunsch ghürate. das hend aber au nur mir beid gwüsst. mir sind ja scho sit 10 jahr zäme und hend i all dene jahr eigentlich weder übers hürate na übers chind übercho gred, well ich ja scho en bueb id beziehig bracht han.
drum het eigentli niemert mit em einte oder andere grechnet. mir hettets eigentlich mit em hürate selber au nöd präsant gha, wenn ich ebe nöd au scho über 30gi wär und min maa isch da halt es biz altmodisch und will zerst verhüratet si und den chind. und ich han ehrlich gseit nöd wölle schwanger (also halt richtig mit buuch und so) hürate.

drum chani scho na verstah, wenn halt für die meiste wie klar isch: wemmer hüratet, denn chömed au chind... also emal bi de ältere generation. nervt's di denn, dass d immer gfraget wirsch? also andersch gfragt; sind ihr ide planig?

25.07.11 14:57
zoe 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

livipivi... ja das isch es biz doof gsi, well i würkli au nöd chan schwindle. mer gsehts mir a. und ja, min liebe maa isch würkli en goldschatz! mängisch zwar fascht es biz übertriebe fürsorglich, aber besser so als andersch.

25.07.11 14:59
nimbini 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@livipivi, jö danke dir! aber ich weiss ebe gar nöd, ob da allefalls au no lüüt umetummlet wo ich känne, drum würd ich's vermuetlich glich nöd grad da ine schriebe ;o)! ich fröge eigentlich au nie öpper, ob sie scho schwanger sind... ich finde das eifach so denäbed! bin da genau de gliche meinig wie du au! das chan extrem verletzend si, vor allem ebe, wänn meh unbedingt will und es klappt nöd.... aber gwüssi lüüt tschegged das eifach nöd! und vor allem ebe, selbst wännis wär und wie zoe grad emal i de 6. wuche würd ich's au nonig umeposaune..... wobi bi eus sind chind ganz klar es thema, bin ja au nüme die jüngscht und mir wüssed ja nöd, wie lang mir zyt bruuched zum üebe! aber trotzdem isch es so, dass d'lüüt das ja gnueg früeh würded erfahre, fröge mich amigs, ob sie angscht händ, dass sie nach 9 mönät uf eimal es chärtli überchömed vo wäge, s'baby isch cho und sie händ 9 mönät nüt mitübercho, hahaaaaa! mega müehsam...

 1 2 3 4 5 .. 10
wonderschööööööööööööööööööööööööööööööni   eileiterschwangerschaft   super-dollar-kurs   Durchhaltevermögen   schwanger   vorallem   selbstverständlich   hochzeitsberichten   brauchen   selbstverständlichi   einfach   Hochzeitsbericht   Lieblingsmusiker   HEIRATEN   eigentlich   Schwangerschaft   dVertrauenspersone   bekanntlicherwiis   proeschu   Schätzle