| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 10
25.07.11 15:58
zoe 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

cherita, i würs ihm glaub säge, dass es dich verletzt, du aber gschmeichlet bisch, dass er sich so duet freue. als usgangslaag isch das ja ideal, wenn er sich jetzt scho freut! ich find emal ihr machet das genau richtig, idem ihr üches eigete tempo hend und zerscht euri plän wend verwürkliche.

25.07.11 16:02
trobadora 
Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@zoe

Zitieren:
han andersiits en bueb, wo nüd als selbstverständlich alueget und selber duet spare wie en wilde. das duet mer mängisch fascht biz leid, dass er so en bescheidene isch für sis alter.

Also ich muess jo sägä, dass ich persönlich finde zu hüttige Zyte, wo so viel Lüt unbekümmeret Schulde machet, isch da kei schlechti Sach

Ich denke doh zBsp a min Neffe, wo mit knapp 5J scho "sin ipod" verlangt und wo 1 Wuche vorem Geburi unbedingt äs grosse Spielzüg-Auto überchunt, damit er rueh git...

25.07.11 16:02
zoe 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@ trobadora
mini trauzügin het ebe au im letschte august en platzti eileiterschwangerschaft gha und wär fascht gstorbe. dass isch mir sooo igfahre. defür isch si jetzt im 8 monet schwanger und chan mir guet zur siite stah und isch au sehr verschwiege. grad well sie weiss, wie's ebe chan cho. ich selber bin auna unsicher, bis es denn 12wuche sind. denach isch ja den s risiko verschwindend chli. zum glück chani am friitig id flitterwuche für 3 wuche und wenni den zrugg chume, isch es den scho bald sowiit, dass is de ganze wält dörf säge.

ich chan ebe au ganz schlecht mit so schlimme nachrichte umgha, bin da viel z emotional dezue.

25.07.11 16:08
zoe 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@trobadora
gib ich dir vollkomme recht. ich han au null verständnis für lüüt, wo s geld usgebet wo ihne gar nüd würkli ghört. schulde hani nie gmacht, aber halt uf gaaanz viel verzichtet. mängisch au uf wichtigi oder selbstverständlichi sache.

wenn min bueb so wär wie din neffe, wär ich ruiniert. ich hätts aber au nöd zuelah. meischtens sind die eltere wo das so machid wie du schriebsch, eifach zwenig stark und hend kei linie. es isch es churzfristigs dänke, wo vorallem em chind schadet, wenn s den älter wird und nüme all grad d wünsch und bedürfnis deckid.

min maa het lang ide suchtforschig gschaffet und me weiss hüt, dass es nüd guet isch für de mensch, wenner als chind alles kriegt und ruhig gestellt wird mit materiellem.

25.07.11 16:09
nimbini 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@zoe, ja finanze sind definitiv ganz en wichtige punkt! wobi ich muess säge, mir händ kollege, wo zwei chind händ und de maa bringt grad emal de lohn hei, wo ich han und ihne gahts guet und ich han amel nöd s'gfühl, sie müessed uf öppis verzichte! ich dänke, die ganz istellig änderet oftmals au, wänn es chind unterwegs isch! finds drum au no guet, wänn din chliine weiss, wie er muess spare und chan ufs geld luege, wird eim ja au ndö grad id wiege gleit und spare muess au glernt si! umso schöner isch es doch, wänn ihr ihm mit öpisem chlinem chönd e freud mache und nöd müend ghöre "was isch das dänn für es doofs gschänk, das will ich nöd" (hät mer ebe grad am weekend e kollegin verzellt, dass ihre gottebueb amigs so reagiert, so en verwöhnte saugoof, ts).....

ou so schön, wo gönd ihr ane id flitterwuche?

25.07.11 16:11
Proeschu 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@Zoe

Ui, das tönt rächt schlemm met dinere Trauzügin!!
Omso schöner esches natürli, dass sie gli ehres Chline döf im Arm bhalte!
Wohi gönd ehr denn id Flitterwoche? Esch der denn ned schlächt?

