| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)
 1 .. 4 5 6 7 8
11.07.13 22:33
zibesa

nicht registriert

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

das im chistli sind oisi chilehefter!

11.07.13 23:34
zibesa

nicht registriert

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

so ihr liebe!

ich han grad echli rueh!

hüt isches wieder mega streng gsi für eus. vorallem well am morge am 8ti bi mim schadz s natel glüte het und er het unbedingt müse go schaffe obwohl er ferie het. und sschlimme - morn wieder. irgendwie gsehni de wald vor luuter bäum nöd =( es isch so vil ztue und ich glaub a üsem hochzig han ich es burnout!

morn staht no einiges ah, jetzt bini grad am bache und vorbereite!

morn müemer:

dekoriere und fertig ufstelle
kirchehefteli fertig binde
blueme gsteck mache
cupcakes bache
salat mache
spiessli zämestelle

han bestimmt no s eint oder andere vergesse!

sooo viiil ztue!!!

aber es chunt guet =) und min grüene chueche wird fein! er schmöckt scho so herz zerissend! und ich bin grad am morechopf masse (de wiis schuum wo drin isch) mache!

mhhh =)

12.07.13 00:43
zibesa

nicht registriert

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

soo mini chüeche sind fertig! ich han grad d creme gmacht wo i mini turte chunt, bi grad chi beschwipst! es git eifach en bisquit, wo ich grüen gfärbt ha, mitere aperolspritz sahne füllig - denn wiisi ganache drüber und den min fondant im ombrelook drüber...

und eusi willkommensbowle han ich au grad gfunde:

http://komikl.de/downloads/aperol-spritz-bowle.pdf

12.07.13 07:12
valey 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Zibesaaa sooo coool :) ich find das eifach super das du das alles machsch... Und au backe usw
D gäst werddet en mega freud ha a alles

Und kei angst du packsch das :)))

Wär gern es chlises müsli a euere hochzit zum alles mederläbe hihi

12.07.13 07:15
Manokasa 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Tönt fein zibesa! mmmhhh!

12.07.13 08:53
FringillaVigo 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Hey Zibesa, tönt super dini Torte! Bi scho gspannet ufs Endergebnis überhautp, sich doch dis ganze Hochzit mega toll und gar nid öpe improvisiert!

Lo di aber nid zfescht lo stresse, du hesch sicher glich gnueg Zit für alles und es wird alles so wie dus dir vorstellsch. Muesch uf all Fäll glich zue dr luege, drmit de di Tag oh würklich i volle Züg chasch gniesse und nid völlig gschaffet bisch. Wünsche nech es super Hochzit!

12.07.13 09:24
zibesa

nicht registriert

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

danke euch :)

16.07.13 20:06
zibesa

nicht registriert

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Hallo zusammen!

Es gibt bestimmt viele von euch, die bereits ungeduldig auf einen Bericht warten. Leider bin ich noch nicht im Stande einen Bericht zu schreiben. Die ganzen Emotionen und Erlebnisse von diesem Tag übermannen mich immer noch. Eins möchte ich gesagt haben, der ganze Aufwand hat sich gelohnt. Das Fest war perfekt und besser als wir es uns je erträumt haben. Ich möchte euch gerne objektiv jedes Detail unseres Festes in einem Bericht schreiben, aber dazu fehlen mir einfach noch die Wort.

Trotzdem habe ich euch hier ein paar Fotos, welche meine Schwiegermami mit dem Natel (darum die Qualität) aufgenommen hat.

Geniesst es!


Das Schild, ein Geschenk meiner Schwiegereltern was sie für unseren Tag selbst gebastelt haben!


Meine Mutter und ich vor der Kirche....


Der Ring ist nun am Finger!


Durch das Herz gestiegen!


Unsere Kirche.


Die kleine Familie im Feuerwehrauto


Unser Essen selbst gegrillt - das Kleid ist das vom zivilen!


Alle warten auf das Tortenanschneiden!

Liebe Grüsse

Eure Zibesa

16.07.13 20:39
Manokasa 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Dini Bluemechrone findi ja cool! Hani no nie anere brut live gse :P Und de Grill.. Mmmmhhh! Ich wünsch euch alles gueti! Süessi chlini Familie!

16.07.13 20:47
valey 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Hey zibesa
Hammer schöni fötelis danke fürs zeige

Alles gueti nomol

 1 .. 4 5 6 7 8
Schwiegereltern   intercomestibles   unbeschreiblich   Getränkeservice   Feuerwehrauto   Gastgschenk-Tassleni   Zibesas   Hochzeit   Flamingofliege   religionsunterricht   improvisierte   willkommensbowle   trauversprechen   wuuuuuunderschön   aperol-spritz-bowle   brichterstattig   [video]https   Tortenanschneiden   Mineralgetränke   gastgeschenke