Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle |
|
1 .. 5 6 7 8 9 10
|
|
|
25.07.11 16:47
zoe
|
Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle
@ proeschu bisch en riiiese schatz! genau die istellig bruchi für die reis. und ebe wie scho vo dir erwähnt, ich muess es eifach gnüsse, vo ihm so richtig uf hände treit z werde. wür mer ihm ebe nöd geh, wemmer ne nöd besser kennt.
@nimbini das bechumi ganz oft z ghöre, dass er so es vorzeige chind isch! eifach all sind begeisteret und au erstuhnt, dass er so guet use chunt, obwohl ich sehr jung mami worde bin und halt ebe nöd viel möglichkeite gha han. emal wird er bestimmt es super ehemaa, wo chan choche, putze, chleider wäsche und glätte! und den isch er auna so hilfsbereit, was ja buebe nöd immer sind. emal mini brüedere sind nöd so gsi. selbstständig ischer ebe würkli und grad drum brucht er ebe au na ganz fescht s mami und d wärmi vom mami, eifach denn, wenns süsch niemert gseht. wär ja unkuul. und ich hoffe dass es warm oder sogar heiss wird! ich liebe d hitz! isch mir im moment scho biz z chalt da ide schwiiz. und ufs pöschtele freui mi au scho riesig. mir nehmed au wäge dem fascht nüd mit vo da und chaufet den lieber alles dete.
@prinzsessin also nimmt mich au wunder warum du nöd id usa dörfsch. hetsch es au nöd gseit, denn chöntets es nöd verbiete!
@dia super das zu hören! wir freuen uns schon riesig darauf. meinst wird es stressig mit nur 3 wochen? wir können eben wegen den schulferien nicht länger, da die schule dann wieder anfängt und unser bub dann wieder zu hause ist.
|
|
|
|
25.07.11 16:54
zoe
|
@ all danke viel viel mal für euri liebe kompliment. ich hät selber nöd dänkt, dass ich so en überglücklichi bruut wirde sii und au dörf so schöni bilder da inestelle vo eusem hochziit. vorallem bini scho so gspannt, wie all die andere bilder use cho sind!
det gseht mer den s chleid mit allne detail au viel besser. well das isch ebe würkli nöd es so es typisches chleid gsi, woni mir da usgsuecht han, aber all hend gseit: typisch zoe. und so sölls ja au si.
ja die blick wo mir eus zuewerfed chömed nur scho uf de bilder heftig übere, well mir sind beid so total emotional gsi, dass mir immer wieder hend müsse ufpasse, dass mir nöd afönd hüüle. ganz schlimm gsi.
|
|
|
|
25.07.11 22:14
Michi79nicht registriert
|
Wow, schöni Fotene und tolle Bricht... Gratuliere Euch beidne ganz herzlich, demfall nid nur zur Hochzyt sondern au zur Schwangerschaft! Wünsche Eu nur s Besti und dass alles so chunt wie ihr eu das wünsched!!
Unseren "perfekten!" Tag hatten wir am 16.7.2011
|
|
|
|
26.07.11 12:44
Vermentinanicht registriert
|
Liebe Zoe
Einfach nur schööön ... tausend Dank für's Teilen!!!
Eine wunderbare Reise und eine entspannte Schwangerschaft wünsche ich Euch!
Alles Liebe und Gute Vermentina
|
|
|
26.07.11 20:55
planlos
|
liebe zoe,
danke für den wunderschönen bericht und die umwerfenden fotos - eine tiefe verbundenheit scheint da fast greifbar!! soooo schön!! ich wünsche dir und deiner familie alles erdenklich gute für euren weiteren weg!
lg s
|
|
|
|
|
1 .. 5 6 7 8 9 10
|