| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 59 .. 115 116 117 118 119 .. 162 .. 205
23.01.12 09:04
angiyves 

Re: Ärger-Thread

Guten Morgen
Finde Deine Entscheidung gut! Es sind schliesslich Deine Traumkleider!
Ich verstehe Deinen Vater, ich habe zwar keinen, habe aber mein Kleid von meinem Schwiegerdad bekommen. Er wollte das unbedingt so! Und klar, ich kann Dir das Emotionale bestätigen. Aber es gibt sicher noch was Anderes, dass Dir sehr wichtig ist und er Dir bezahlen kann. Meine Mutter möchte uns z.B die Torte bezahlen...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

23.01.12 09:24
bergeri 

Re: Ärger-Thread

@angiyves: Danke. Genau, es gibt sicher irgendetwas das meine Eltern bezahlen können. Werde es ihnen am Mittag mitteilen und dann mal schauen was sie dazu sagen.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

23.01.12 13:48
Schlumpf79 

Re: Ärger-Thread

finde dini Entscheidig au guet, Bergeri. Mag mich nu guet erinnere, wie du vo dem Chleid gschwärmt hesch! Hoffe din Papi verstaht das, drück der fest dr Duume!!


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

23.01.12 14:47
bergeri 

Ärger-Thread

@Schlumpf: Jo i chan au nur schwärma vu dem Chleid, as isch würklichh an Traum. I hoffa eifach würkli i chan bis denn no so viel abneh dasses miar goht oder ma chas umschnidera. Sus isches denn schu abiz peinlich wenni glich no as anders brucha wür

Han mina Eltera am Mittag aglütet und mini Mama het gmeint i müass das selber wüssa, si an minera Stell wür as neus wella. Wells eifach öppis spezielles wär. Aber i han jo as neus für ufem Schiff!

Gester het si sich wieder verschnorrt bi minem GG. Min GG meint i heg nur ei Kleid fürs zivila und fürs Schiff, für beides z'glicha. Aber i han jo zwei. Fürs zivila as wisses und für ufem Schiff as rots. und min GG frogt mini Mama gester: isch z'kleid schön, gfallts diar? und mini mama: welles meinsch? und denn luagt er mi so ah und seit: hesch nid nur eis: und i so mol i han nur eis si het glaub gmeint i heg diar z'fasnachtskostüm no zeigt.....mann sooo dooof. und i han das ihra hüt grad au no gseit und si het denn nur gmeint: das seg no schwer zum amix dra denka, was isch do dra bitte so schwer? ma cha doch eifach säga: jo isch schön und fertig. und wenn er si frogt müassten ihra doch schu alli warnglocka lüta und si müasst doch das grad checka dass si nüd törf säga! nid? regt mi grad soooo uf.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

23.01.12 15:10
angiyves 

Re: Ärger-Thread

Oh nei, das isch jo blöd!!! verstand Di- wür mi au ufrege, obwohl sis wahrschinli nit extra gmacht het...
Du passisch denn schi is Kleid! Wieviel cm sinns denn no öbbe?

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

23.01.12 15:26
bergeri 

Re: Ärger-Thread

Si hets sicher nid extra gmacht, aber trotzdem as isch doch nid sooo schwierig. As isch doch selbstverständlich dass nüd seisch und as isch jo nid nur bi miar aso. As isch jo immer aso.

As sin am Rucka ca. 10cm wo fehlen. Also über d'Brüst gängtis zua aber una bim Buch nid. Das heisst dr Buuch muass weg.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

23.01.12 15:31
angiyves 

Re: Ärger-Thread

bergeri:

As sin am Rucka ca. 10cm wo fehlen. Also über d'Brüst gängtis zua aber una bim Buch nid. Das heisst dr Buuch muass weg.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

Ok, denn hesch jo jetzt e Ziel! Das isch jo machbar wenn me konsequänt isch! Du packsch das!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

23.01.12 16:31
bergeri 

Re: Ärger-Thread

Jööö danka angiyves.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

24.01.12 12:10
Chatzezuengli 

Re: Ärger-Thread

Ich könnt grad echt heulen! Gerade eben ruft mich die Sigristin an und sagt mir das an unserem Hochzeit die Kirchenglocken nicht leuten werden! Da sie vom 24.09 bis zum 26.10 den Dachstühl renovieren weil alles morsch ist. Was soll ich jetzt tun ! *heul* eine Hochzeit ohne Glocken ist doch keien Hochzeit?! Und jetzt noch das ganze Datum um eine Woche schieben?! Hilfe!


** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

24.01.12 12:13
livipivi

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

oje Chatzezüngli, seit ihr demfall fest gläubig? also mir wär das jetzt pipegal gewesen, aber wenns dir so viel bedeutet würd ich mir das schon überlegen.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

 1 .. 59 .. 115 116 117 118 119 .. 162 .. 205
anderen   eigentlich   eingeladen   wirklich   irgendwie   Zeremonie   Problem   verlobt   natürlich   gemacht   Ärger-Thread   Familie   September   heiraten   vielleicht   Schwester   hochzeit   trotzdem   einfach   Ziviltrauung