| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle
 1 2 3 4 5 6 .. 10
25.07.11 15:29
dia

nicht registriert

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

Also ich habe das auch gesagt, dass wir noch nichts am planen sind. So stellt niemand blöde Fragen und man kann in aller ruhe "üben" und ist nicht unter Druck!
Ich würde das auch sagen Cherita, vorallem weil dein Schwiegerpapa schon Hoffnungen macht, dass er bald Opa wird!

Lg, dia


....unser Traumtag war am 21.5.2011...

25.07.11 15:31
Cherita 
Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@dia: Ja ich muss es ihm wohl mal sagen, dass er noch ein paar Jährchen warten muss. Ich finde es alles andere als berauschend, wenn er das überall herumerzählt. Es geht ja niemanden was an und ich finde es auch nicht so toll, wenn alle glauben, dass es nicht geht und sich fragen warum wir noch kein Kind haben. Grrrr nervt mich das!!

****** ***** **** ** 28. Mai 2011 ** **** ***** ******

25.07.11 15:34
zoe 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@ cherita
uih, das isch aber au na frech vo ihm! au wenner sich das fescht wünscht, findi das also zviel! vorallem baut das ja en druck uf und nimmt eu de moment, wo s den würkli so wiit isch! so ala; de wolf chunt de wolf chunt und den wenner würkli chunt, glaubt mers nüme.

25.07.11 15:34
Proeschu 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@Cherita

.... das esch schwerig... aso ich ond mi GG säged emmer, wenns ois froged "langsam pressiere"
Vor de Hochzig hämmer amigs gseit "z'erscht düemer jetzt mol hürote...."
Hesch denn du dim SchwiPa gseit, dass ehr gli Chend wänd? Oder ebe ned? Esch holt schochli en anderi Generation gsi.... Chasch jo säge, dass du jetzt no en Wiiterbildig machsch, dass du / ehr no z'erscht sLäbe als Ehepaar wänd gnüsse, dass z'erscht chli wettisch Geld of dSiite legge, dass denn dim Chind / dine Chind öppis chasch biete....
was esch denn din "normali" Sproch?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

25.07.11 15:42
livipivi

nicht registriert

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@Cherita: Ui nei- ja also ich findes au ned fair. Vor allem isch es ja eues Lebe..., also eigentlich schön das er sich anschiinend sooo druf freut, aber trotzdem setzt er eu under wahnsinnige Druck

@Zoe: Danke für d Wünsch a üses Kollegepäärli, dis Wort in Gottes Ohr

@Proeschu: Mir hend au eifach jetzt ghürotet obwohl na überhaupt nüt plant isch. Zerst mues üs ebe au die finanziell Situation stimme. Also wenigstens mehrheitlich. Wenn ich hüt de Job bechume isch es en erste Schritt det dezue. Da min GG ebe scho es Töchterli het, sind d Finanze bi üs relativ usschlaggebend und ned eifach nur so es Nebedthema. Ich bin jetzt zwar 30-i worde a üsem Hochziitstag, aber trotzdem wett ich na ned grad loslege. Aber ewig wetti au nüme warte. So i 2 jahr chönt guet si..., da ich ned weiss ob ich uf herkömmliche Wege e Chance han, wär zu lang warte relativ kontraproduktiv

@Zoe namal: Du muesch dich sicher ned schäme- sind glücklich das es eu so guet trifft und freued eu- ihr chönd nüt für anderni wos ned klappt!!!!!

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

25.07.11 15:43
Cherita 
Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

Ja i säge geng, dasmer no zjung si, dasmer no e grösseri Reis wei machä u mer eifach ono chli Gäud müässä spare, wüus momentan mitem Schatz sim Lohn ni guet würdi längä u im moment bini eifach no ni so wit! I muesses ihm würkli sägä. Finge ds ouso so blöd

****** ***** **** ** 28. Mai 2011 ** **** ***** ******

25.07.11 15:44
trobadora 
Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

Also mir sägät allne, dass mir no chli abwarted, zerscht no dieses und jenes wönd... Au wenns denn nid so isch, will mir ebe au nid unbedingt dä Stress und dä Druck wönd "jetzt muesses klappe"
Und eigentlich hani mir fescht vorgno, dass Glück denn (wenns sowiet isch) bis nochem 3 Monet, niemerem zsägä, han leider scho gnueg miterlebt

Und wenn meh denn ä Fehlgeburt het oder was nid in Ordnig isch, denn muess ichs au nid grad ha, dass alli denoh froget Wie dä einte Verwandte vo mim Fründ passiert isch. Ich bi döt ehrlich gseit ziemlich gschockt gsi

25.07.11 15:46
livipivi

nicht registriert

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

Oh nei Trobadora- genau so Sache sind sooo schlimm!!! Findes guet wie ihr das handhabed!

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

25.07.11 15:54
zoe 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@ livipivi und proeschu
ich find das s einzig richtig, wemmer zerscht duet luege, dass au alles stimmt. vorallem s finanzielle. du livipivi weisch ja vom dim maa, dass es nöd wenig choschtet es chind z ha. vorallem nöd ide hütige ziit. mir hettet eus zum biispiel na vor emene jahr keis chind chöne leischte. s hochziit choschtet ja meistensch au uh viel, dass viel gsparts geld defür weg gat. und denn will mer ja nöd am hungertuech nage, wenn den es chind da isch!
ich selber bin ja mami worde, wo ich würkli nüd han gha. es isch mängisch uh schwierig gsi und ich han mir einersiits viel sorge gmacht und han andersiits en bueb, wo nüd als selbstverständlich alueget und selber duet spare wie en wilde. das duet mer mängisch fascht biz leid, dass er so en bescheidene isch für sis alter. und vo dem her, sind geldsorge würkli sorge, wo nüd imene chinder chopf ztue hend.
jetzt wo's eus würkli guet gat finanziell, simmer aber immer na extrem zrugghaltend und traued eus fascht nöd, öpis a zschaffe oder so. es prägt halt scho rächt.

übriegens isch min schwiegervater auscho mega usem hüüsli, aber mir hend ihm verobte, dass allne go z verzelle. er het's jetzt druf beschränkt, dass er sim mami verzellt het (mim maa sis grosi). und die het natürli en riiiieeese freud, dass sie jetzt au bald urgrosi wird.

25.07.11 15:57
trobadora 
Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

Jo, ebe... Anderersiets isch dFrog, ob mehs denn au mag durehebe (die ganz Freud mit niemerem teile) und obs eventuelli dVertrauenspersone au so verschwiege sind.
Bi minere SchwiMu, wär ich mir nid so sicher, sie isch jo scho ä chlini Klatschtante

 1 2 3 4 5 6 .. 10
brauchen   schwanger   Schätzle   Hochzeitsbericht   vorallem   Lieblingsmusiker   einfach   Durchhaltevermögen   selbstverständlich   hochzeitsberichten   wonderschööööööööööööööööööööööööööööööni   dVertrauenspersone   eigentlich   eileiterschwangerschaft   proeschu   HEIRATEN   bekanntlicherwiis   Schwangerschaft   super-dollar-kurs   selbstverständlichi