Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle |
|
1 2 3 4 5 6 .. 10
|
25.07.11 15:29
dianicht registriert
|
Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle
Also ich habe das auch gesagt, dass wir noch nichts am planen sind. So stellt niemand blöde Fragen und man kann in aller ruhe "üben" und ist nicht unter Druck! Ich würde das auch sagen Cherita, vorallem weil dein Schwiegerpapa schon Hoffnungen macht, dass er bald Opa wird!
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
|
25.07.11 15:34
zoe
|
@ cherita uih, das isch aber au na frech vo ihm! au wenner sich das fescht wünscht, findi das also zviel! vorallem baut das ja en druck uf und nimmt eu de moment, wo s den würkli so wiit isch! so ala; de wolf chunt de wolf chunt und den wenner würkli chunt, glaubt mers nüme.
|
|
|
|
|
|
|
25.07.11 15:46
livipivinicht registriert
|
Oh nei Trobadora- genau so Sache sind sooo schlimm!!! Findes guet wie ihr das handhabed!
wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011
|
|
|
25.07.11 15:54
zoe
|
@ livipivi und proeschu ich find das s einzig richtig, wemmer zerscht duet luege, dass au alles stimmt. vorallem s finanzielle. du livipivi weisch ja vom dim maa, dass es nöd wenig choschtet es chind z ha. vorallem nöd ide hütige ziit. mir hettet eus zum biispiel na vor emene jahr keis chind chöne leischte. s hochziit choschtet ja meistensch au uh viel, dass viel gsparts geld defür weg gat. und denn will mer ja nöd am hungertuech nage, wenn den es chind da isch! ich selber bin ja mami worde, wo ich würkli nüd han gha. es isch mängisch uh schwierig gsi und ich han mir einersiits viel sorge gmacht und han andersiits en bueb, wo nüd als selbstverständlich alueget und selber duet spare wie en wilde. das duet mer mängisch fascht biz leid, dass er so en bescheidene isch für sis alter. und vo dem her, sind geldsorge würkli sorge, wo nüd imene chinder chopf ztue hend. jetzt wo's eus würkli guet gat finanziell, simmer aber immer na extrem zrugghaltend und traued eus fascht nöd, öpis a zschaffe oder so. es prägt halt scho rächt.
übriegens isch min schwiegervater auscho mega usem hüüsli, aber mir hend ihm verobte, dass allne go z verzelle. er het's jetzt druf beschränkt, dass er sim mami verzellt het (mim maa sis grosi). und die het natürli en riiiieeese freud, dass sie jetzt au bald urgrosi wird.
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 6 .. 10
|