| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle
 1 2 3 4 5 .. 10
25.07.11 15:03
Proeschu 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@Zoe

Mer händ oise Iladigssproch äxtra chli so gwählt:

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011


damet ned grad jede froget, öbi denn scho schwanger be oder wenns denn sowit esch.... (hed aber ned wörkli klappet )
Ich be en seeeeehr chenderliebende Mensch, duene au höt no met grossem Elan babysitte ond ich ha eifach Froid a Chend. Ond wie du schriebsch, gets velli Lüüt, wo Hürote glich setzed met Chend öbercho....
Min GG ond ich händ aber klar gseit, dass mer z'erscht düend hürote ond denn luegemer denn mol... ha nonig so de Stress, be no U30 Aber denn scho mol einisch, s'finazielle esch be ois au no es Thema....

25.07.11 15:04
zoe 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@ nimbini
danke viel viel mal! ich/mir chönd all guete wünsch bruche!
ich trink ja eigentlich würkli ebe au nüd, well ich's alkohol ebe gar nöd verträge, mir fehlt es enzym zum s etanohl abbaue. vo dem her hani's scho sehr nervig gfunde, well das eigentlich au die meiste wüssed. aber villicht hends denkt, so mal eis zum astosse oder so.... aber ebe, han ja nöd emal das wölle, well i vo de fraueärztin strickte alk-verbot kriegt han (ebe dur mini allergie). i wär wahrschinlich nebst de momentane übelkeit, bis hüt na am liide, wennis gmacht hetti.

was aber na luschtig gsi isch: es het uuuuh viel schwangeri oder ganz früschi mamis gha ade hochziit. min maa het gseit er heig jetzt selber scho en östrogen überschuss und fühli sich au scho richtig schwanger

25.07.11 15:09
zoe 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

livipivi, das mit de truurige päärli wos nöd will klappe oder wo grad eis verlore hend, isch au en mitgrund, werum ich's nöd han wölle a die gross glogge hänke. mir brichts nämli immer faschts herz, wenni so sache mit überchume. und den schäm i mi fascht, dass es bi eus alles so problemlos gat. fascht biz umverschämt euses glück, hani mängsich z gfühl.
den isches scho schwierig gnueg, für die päärli, immer die frage z ghöre, denn wött i nöd euses glück grad dene unter d nase riebe.
ja, takt- und fiingfühl isch leider nöd jedem geh... nöd emal ide eigete familie chamer mängisch uf das zähle. ich dänke, da isch es wichtig, dass mer als paar ganz fescht duet zäme stah und sich probiert z schütze. ich wünsch emal dim bekanntepäärli, dass es den au bi ine bald klappet.

25.07.11 15:09
nimbini 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@zoe, hihi so luschtig! i dem fall häsch eh grad en maa, wo mit-schwanger isch ;o)! isch doch au schön.... ja schwanger si isch momentan eeextrem im trend, ich gsehnd au überall nur schwangeri und han das jahr au scho 5 kolleginne, wo es baby übercho händ..... da im forum wimmlets ja au fängs vo schwangere 2010er-brüüt und ebe d'11er brüüt lönd au nöd uf sich warte

25.07.11 15:13
zoe 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

proeschu: de spruch isch ja au kuuul! also i hät jetzt das grad checked! i finds ebe selber au schöner, wemer duet zerscht z hochziit i volle züge gniesse! das isch ja scho en grosse brocke und mer chan sich den halt au vielmeh ufs s nächste projekt freue (ebe baby).
ich bin ebe au extrem chinderlieb und bin au dur min bruef vorallem mit chind zäme. s git nüd schöner's für mich.
i hät eigentlich au nöd planed gha, vor 30gi mami z werde, aber min bueb het halt scho ganz früeh welle cho. s finanzielle isch bi eus au lang na unsicher gsi, well mir beid lang studiert hend. aber da mir beid guet verdienet und bald eus au bald na es eigeheim chönd leiste, passt's ebe würkli vo allne siite.

wenn würsch du den gern mami werde?

25.07.11 15:14
Proeschu 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@Zoe

muesch denn nome luege, dass din GG ned au met der zäme de Buuch wachse lohd -- (ossert er heden denn noch 9 Mönet au grad weder so schnell "weg")

@Nimbini

Das stemmt, ich ha amigs au sGfühl, die Lüüt händ Angst, dass öppis verpassed.... ond dass demet öpper chönnd verletze, das chonnd dene wo froged glaubs au z'letscht in Senn....
was seisch du denn amigs, wenns dich froged?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

25.07.11 15:16
zoe 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

nimbini... gell es het unglaublich viel schwangeri ! han au z gfühl, dass da en extreme trendwechsel geh het! na vor es paar jahr sind all viel zrugghaltender gsi mit familieplanig und so. aber isch doch schön, denn drucke mir fraue d geburterate es biz nach ufe!

ja min schatz isch würkli es bizli umzinglet vo schwangere

25.07.11 15:18
zoe 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

proeschu
han em scho gseit, dass mir d kilo gern chönd ufteile, er den aber nöd chan stille wenns da isch! emal wür er guet es paar kilo meh verträge!

25.07.11 15:19
nimbini 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@proeschu, ich säge amigs eifach, "es chunnt, wänns chunnt, ihr werdeds sicher früeh gnueg erfahre" das würk eigentlich no guet, han gmerkt, dass vo gwüssne lüüt kei frage meh chömed.... ich chan dänn ebe amigs rächt kratzbürstig si, wänns um so züüg gaht, das wüssed d'lüüt ja eigentlich au, dass ich eigentlich nie um e antwort verläge bin!

25.07.11 15:22
Cherita 
Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@all: Würdet ihr sägä, dases z.B. no zwöi Jahr geit bismes planet het? Mi Schwiegervater geit überall ga vrzeue, daser scho gli Grossvater wird u bi üs isch no gar kes Thema! PS: Sorry dasi mi da gad i eui Unterhaltig imische, aber es passt gad so guet


****** ***** **** ** 28. Mai 2011 ** **** ***** ******

 1 2 3 4 5 .. 10
dVertrauenspersone   schwanger   Durchhaltevermögen   selbstverständlichi   einfach   Schätzle   eigentlich   super-dollar-kurs   brauchen   selbstverständlich   proeschu   vorallem   hochzeitsberichten   Schwangerschaft   Hochzeitsbericht   wonderschööööööööööööööööööööööööööööööni   HEIRATEN   Lieblingsmusiker   bekanntlicherwiis   eileiterschwangerschaft