| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 67 .. 131 132 133 134 135 .. 170 .. 205
14.03.12 13:11
jusi 

Re: Ärger-Thread

angiyves:
MaLu:
angiyves, das ist doch unglaublich! i hätt mi nie derfür sones drama z mache wegere iladig! das ist doch einzig und alleine eure entscheidung, wen ihr an eurem grossen tag einladen wollt.. mein 'halbbruder' hat mich auch nicht eingeladen und schon im vorfeld haben wir miteinander darüber gesprochen, dass dies für mich völlig ok ist. an diesem tag sollen doch die leute anwesend sein, die man gerne dabeihaben WILL..
ich hoffe für dich, dass die schnell aufhören mit rumzicken und sich einfach für euch freuen.. tröst..

Hört leider nit uf! Ha jetzt no über FB privati Nochrichte vo de Tante becho- mit Beledigunge und Vorwürf

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

dasch jo au krass... mein gott, ig hoff, dass mir vo so sachä vrschont blibä... ig weiss amigs nit, wohär d lüt diä frächhäit nämmä... ig würd mi so öbbis nit getrauä...

14.03.12 13:14
bergeri 

Re: Ärger-Thread

Also i wür mi das au nia getraua, Jusi. I verstohn au nid warum gwüssi lüt eifach kei Astand hen. Vorallem grad au dertig wo doch selber schu ghürota hen und wüssen wia das isch und dassma halt aswo muass a Grenza zücha sötten doch verständnis ha aber genau dia sins meistens wo eba keis hen....

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

14.03.12 13:14
Strahli 

Re: Ärger-Thread

hallo angiyves, leider hat die aussage: man heiratet nicht nur den mann, sondern die ganze familie dazu, auch ein fünkchen wahrheit! ich bin auch der meinung, den schönsten tag im leben soll man nur mit den liebsten verbringen, ob verwandtschaft hin oder her oder ob man am hochzeit anderer eigeladen wurde und die jetzt das gefühl haben, auch eingeladen werden zu müssen. dieser tag wird immer in erinnerung bleiben, mit fotos oder gar videos dokumentiert - will man beim fotoalbum durchblättern oder video schauen immer an diese ungebetenen gäste erinnert werden ? NEIN !! vorallem wenn es dann noch vorwürfe und belehrungen am besagten tag gibt ! lasst euch von niemandem reinreden ! und ich denke, jene person (braut/bräutigam) soll klartext reden, um dessen verwandtschaft es sich handelt. alles gute und viele starke nerven! ein strahlen für dich von strahli

14.03.12 13:24
nimbini 

Re: Ärger-Thread

@angiyves, ganz ehrlich? ich würd dere säge, sie söll ufhöre und wänn sies nöd macht, würd ich sie grad us fb lösche! so öppis gaht aj wohl gar nöd.... uf so lüüt dänki, werded ihr au chönne verzichte! und suscht seisch es dim zuekünfige, er söll das id hand näh, aber ich würd mer so vorwürf nöd länger alose! es churzes mail "das isch eusi hochzyt, mir fiired eso wie mir wänd und mit dene lüüt, wo mir wänd debi ha" wänns nöd ufhört, lösche... fertig schluss! da känni nüt!

14.03.12 13:27
angiyves 

Re: Ärger-Thread

nimbini:
@angiyves, ganz ehrlich? ich würd dere säge, sie söll ufhöre und wänn sies nöd macht, würd ich sie grad us fb lösche! so öppis gaht aj wohl gar nöd.... uf so lüüt dänki, werded ihr au chönne verzichte! und suscht seisch es dim zuekünfige, er söll das id hand näh, aber ich würd mer so vorwürf nöd länger alose! es churzes mail "das isch eusi hochzyt, mir fiired eso wie mir wänd und mit dene lüüt, wo mir wänd debi ha" wänns nöd ufhört, lösche... fertig schluss! da känni nüt!

äääh, ich kenn die gar nit! Die isch nit mit mir befründet!

Ich ha ihre e aständigs Mail gschribe und mi Schwigerdad het Ihre e zimlich böses Sms gschribe.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

14.03.12 13:28
nimbini 

Re: Ärger-Thread

@angiyves, hihi sorry, jetzt hani grad müesse grinse! du kännsch sie nöd und si bombadiert dich mit mails? mein gott was isch dänn das für eini?! also i dem fall bliebt nur eis.... ignoriere... würd gar nöd antwort gäh, mit dem straft meh d'lüüt am meischte!

14.03.12 13:30
Steph

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Aber i frog mi den warum Din GG nüt drzue seit. Wie reagiert er den, wenn Du vo sinnere Verwandschaft agriffe wirdsch? Das find ich nid fair, i nimm jo nid aa, dass Du Gästeliste elei gmacht hesch, do ghöre jo beidi drzue und bespräche zämme, wär iglade wird.

Dä Stress muess jo wirklich nid si, mir würd dmotivation verlore goh.

Schön stark bliebe



* 30.08.2012 & 01.09.2012 *

14.03.12 14:05
juni07 

Re: Ärger-Thread

@angiyves: für eus isch es eifach zum säge söllsch es ignoriere, lösche oder was au immer. aber i überlege was i mache wür wenn mir so es mail cho würd.
ich würd wie das Steph au schriebt mol met dim fründ drüber rede und was für e asicht er hät. vellecht chan er dir jo erkläre wieso er eher uf ignoriere us isch...
Bis jetzt han i nur kritig vo mim mami ghört :) aber i säg ihre den au jedesmol, dass sie dfreiheit hät nöd müesse ufztauche :)

@nimbini: nägscht mol muesch schneller schalte wenn mi gsehsch :) und grad schreie :) be grad vorher weder im letzi gsi, ha di ned gseh :)
susch seisch wenn zit häsch, de chum i mol mit dir öppis go trinke :)

lg juni07

14.03.12 14:18
nimbini 

Re: Ärger-Thread

@juni07, ja han dich zum erschte mal gseh, da gahts chil länger, bis ich das tschegge! nächst mal rüef ich durchs ganze shoppingcenter, bisch aber sälber schuld nei hüt bini nöd im letzi, hüt bini nur zum aldi übere spaziert.... ja isch guet, gömer mal was go trinke... bini debi!

lg nimbini

14.03.12 14:30
juni07 

Re: Ärger-Thread

@nimbini: i glaub dir ebe scho no das du würdsch durchs züg rüefe :)
seisch eifach wenn zit häsch :)
ha gmeint es sind no es paar do inne vo altstte....

lg juni07

 1 .. 67 .. 131 132 133 134 135 .. 170 .. 205
irgendwie   wirklich   einfach   natürlich   vielleicht   Ärger-Thread   eingeladen   Zeremonie   anderen   hochzeit   trotzdem   eigentlich   Schwester   verlobt   Ziviltrauung   Problem   September   Familie   gemacht   heiraten