| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)
 1 .. 4 5 6 7 8
17.07.13 06:51
apple-pie 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Danke fürs Bilder teilen, .... hübsche Fotos! Schaut nach einem schönen Tag aus!

17.07.13 07:34
elea 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

hallo zibesa! hihi du ond dini pinterest hochzit! (esch de em fall as Kompliment gemint gsi gell

au die belder woni jetzt neu gseh ha send so toll (entli gsehni dis chleid als ganzes)! so toll!!! i liebe natürli dis grüene band omd Taille! ond au din blueme-hoor schmock het mi grad ad hochzit vom forrest Gump ond sinere Jenny erenneret (det het si au sones schöns blueme chränzli a)! das hesch aber chum selber gmacht oder?

17.07.13 08:09
dandi78 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Herzlichi Gratulation Zibesa! Eg wünsche euch alles Gueti für euchi gemeinsami Zuekunft!
Tolli Föteli hesch postet. Gseht nacheme ganz tolle Fest us und dir gseit super glücklich us zäme.

17.07.13 09:12
Nemo 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

herzlichi gratulation und mercie vielmal fürs föteli zeige!!!

PS: ich han au grad jenny gseeh vo forest gump

17.07.13 10:09
Sue87 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Hey Zibesa

Wow die Bluemechranz isch ja mega schön!! hesch de fürd Trouig ahga?
und di GG het ja witzigi Schueh, chönte gad vo mim GG si

merci vielmal fürs zeige vo dene schöne Föteli!!

Gratuliere zur Hochzit

17.07.13 10:54
zibesa

nicht registriert

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

danke für oii nette wort! ich wird den scho no meh verzelle und meh föteli userucke!

de blueme chranz han ich nöd selber gmacht, de isch usm bluemelade wo en bekannte füert.. und er isch gnau mini chragewiiti (http://www.scholz-tautz.de/) wenn ihr mal zeit habt, müsst ihr UNBEDINGT die Kundenvideos anschauen! Ich het de Chranz gern länger ahgha aber er isch mer immer abegrutscht =)

Ja sini Schue und sini Flamingofliege war de hit!!!

17.07.13 22:34
Angita 
Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

danke für d fotis gseht würkli toll us!!
wünsche eu alles gueti für die gmeinsam zuekunft!

18.07.13 16:45
schmetterling84 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Liebi Zibesa

Au ig wünsch dir nochträglich no alles alles gueti zur hochzyt. So wies usseht hesch din Dag chönne richtig gniesse und no es Kompliment für alli dini Idee und Dekoumsetzige... isch sehr schön alles gsi...

Also ab de Schuh vo dim Maa ha ig au miesse schmunzle.. aber nimm mol a das isch si Style und find das cool isch er dem trau bliebe..

18.07.13 18:59
zibesa

nicht registriert

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

also, ich han ihm ja gseit mis kleid sig grüen und het papageie druf.. den het er ganz stolz e flüüge mit flamingo und schue mit papagei gfunde ;P und den chumi id chile und er het nur gseit:"du hesch mi verarscht!"

aber s fest isch wunder wunder wuuuuuunderschön gsi

viele dank fürd glückwünsch und d komplimente!

19.07.13 06:54
anyany 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Ech möcht der ou no gaaaanz härzlech zo dinere Hochsig gratuliere. Alles alles Gueti!

D Föteli send wonderbaar, si zeige die gueti Stemmig ond dass der dä Tag so rechtig gnosse hend! Ech be öbrigens grosse Fan vo dine säubergmachte Sache. :) Ond zo dim Schatz passe sogar sini Papageie-Schue. :D Wod das mou verzöut hesch, hani mers noni so chönne vorstelle. :)

 1 .. 4 5 6 7 8
aperol-spritz-bowle   Gastgschenk-Tassleni   religionsunterricht   wuuuuuunderschön   Feuerwehrauto   intercomestibles   Hochzeit   trauversprechen   improvisierte   Schwiegereltern   Mineralgetränke   Flamingofliege   [video]https   unbeschreiblich   Tortenanschneiden   brichterstattig   gastgeschenke   Zibesas   Getränkeservice   willkommensbowle