@Trobadora
Das fendi au krass, dass mer das so handhabt... för de Moment "ged er Rueh" aber för wie lang? Das fendi amigs no recht schlemm... aber ich hoffe schwer, dass ich das met oisne Chend mol andersch cha handhabe.... be holt sälber rächt eifach ufgwachse, ohni vell "schnickschnack"

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

25.07.11 16:17
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

Wow, interessants Thema..han jetzt eifach alli Biträg müesse lese

Finds au heftig, was gwüssi Chinde scho alles überchömet und wos überall id Ferie gönd (han en Arbeitskollegin, dere ihren Sohn isch au so en verzogene Bengel). Wenn ich a mini Chindheit zrugg denke...bin au eifach ufgwachse...ohni viel "schnickschnack". Gschadet hets mir nöd....

Ich finds schön, wenn es Chind es Gschenk z schätze weiss und nöd immer s Neuste ha mues.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

25.07.11 16:17
zoe 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@ nimbini
ich ghör au viel vo so chind! findes unverständlich und es macht mich truurig. well so hätt ich glaub kei freud zum öpis schenke.
dass er chan spare isch würkli sehr beruhigend. au dass er s meiste wo ihm kaputt ghat oder wo er verlührt duet selber zahle. obwohl er das nöd müsst. defür kriegt er gnueg sackgeld und mittag-ässe geld und das langet ihm au immer. mängisch spart er sogar am mittagässe, idem er sich am abig vorhere öpis duet vorchoche wo er den mit as gymi nimmt zum ässe. so chunt na schnell was zäme. und natürlich chan er sich au mit ufgabe wo er mir duet hälfe, öpis dezue verdiene. ich hoff natürlich, dass den das bi eusem zweite au so guet use chunt!

mir sind 3 wüche in kalifornien unterwegs mit em auto. mir startet in san francisco und gönd den ade küschte dürab, en abstecher uf las vegas und am schluss na uf san diego. i freue mi unglaublich fescht, da das üseri erste ferie sind, wo mir ganz eleige sind!

25.07.11 16:22
trobadora 
Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

zoe und proeschu

Min GG und ich findets ebe au nid so toll und für üs wärs wohl nüt (mir hoffet da besser zmache)... Klar muess er nid uf alles verzichte, aber wenn doch scho dä Geburi i einere Wuche isch, denn chaner doch au druf warte!? Wa bringt meh ihm so für ä Istellig bi? (und vorallem wa söllemer ihm jetzt schenke, wenn sin Wunsch eh scho erfüllt worde isch?)
Vorallem es schaffet nur eine und äs sind 3 Chind doh, da werdets doh au nid allzu lang chönä mitmache!? und wa isch denn?

Sorry, dass ich dä Thread doh für sowas missbruche aber ich verstands echt nöd und mit ihne loht sich leider nid würkli rede

Zuletzt bearbeitet am 25.07.2011

25.07.11 16:22
zoe 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

proeschu, dass isch es würkli gsi! und drum isch d freud umso grösser, wenn jetzt den us dem chugeli endlich es chlises büebli schlüpft. i han si so müesse bewundere, mit was für enere stärchi sie das alles packt het! au ihre maa isch total super gsi!

ja das thema übelkeit ide schwangerschaft macht mir scho biz chopfzerbreche. aber ich würs wäge dem nöd wölle absäge. andersch gseit: ich han es extrem empfindlichs vegetativs nervesystem. das heisst, chum bini ufgregt, agspannt oder ängstlich, schlahts mir uf de mage. vo dem her hani viel üebig mit übelkeit und chötzle. ich muess es mit fassig träge. und denn hoffi natürlich immerna, dass es nöd allzu schlimm wird. aber ich han ja min fürsorgliche maa, wo mich gern duet betütle und pflege

 1 .. 3 4 5 6 7 .. 10
Schätzle   Durchhaltevermögen   vorallem   hochzeitsberichten   super-dollar-kurs   dVertrauenspersone   einfach   bekanntlicherwiis   eigentlich   Schwangerschaft   schwanger   selbstverständlich   Hochzeitsbericht   proeschu   eileiterschwangerschaft   wonderschööööööööööööööööööööööööööööööni   Lieblingsmusiker   selbstverständlichi   brauchen   HEIRATEN