| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 70 .. 138 139 140 141 142 .. 174 .. 205
22.03.12 08:59
jusi 

Re: Ärger-Thread

nein, das shooting würden wir nach dem apéro machen, in der transfer-zeit... wir würden dann zuerst zum shooting und dann zum hotel gehen und dort die anderen wieder treffen... in den 3 stunden sind haare, schminken und kleid anziehen gedacht... evt. noch kurz in ein sandwich beissen

ja eben... eigentlich wollten wir die zivile trauung viel früher, aber das geht halt vom standesamt nicht... es war so ein bisschen mein wunsch, nur ein datum zu haben... aber wenn ich mir das so überlegä machen wir uns den tag evtl. selbst "kaputt", resp. machen uns einfach zu viel stress... bin völlig hin und her gerissen...

22.03.12 09:46
angiyves 

Re: Ärger-Thread

Hey nei, Lüt!

Ihr händ jo das Theater mitbecho bi mir mit de Mails vo de Tante! Jetzt isch hüt am Morge wider es böses Mail cho und denn au no eins vo de Muetter an Yves. Jetzt het die Tante doch alles dr Muetter zeigt!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

22.03.12 10:02
jasi86 

Re: Ärger-Thread

@angiyves.... Het diä Tante nüt gschieders ztuä?

Wenn is richtig im Chopf ha isch Sie ned igalde worde oder?

Wenn Sie ned iglade isch und so es Theater macht glaubt Sie würkli ehr würded Sie im Friede zliäb ilade?

Es geht würkli Lüt wo ned wüssed wiä mer sich benimmt....



...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

22.03.12 10:09
bergeri 

Re: Ärger-Thread

Ou Nei angi, also hanis jetz richtig verstanda, jetz het dia Tanta sich bir mama vu dinem verlobta beklagt und z'mami vu dinem verlobta het jetz au no as böses mail gschriba?

Also i wür glaub grad au minera mama amol d'meinig säga. min GG chan das au nid, i chan minera mama so züg ohni problem sega aber er au nid.

Mini mama het au gmeint miar söllen doch dia eint tanta au ilada und i han denn eifach gseit aswo müan miar grenza setza und dia chunnt jetz eifach nid und fertig.

aber mi wür das au mega ufrega und i wür si grad gaaaaaaaaanz sicher nid ilada. i verstohn nid wia a teil lüt so "dumm" tua chön. klar wär i viellicht au gära am eint oder andera hochzyt drbi, aber wenn doch nid iglada bisch isches eifach so und fertig....do macht ma doch keis theater, verstohn das echt nid.

*wütiges-Smile*


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

22.03.12 10:14
angiyves 

Re: Ärger-Thread

bergeri:
Ou Nei angi, also hanis jetz richtig verstanda, jetz het dia Tanta sich bir mama vu dinem verlobta beklagt und z'mami vu dinem verlobta het jetz au no as böses mail gschriba?

Also i wür glaub grad au minera mama amol d'meinig säga. min GG chan das au nid, i chan minera mama so züg ohni problem sega aber er au nid.

Mini mama het au gmeint miar söllen doch dia eint tanta au ilada und i han denn eifach gseit aswo müan miar grenza setza und dia chunnt jetz eifach nid und fertig.

aber mi wür das au mega ufrega und i wür si grad gaaaaaaaaanz sicher nid ilada. i verstohn nid wia a teil lüt so "dumm" tua chön. klar wär i viellicht au gära am eint oder andera hochzyt drbi, aber wenn doch nid iglada bisch isches eifach so und fertig....do macht ma doch keis theater, verstohn das echt nid.

*wütiges-Smile*


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

Genau! Und mi GG und si Mom hänns scho so nit wahnsinnig toll- si isch chli e Schwierigi. Und das sinn Sache wo är de Tante im Vertraue gseit het! Und die schribt das de Muetter! Und d Muetter het denn richtig losglegt. Und jetzt hänn mi GG und i Zoff! Är ka nit würkli sachlich und guet argumentiere und si Antwort an sini Tante isch e Katastrophe gsi (so vowäge lönd doch mi armi Fründin in Rueh... und nit würkli e Stelligsnahm). Jetzt ha ich ihm uf das Mail wo ich becho ha, e Antwort gschribe für sini Tante und är pisst mi a, will är keini nit sälbergschribene Tekscht schicke will...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

22.03.12 10:40
Seechind84 

Re: Ärger-Thread

@angi: erst mal wuuuusaaaaa. *meditierender smiley*
So sache sind immer uuu schwer. Ich nime mol aah, ihr händ geschter drüber gredt. Vielleicht lönd ihrs beidi mol sacke und reded denn in aller rueh drüber. Isch jo no chli Zit bis zum 14. August.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen

22.03.12 10:42
jusi 

Re: Ärger-Thread

oh mensch angi, das nimmt jo käi änd meh! säg dim gg, dass es dir wichtig isch sachlich z blibä und diä gschicht so vernünftig wiä möglich z klärä... au wenn das allem aschin a mit derä tantä schwirig isch... s bringt jo wirklich nüt, wenn dir jetzt au no lämpä häit...

22.03.12 10:43
angiyves 

Re: Ärger-Thread

Seechind84:
@angi: erst mal wuuuusaaaaa. *meditierender smiley*
So sache sind immer uuu schwer. Ich nime mol aah, ihr händ geschter drüber gredt. Vielleicht lönd ihrs beidi mol sacke und reded denn in aller rueh drüber. Isch jo no chli Zit bis zum 14. August.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen

Nei, es isch alles hüt am Morge gsi! Mir hänn noni würkli drüber gredet! ich ha nüt me zu däre Sach wölle sage, aber has denn ufd Bitt vo mim Schatz doch gmacht! Leider! Sött ächt ändli mol lerne, egoistischer und härter zsi! ich bekum eifach immer alles ab, will ich zu allne lieb bi und versuech z vermittle

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

22.03.12 11:00
Seechind84 

Re: Ärger-Thread

Oh jeh, so einen Start in den Tag ist nichts schönes..
säg ihm doch das mol so (natürlich in rueh), dass du nur wöllisch helfe und vermittle und denn du am schluss diä bisch wo immer vo allne agmacht wird. Viellicht hät er au chli überreagiert. Aber diä Manne bruched mengsmol en stups, damits über das nomol nordenked.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen

22.03.12 11:09
bergeri 

Re: Ärger-Thread

I verstohn di angiyves. Minem GG isch das amix au alles egal. er seit immer er heg für öppis zwei ohra zum einta ina und zum andera usa. i chan das eba au nid und mi nervt so zügs amix au extrem. drum muass denn amix au i das zügs usträga für ihn well er eifach seit mi störis jo denn söll au i verhandla.

verstohn das ab und zua au nid, dass er döt dura so si chan. as goht jo um üs und nid nur um mi.

*ich-drück-dich-ganz-fest*


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

 1 .. 70 .. 138 139 140 141 142 .. 174 .. 205
vielleicht   irgendwie   September   Familie   einfach   wirklich   trotzdem   verlobt   natürlich   Ziviltrauung   Ärger-Thread   anderen   gemacht   eingeladen   hochzeit   Schwester   Zeremonie   eigentlich   Problem   heiraten