| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 50 .. 98 99 100 101 102 .. 154 .. 205
30.11.11 10:46
nimbini 

Re: Ärger-Thread

@sony, also wenn ich euch wäre, würde ich das standesamt wechseln, problem gelöst! oder hängt ihr so sehr an dem standesamt, sprich, ist es eine spezielle location?!

30.11.11 10:49
Sony

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

layonie: eindeutig! ja das hani probiert - Chancenlos! Kanton Bern - egal.... bin sprachlos im Momänt....
ja genau, da mir nid ir Chiuchä tuä hüratä, hei mir das so planet gha.... das längt nid, 2 Stund! da mir ou Gäst hei wo nur ads Apéro ihgladä si wei mir gnuä zyt mit ihnä chönnä verbringä... Fötelä und üses paarshooting...

ha ids es mail ads Standesamt gmacht, si söuä mir di freiä Terminä vom Fritig 13. April schickä.... am Samstig hei mir zum glück sitzig mit üsnä Lüt... de luägä mir de, wi mir das wei machä.....

i ma eifach nüm,.... dä Sch***** Stress wäg dr Hochzyt, Arbeit suächä und glichzytig scheiss job im momänt.....

dankä layonie!

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort

30.11.11 10:50
Sony

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Nimbini: das Datum hängt mit dem Standesamt zusammen - da können wir nicht einfach so wechseln. und die anderen sind einfach zu weit weg....


Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort

30.11.11 11:00
layonie 

Re: Ärger-Thread

Sony und wänn ihr eues Paarschooting vorher mached. und dänn hald 2.5h Apero und dänn gönd go esse? dänn sind ihr am 7i ja sicher im Restaurant. Wieviel Aperogäst händ dänn ihr?
Standesamt gaht ja amigs so 20min.... klar isch 3 chli spat, aber in der Not machbar.
Ich verstah dich aber, ich mein wer wett scho Notlösige am Hochziit....

30.11.11 11:03
Sony

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

nei, nach knapp 3 Stund scho wieder znacht ässä? das chas nid si... das wei mir nid. 40 Stück, sind nur Apéro.... ja, die ganz Hochzyt wird ä Notlösig - chönt schreiä!!

Schmidä ids ä Notfallplan:

Freitag: Ziviltrauung
Samstag: kleine freie Trauung, Ringtausch, Eheversprechen etc.
dann Apéro etc. wie geplan....

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort

30.11.11 11:05
nimbini 

Re: Ärger-Thread

@sony, also ich bin im juni anere hochzyt gsi, wo am 4i agfange händ und zwar i de chile und det gaht trauuig ja länger! also isch de ablauf eso gsi:

16-17 uhr trauuig
17-19 uhr apero
19.30 iträffe bi de abiglocation
ab 20 uhr ässe...

isch im fall tiptop gsi eso.....

30.11.11 11:06
Sony

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

nimbini, das gloubä ig das das tip top gsi isch, aber das wei mir nid.... 2 Stund Apéro chunt nid i frag und ersch am 20.00 znacht ässä ou nid.... drum müässä mir das angers machä....d Frag isch numä wiä.....!?

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort

30.11.11 11:14
layonie 

Re: Ärger-Thread

Hey aber Sony... ä freii Trauig isch doch super! Im April chan mer doch au dusse ä freii Trauig mache! Bin ame Hochziit gsi, die händ Trauig miteme Schriftsteller gha, dä hät isch glaub au nöd tür gsi und er hät das mega gmacht!
Oder öper us dä Familie verzellt öpis über eu... Dini Aghörige zum Biespiel wies din GG kenneglernt händ und sini wies dich kenneglernt händ.
Oder viellicht händ ihr Fründe wo öpis chönd verzelle.

Ich finde das tönt nöd nachere Notlösig! Guet, du häsch jetzt shco so oft müesse umdenke... Aber glaub mir, am Schluss wirds perfekt si. Es isch eifach jetzt extrem stressig - verstah ich. Han das mit dä Location duregmacht.

30.11.11 11:16
nimbini 

Re: Ärger-Thread

sorry sony, wenn ich jetzt mal ehrlich bin, ich verstah echt s'problem nöd ganz! standesämter gits ja meistens so 2-3 i de region und wänn nöd, dänn isch 15 uhr doch e gueti zyt für e trauuig, ich känne viel lüüt, wo so zwüsched 2-3 am nami ihri trauuig asetzed... und wänn ihr am halbi 4i apero händ und de drü stund muess gah (was ich übrigens nur chan empfehle, wänn sich en grossteil vo de gäscht scho guet kännt, suscht wirds nämlich für gäscht mega langwilig mit de zyt), dänn chönd ihr ja au am 7i afange ässe? oder isch das au scho z'spat?

sorry, känne din ablauf gar nöd vo de hochzyt, aber grundsätzlich isch es ja scho eher so, dass meh, bevor meh de tagesablauf macht, mal sötti die wichtige pünkt fixe, wie ebe z.bsp. d'zyt vo de trauuig ha und dänn alles rundume muess plane! und mängisch muess meh halt chli flexibel si, wänns um hochzyte gaht....

klar findis au voll müehsam vom standesamt, dass sie so unflexibel sind! andersits isch es en samschtig und da chan meh vom standesbeamte nöd erwarte, dass er/sie de ganzi tag umehockt, nur damit er chan d'wünsch vo allne berücksichtige, isch ja doch au weekend für die lüüt und da verstahn ich's, dass sie d'zyte chli wänd zämebhalte....

lg nimbini

30.11.11 11:18
Sony

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

ja so würden wir dass dann machen.... wir wollen eben, dass unsere Gäste trotzdem noch etwas hochzeitliches haben und nicht nur essen.... das wäre sowieso eingeplant gewesen....

tönt super layonie... tuä ich mim GG hüt abä mal vorschlah..... dankä

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort

 1 .. 50 .. 98 99 100 101 102 .. 154 .. 205
Ärger-Thread   verlobt   Problem   eingeladen   September   Zeremonie   wirklich   gemacht   Schwester   heiraten   Ziviltrauung   trotzdem   eigentlich   Familie   irgendwie   vielleicht   einfach   anderen   hochzeit   natürlich