| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 68 .. 133 134 135 136 137 .. 171 .. 205
20.03.12 10:25
Purzel2012 
Re: Ärger-Thread

Hoi Zeme

Jetzt muess ich grad mal schnell chli Dampf ablah. Mini Trauügin het zeme mitere andere Kollegin de Polterabig organisiert.
Jetzt gihts doch ernsthaft so lüt wo findet mer müess das im Plenum entscheide(mit 14 Fraue????) und das denebet findet. Nun ja ich han minere TZ gseit sie söll das ignoriere den chömed die Lüt halt nöd.
Naja jetzt het sie doch ganze Programm umgstellt und die Lüt hend sich eifach nüme gmulde??Ich meine ich kenne ja de Inhalt vom Programm nöd, aber ich finde wenn doch anen Polterabig gasch gahts ja schlussendlich um die zuekünftig Brut und den macht mer doch eifach mit oder nöd?
Und de Burner isch ja na mini ehemals besti Kollegin wo sich betüpft fühlt das sie nöd dörf organisiere sonder eh anderi Kollegin. Sorry wie im Kindergarte. Und de Gipfel wo sie den na bote het isch minere TZ zsege nebet wem sie den wünscht am Hochzit zsitze....Abgseh devo das mini TZ Sitzordnig sicher nöd macht findi das absolut denebet.

So het guet tah das los werde....(-:


7.7.2012

20.03.12 10:34
bergeri 

Ärger-Thread

@Purzel: Also i bin do glicher Meinig wia du. An Polterobet goht ma doch eifach mit. Aber as git do würkli lüt wo anders denken als miar.

Und das vu dära Kollegin vuwega wo si will sitza etc. findi dr Hammer!!! dia würi grad extra aswo anders platziara.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

20.03.12 10:41
Purzel2012 
Re: Ärger-Thread

@bergeri: Gell ich finde au...es macht halt eifach im Vorfeld so eh unruh und eh schlechti stimmig. Und ha den dene Betroffene au gseit sie söllet doch sust lieber dihei bliebe. Will wenns den de ganz Abig en Steirisset bruchi definitif nöd.
Ja eh platzieremers neumets anderst. Will das besagte Päärli isch iglade wege mim Verlobte und wird au zu de restliche Arbetskollege gsetzt. Und au wenns nöd vo afang ah so denkt gsi weri, spötestens nachdem Hihihihih.
Ah so züg gaht mir eifach nöd abe. Da hesch doch freud für Brutpaar, und chunsch nöd bloss damit nebetere Kollegin chsch hocke wo eh ständig gsesch? Fraue....

7.7.2012

20.03.12 10:41
Arwalds_Braut 

Re: Ärger-Thread

Das ist wirklich eine merkwürdige Einstellung, dass man meint, der Termin und das Programm werden auf alle abgestimmt, wenn man iwo eingeladen ist. Eine Polterabend-Einladung ist da doch ähnlich wie eine Geburtstagseinladung (oder die HZ selbst): man nimmt sich die Zeit (oder auch nicht, wenns halt ned geht) und richtet sich nach dem Gastgeber. Ich würd da auch einfach alles so wie geplant durchziehen und nicht gross Rücksicht nehmen. Gut, gibt immer spezialfälle, wo mans doch tun sollte, aber nicht bei haltlosen Sonderwünschen!


*Verlobt*

20.03.12 10:42
cutebride 

Re: Ärger-Thread

@Purzel, s'isch würkli mega nervig wenn en so lässige alass chli vermiest wird weg so sache... ich verstah dich voll und ganz!

hahahaha ich gib bergeri recht, go wünsche wo mer wet sitze isch recht krass haha das hani aso au nonie ghört

