| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle
 1 .. 5 6 7 8 9 10
25.07.11 16:39
nimbini 

Re: Wir haben es getan.... Hochzeitsbericht von Zoe und Schätzle

@zoe, jö, danke für d'bilder! ihr sind es hübsches paar und dis chleid isch mega speziell! bin dänn gspannt uf es bild, wo meh dis ganze chleid gseht....

25.07.11 16:47
zoe 

@ proeschu
bisch en riiiese schatz! genau die istellig bruchi für die reis. und ebe wie scho vo dir erwähnt, ich muess es eifach gnüsse, vo ihm so richtig uf hände treit z werde. wür mer ihm ebe nöd geh, wemmer ne nöd besser kennt.

@nimbini
das bechumi ganz oft z ghöre, dass er so es vorzeige chind isch! eifach all sind begeisteret und au erstuhnt, dass er so guet use chunt, obwohl ich sehr jung mami worde bin und halt ebe nöd viel möglichkeite gha han. emal wird er bestimmt es super ehemaa, wo chan choche, putze, chleider wäsche und glätte! und den isch er auna so hilfsbereit, was ja buebe nöd immer sind. emal mini brüedere sind nöd so gsi. selbstständig ischer ebe würkli und grad drum brucht er ebe au na ganz fescht s mami und d wärmi vom mami, eifach denn, wenns süsch niemert gseht. wär ja unkuul.
und ich hoffe dass es warm oder sogar heiss wird! ich liebe d hitz! isch mir im moment scho biz z chalt da ide schwiiz. und ufs pöschtele freui mi au scho riesig. mir nehmed au wäge dem fascht nüd mit vo da und chaufet den lieber alles dete.

@prinzsessin
also nimmt mich au wunder warum du nöd id usa dörfsch. hetsch es au nöd gseit, denn chöntets es nöd verbiete!

@dia
super das zu hören! wir freuen uns schon riesig darauf. meinst wird es stressig mit nur 3 wochen? wir können eben wegen den schulferien nicht länger, da die schule dann wieder anfängt und unser bub dann wieder zu hause ist.

25.07.11 16:47
livipivi

nicht registriert

Mega schöne Bilder Zoe ganz hübsch!

(da hab ich mal 1h zu tun in der Ferienflaute und schwups verpass ich 3 Seiten )

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

25.07.11 16:54
zoe 

@ all
danke viel viel mal für euri liebe kompliment. ich hät selber nöd dänkt, dass ich so en überglücklichi bruut wirde sii und au dörf so schöni bilder da inestelle vo eusem hochziit. vorallem bini scho so gspannt, wie all die andere bilder use cho sind!

det gseht mer den s chleid mit allne detail au viel besser. well das isch ebe würkli nöd es so es typisches chleid gsi, woni mir da usgsuecht han, aber all hend gseit: typisch zoe. und so sölls ja au si.

ja die blick wo mir eus zuewerfed chömed nur scho uf de bilder heftig übere, well mir sind beid so total emotional gsi, dass mir immer wieder hend müsse ufpasse, dass mir nöd afönd hüüle. ganz schlimm gsi.

25.07.11 20:35
Tiffany-Girl 

Das gibts ja gar nicht, vor 9 Stunden angefangen und schon 7 Seite voll !

Liebe zoe

Auch von mir herzlichen Glückwunsch und vielen Dank für den tollen Bericht und die schönen Föteli, wirklich hammermässig, wie Ihr Euch anschaut, uuuuhhhh, Gänsehaut !!!

Und Dein Sohn - den hast Du wirklich mega hinbekommen. Mach Dir bloss keine Gedanken, dass er früher entbehren musste - am Wichtigsten ist Liebe, und da musste er kein bisschen entbehren, das spürt man!

Alles Liebe und Gute Euch vieren !

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011

25.07.11 22:14
Michi79

nicht registriert

Wow, schöni Fotene und tolle Bricht... Gratuliere Euch beidne ganz herzlich, demfall nid nur zur Hochzyt sondern au zur Schwangerschaft!
Wünsche Eu nur s Besti und dass alles so chunt wie ihr eu das wünsched!!

Unseren "perfekten!" Tag hatten wir am 16.7.2011

25.07.11 22:25
Schlumpf79 

Hoi Zoe

Au vo mer nu alles Liebi zum Hochziit und herzlichi Gratulation zur Schwangerschaft! Du tönsch nud nur mega happy, sondern gsehsch au eso us! Viele Dank für dr Bricht und die schöne Föteli!!

Hebet Sorg und gniesset üchi Flittis!!

Grüesslis

Mier hend e wunderschöne 2.7.2011 gha

26.07.11 12:44
Vermentina

nicht registriert

Liebe Zoe

Einfach nur schööön ... tausend Dank für's Teilen!!!

Eine wunderbare Reise und eine entspannte Schwangerschaft wünsche ich Euch!

Alles Liebe und Gute
Vermentina

26.07.11 20:55
planlos 

liebe zoe,

danke für den wunderschönen bericht und die umwerfenden fotos - eine tiefe verbundenheit scheint da fast greifbar!! soooo schön!! ich wünsche dir und deiner familie alles erdenklich gute für euren weiteren weg!

lg s

24.08.11 01:29
zoe 

Mini liebe Forum-Brüütlis
ich möcht mit eu gern üsi diashow vo eusem grosse tag teile. ich glaub das seit meh als all wort. ich bin vom ergebnis immerno total grüehrt und kireg au bim abermalte luege immerna trändli. überglücklich!
einzelni föteli werdet no folge.

https://dl-web.dropbox.com/get/Diashow%2....m4v?w=7ba50b48

*lach* was mir übrigens bim diashow luege wieder in sinn cho isch: min gg het mir bi eusem erste zämeträffe de struus vo minere trauzügin bracht! de armi isch au völlig näb de schueh gsi.

Zuletzt bearbeitet am 24.08.2011

1 .. 5 6 7 8 9 10
selbstverständlichi   schwanger   Schätzle   bekanntlicherwiis   HEIRATEN   selbstverständlich   eileiterschwangerschaft   proeschu   Durchhaltevermögen   einfach   dVertrauenspersone   Lieblingsmusiker   wonderschööööööööööööööööööööööööööööööni   eigentlich   Schwangerschaft   vorallem   brauchen   hochzeitsberichten   Hochzeitsbericht   super-dollar-kurs