| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 71 .. 139 140 141 142 143 .. 174 .. 205
22.03.12 11:13
angiyves 

Re: Ärger-Thread

Weisch, de Herr het eifach Problem drmit, dass ich ihm e Text schrib! Är kas eifach nit ha, dass är das nit sälber hibekunnt und ich das eifach besser cha!
Schiss Kindergarte das alles!!! Ka doch ächt nit si!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

22.03.12 11:14
dia

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Oh nei angiyves, das duet mir mega leid! Vorallem will de no mit dim GG stritt hesch...
Jetzt weiss ich au, was de im andere Thread gmeint hesch du sigsch grad in Stimmig...
Ich hoff das legt sich wieder. Ich ka nur nomol sage: IGNORIERE!! Ich weiss, besser gseit wie gmacht! Kopf hoch und es drückerli vo mir!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

22.03.12 11:21
angiyves 

Re: Ärger-Thread

dia:
Oh nei angiyves, das duet mir mega leid! Vorallem will de no mit dim GG stritt hesch...
Jetzt weiss ich au, was de im andere Thread gmeint hesch du sigsch grad in Stimmig...
Ich hoff das legt sich wieder. Ich ka nur nomol sage: IGNORIERE!! Ich weiss, besser gseit wie gmacht! Kopf hoch und es drückerli vo mir!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Ach weisch, Liebi, ich bi immer verständnissvoll, zahm, pflägeliecht und lieb! Aber irgendwenn ha ich au mol gnue! Und es gut eifach Situatione wo de Maa mol chli stark muess si! Und ich has eifach satt dass ich immer die Starki und Vernünftigi muess si!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

22.03.12 11:26
bellastella 

Re: Ärger-Thread

Oje angi, du Armi! Unglaublich wie schissfräch und unanständig gwüssi Lüt chönd si! Aber was mich am meiste wür störe wänn GG nöd 1000% hinter mir stat! Ich hoffe das er dir in Zuekunft de Rugge stärcht und au mal dene Lüt seit wos duregat. Schliesslich isches verdammt nomal (sorry fürd Chraftusdrück) euri Hochzit!!! Uaaa ich würd dere Frau sowas vo dä Chopf abrisse Aber äs stimmt scho, ignoriere ischs beste, und mit siner Mueter müender eifach beidi!! Klartext rede und säge jetzt isch fertig!
Ganz viel Chraft für die verfahreni Situation! Dörfsch gern alli dini Fluechwörter bi üs loswerde

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

22.03.12 11:26
bergeri 

Re: Ärger-Thread

Das glaubi diar angi. Och mann.

Ich muss zwar sagen, bei uns ist eher mein GG der Vernüftige und starke. Nur wenn es um sein Mami geht, dann nicht! Er lässt ihr einfach alles durchgehen. nervt mich jeweils meeeega. Ich finde ja schon man muss den Eltern einen gewissen Respekt entgegen bringen, aber ich finde man darf ihnen auch mal sagen wenn einem etwas nicht passt, obwohl sie die eltern sind, deswegen sind sie ja nicht etwas besseres. Oder seid ihr da anderer Meinung?

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

22.03.12 11:29
nimbini 

Re: Ärger-Thread

ou nei angiyves, das tuet mer jetzt meeeega leid! hey sorry aber was lauft mit dene wiiber? dene würd ich mal ghörig de chopf wäsche und dim zuekünftige grad au! er söll gfälligst ane stah und sin maa stah, gopf, gahts no? chan doch nöd si, dass die ander eso terror macht, hät die eine a de waffle? nei sorry, so züügs triibt mich zur wiisgluet, woher nämed sich gwüssi lüüt s'recht, anderne bi de hochzytsvorbereitige dri rede, gahts eigentlich no?!

22.03.12 11:29
bellastella 

Re: Ärger-Thread

Never bergeri!!!! Wenn man sagen würde das die Eltern etwas besseres sind, würde man implizieren das man selber schlechter ist, und dass kanns ja wohl nicht sein? Ich finde irgendwann sollte man die Eltern-Kinder Beziehung auf ein gleichberechtigtes Niveau heben. Respekt von beiden Seiten. Wichtig ist einfach das man als Paar zusammenhält und gemeinsam eine Meinung vertritt. Das ist wie im Bundesrat Konkordanz sozusagen

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

22.03.12 11:29
angiyves 

Re: Ärger-Thread

bellastella:
Oje angi, du Armi! Unglaublich wie schissfräch und unanständig gwüssi Lüt chönd si! Aber was mich am meiste wür störe wänn GG nöd 1000% hinter mir stat! Ich hoffe das er dir in Zuekunft de Rugge stärcht und au mal dene Lüt seit wos duregat. Schliesslich isches verdammt nomal (sorry fürd Chraftusdrück) euri Hochzit!!! Uaaa ich würd dere Frau sowas vo dä Chopf abrisse Aber äs stimmt scho, ignoriere ischs beste, und mit siner Mueter müender eifach beidi!! Klartext rede und säge jetzt isch fertig!
Ganz viel Chraft für die verfahreni Situation! Dörfsch gern alli dini Fluechwörter bi üs loswerde

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

Jo Du hesch völlig rächt aber ich bi ebe zlieb und ka das nit!
Bi rächt froh, dassi do chli Unterstützig bekum und Lüt wo könne diskutiere und aständigi Argumänt hänn! Und ich ka mi so richtig uskotze!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

22.03.12 11:30
bellastella 

Re: Ärger-Thread

Jawoll nimbini!!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

22.03.12 11:30
angiyves 

Re: Ärger-Thread

bergeri:
Das glaubi diar angi. Och mann.

Ich muss zwar sagen, bei uns ist eher mein GG der Vernüftige und starke. Nur wenn es um sein Mami geht, dann nicht! Er lässt ihr einfach alles durchgehen. nervt mich jeweils meeeega. Ich finde ja schon man muss den Eltern einen gewissen Respekt entgegen bringen, aber ich finde man darf ihnen auch mal sagen wenn einem etwas nicht passt, obwohl sie die eltern sind, deswegen sind sie ja nicht etwas besseres. Oder seid ihr da anderer Meinung?

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

Bin ganz Deiner Meinung!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

 1 .. 71 .. 139 140 141 142 143 .. 174 .. 205
Familie   hochzeit   Problem   natürlich   Ziviltrauung   Schwester   verlobt   anderen   irgendwie   September   heiraten   einfach   eigentlich   eingeladen   gemacht   Zeremonie   Ärger-Thread   wirklich   trotzdem   vielleicht