Ärger-Thread |
|
1 .. 67 .. 131 132 133 134 135 .. 170 .. 205
|
|
|
|
14.03.12 13:14
Strahli
|
Re: Ärger-Thread
hallo angiyves, leider hat die aussage: man heiratet nicht nur den mann, sondern die ganze familie dazu, auch ein fünkchen wahrheit! ich bin auch der meinung, den schönsten tag im leben soll man nur mit den liebsten verbringen, ob verwandtschaft hin oder her oder ob man am hochzeit anderer eigeladen wurde und die jetzt das gefühl haben, auch eingeladen werden zu müssen. dieser tag wird immer in erinnerung bleiben, mit fotos oder gar videos dokumentiert - will man beim fotoalbum durchblättern oder video schauen immer an diese ungebetenen gäste erinnert werden ? NEIN !! vorallem wenn es dann noch vorwürfe und belehrungen am besagten tag gibt ! lasst euch von niemandem reinreden ! und ich denke, jene person (braut/bräutigam) soll klartext reden, um dessen verwandtschaft es sich handelt. alles gute und viele starke nerven! ein strahlen für dich von strahli
|
|
|
|
14.03.12 13:27
angiyves
|
nimbini: @angiyves, ganz ehrlich? ich würd dere säge, sie söll ufhöre und wänn sies nöd macht, würd ich sie grad us fb lösche! so öppis gaht aj wohl gar nöd.... uf so lüüt dänki, werded ihr au chönne verzichte! und suscht seisch es dim zuekünfige, er söll das id hand näh, aber ich würd mer so vorwürf nöd länger alose! es churzes mail "das isch eusi hochzyt, mir fiired eso wie mir wänd und mit dene lüüt, wo mir wänd debi ha" wänns nöd ufhört, lösche... fertig schluss! da känni nüt!
äääh, ich kenn die gar nit! Die isch nit mit mir befründet!
Ich ha ihre e aständigs Mail gschribe und mi Schwigerdad het Ihre e zimlich böses Sms gschribe.
Liebe Grüsse
Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!
|
|
|
|
14.03.12 13:30
Stephnicht registriert
|
Aber i frog mi den warum Din GG nüt drzue seit. Wie reagiert er den, wenn Du vo sinnere Verwandschaft agriffe wirdsch? Das find ich nid fair, i nimm jo nid aa, dass Du Gästeliste elei gmacht hesch, do ghöre jo beidi drzue und bespräche zämme, wär iglade wird.
Dä Stress muess jo wirklich nid si, mir würd dmotivation verlore goh.
Schön stark bliebe
* 30.08.2012 & 01.09.2012 *
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 67 .. 131 132 133 134 135 .. 170 .. 205
|