Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle |
|
1 2 3 4 5 .. 10
|
|
|
25.07.11 15:04
zoe
|
Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle
@ nimbini danke viel viel mal! ich/mir chönd all guete wünsch bruche! ich trink ja eigentlich würkli ebe au nüd, well ich's alkohol ebe gar nöd verträge, mir fehlt es enzym zum s etanohl abbaue. vo dem her hani's scho sehr nervig gfunde, well das eigentlich au die meiste wüssed. aber villicht hends denkt, so mal eis zum astosse oder so.... aber ebe, han ja nöd emal das wölle, well i vo de fraueärztin strickte alk-verbot kriegt han (ebe dur mini allergie). i wär wahrschinlich nebst de momentane übelkeit, bis hüt na am liide, wennis gmacht hetti.
was aber na luschtig gsi isch: es het uuuuh viel schwangeri oder ganz früschi mamis gha ade hochziit. min maa het gseit er heig jetzt selber scho en östrogen überschuss und fühli sich au scho richtig schwanger
|
|
|
25.07.11 15:09
zoe
|
livipivi, das mit de truurige päärli wos nöd will klappe oder wo grad eis verlore hend, isch au en mitgrund, werum ich's nöd han wölle a die gross glogge hänke. mir brichts nämli immer faschts herz, wenni so sache mit überchume. und den schäm i mi fascht, dass es bi eus alles so problemlos gat. fascht biz umverschämt euses glück, hani mängsich z gfühl. den isches scho schwierig gnueg, für die päärli, immer die frage z ghöre, denn wött i nöd euses glück grad dene unter d nase riebe. ja, takt- und fiingfühl isch leider nöd jedem geh... nöd emal ide eigete familie chamer mängisch uf das zähle. ich dänke, da isch es wichtig, dass mer als paar ganz fescht duet zäme stah und sich probiert z schütze. ich wünsch emal dim bekanntepäärli, dass es den au bi ine bald klappet.
|
|
|
|
25.07.11 15:13
zoe
|
proeschu: de spruch isch ja au kuuul! also i hät jetzt das grad checked! i finds ebe selber au schöner, wemer duet zerscht z hochziit i volle züge gniesse! das isch ja scho en grosse brocke und mer chan sich den halt au vielmeh ufs s nächste projekt freue (ebe baby). ich bin ebe au extrem chinderlieb und bin au dur min bruef vorallem mit chind zäme. s git nüd schöner's für mich. i hät eigentlich au nöd planed gha, vor 30gi mami z werde, aber min bueb het halt scho ganz früeh welle cho. s finanzielle isch bi eus au lang na unsicher gsi, well mir beid lang studiert hend. aber da mir beid guet verdienet und bald eus au bald na es eigeheim chönd leiste, passt's ebe würkli vo allne siite.
wenn würsch du den gern mami werde?
|
|
|
|
25.07.11 15:16
zoe
|
nimbini... gell es het unglaublich viel schwangeri ! han au z gfühl, dass da en extreme trendwechsel geh het! na vor es paar jahr sind all viel zrugghaltender gsi mit familieplanig und so. aber isch doch schön, denn drucke mir fraue d geburterate es biz nach ufe!
ja min schatz isch würkli es bizli umzinglet vo schwangere
|
|
|
25.07.11 15:18
zoe
|
proeschu han em scho gseit, dass mir d kilo gern chönd ufteile, er den aber nöd chan stille wenns da isch! emal wür er guet es paar kilo meh verträge!
|
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 10
|