.:wedding date:. 29. September 2012

20.03.12 10:44
nimbini 

Re: Ärger-Thread

@purzel, ou ich verstah dich, das würd mich au mega nerve! ich gseh das au so, dass meh am polterabig eifach mitgaht! die persone, wo das organisiered, sind ja meistens die, wo d'bruut am beschte känned und wo wüssed, was ihre spass macht und da passt meh sich halt eifach a und chunnt mit ohni en stei z'zieh de ganzi abig! und suscht bliebt meh halt dehei, muess halt eifach demit rächne, dass das ganze en bittere nachgschmack hinterlaht..... das gaht also gar nöd! und ads mit em sitze find ich au de hit... s'bruutpaar luegt ja meistens scho, dass es bi de sitzordnig für alli stimmt, aber de eint oder ander wird halt immer müesse in suure öpfel bisse!

aber reg dich nöd z'fescht uf! ihr werdeds eh nöd allne chönne rächt mache! wichtig isch, dass es für eu stimmt und dass ihr de schönsti tag vom läbe händ....

lg nimbini

20.03.12 11:06
Purzel2012 
Re: Ärger-Thread

@all: Danke für eues Verständiniss. Han scho denkt öb ich irgendwie vonere andere Welt bin oder was... ABer demfall gihts doch na glichdenkendi Wese
Mir würd das ebe scho gar nie in Sinn cho wenn ich anes Hochzit iglade bin, dene Vorgängig zsege nebet wemm ich gern wet Sitze?? Janu. Ich warte nur bis uf de Tag wo sies mir seit, mini TZ het ihre nur gseit was sie sich vorstellt, sie machi Sitzordnig sicher nöd sie söll sich a mich wende. Aber ich glaub mir seit sie eh nie öpis. Bi minere TZ het sie sich das nur getraut will sie chli beleidigt/"hässig" isch will sie TZ isch.

7.7.2012

20.03.12 12:59
Trollkjerring 

Re: Ärger-Thread

das isch ärgerlich... da frögt mer sich amig scho was diä eintä sich überlegät. sghört doch eifach zum normale mänscheverstand, dass mer so öbis eifach nöd bringt.

mir händ einä womer an apéro iglade händ am hochziit, wo hinädure go säge isch, dass er dänn scho erwarti, dass mir ihn ilade degät abär dä muät ois sälber das zsäge hät er dänn doch nöd gha. am liebstä hät ich ihn gar nümä iglade.

Wedding Date: 19.05.2012

20.03.12 14:01
dorina 

Re: Ärger-Thread

Purzel2012,

Auch ich hatte solche Geschichten erleben müssen udn war sehr enttäuscht darüber...;-(
Meine Trauzeugin hat sich extrem viel Mühe gebeben udn 3 Vorschläge ausgearbeitet. Am Schluss war es den meisten zu weit, zu viel oder zu teuer... Dazu kommt es, dass sich nicht alle meine Kolleginen mögen... So am Schluss habe ich meiner Trauzeugin gesagt, sie kann es auch sein lassen, sie hat mir nur Leid getan.. die Zeitinvestition und die Undankbarkeit der Leute... (eigentlich deine Freunde...kaum zu fassen).

Zum Schluss sind wir zu 4t wie von mir gewünscht nach London shoppen und abfeiern - und es war hammengeil!;-) auch wenn nur zu 4t!

Grüessli
dorina

20.03.12 14:17
Purzel2012 
Re: Ärger-Thread

@Dorina:
Gell das traurigste daran finde ich wirklich das sie meine Freundinnen sind. Und auch wenn das vielleicht etwas doof tönt aber es geht ja um mich.
Ja das wäre vielleicht auch die besser entscheidung gewesen im kleineren Rahmen. aber ich hätte im voraus ja nie gedacht das dies so endet)-: Naja aber jetzt hoffe ich auf jedenfall das der Abend selber dann ein Erfolg wird, trotz Ärger im Vorfeld.

7.7.2012

 1 .. 68 .. 133 134 135 136 137 .. 171 .. 205
irgendwie   Ärger-Thread   Zeremonie   Schwester   Ziviltrauung   einfach   verlobt   eigentlich   trotzdem   hochzeit   wirklich   Problem   natürlich   vielleicht   gemacht   heiraten   anderen   Familie   September   eingeladen