| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 72 .. 141 142 143 144 145 .. 175 .. 205
22.03.12 17:52
Coccinella 

Re: Ärger-Thread

@angiyves

chas jo ech ned si die situation, hoffe das sech's gli weder irenckt ond das sech das au weder leit met dim GG...

23.03.12 16:11
Trollkjerring 

Re: Ärger-Thread

ich chönd kotze... letzt zieschtig bini go skleid aprobierä wos bstellt händ und mass go neh... dänn dä schreck wo sich eifach niemär wünscht: S KLEID PASST NÖD! s kleid isch chliner xi, als das wo ich ano dazomal aprobiert han unds mir dänn uf grund vo dem ä grössi grösser bstellt händ. hüt hani erfahrä, dass anschinänd dä wurm scho vo afang ah bi dem kleid dinä xi isch und mit dä masstabellä nöd überrein stimmt... und da das zlang wür gha zum nachäbstellä und sie etzä am lieferant nümä vertrauät, dörf ich mir etz äs nois kleid go ussuechä. zerst händs no öbis wellä zämebastle abär das bringts au nöd. ich hoffe schwer, dass ich öbis gfindä...

Wedding Date: 19.05.2012

23.03.12 16:16
jasi86 

Re: Ärger-Thread

@ Trollkjerring...Oh neeein... Döf i froge isch es vell zchli oder chönnt mer öpis mit enere Schnürrig mache? I weiss leider ned wiä dies chleid usgeseht drum cha i der leider sust kei Tipps geh...

Und wenn imne andere Brutmodegschäft würsch go luäge wos s gliche Model hend vellecht sogar i diner Grössi....



...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

23.03.12 16:20
Trollkjerring 

Re: Ärger-Thread

@ jasi86 sie chönd leidär fast nüt uslah, das igschnittä isch. es isch scho rächt viel zchli, me händ scho müäh gha zums aprobierä. sie chömät ois etz rächt entgäge mit dä köstä und alläs. ich has für mich sälber au diä best lösig gfundä, dass ich es nois go ussuechä gangä und dänn au weiss, dass etz alläs guet lauft. etz chanis ja zeige, welläs kleid sxi wer :



Wedding Date: 19.05.2012

Datei-Anhänge
362158-152.jpg 362158-152.jpg (64x)

Mime-Type: image/jpeg, 86 kB

23.03.12 16:26
jasi86 

Re: Ärger-Thread

So schös chleid...

Jo hoffentli chömeds der Entgege mit dä Chöste... I druck der uf all Fäll Dume das du no ä schös Chleid findsch...


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

23.03.12 16:27
Piratenbraut_77 

Re: Ärger-Thread

ui nein, du Arme tut mir mega leid!!! So ein Albtraum...da wäre ich auch super wütend und traurig Drücke die Daumen, dass du ein neues tolles Kleid findest und dass jetzt damit alle negativen Punkte an eurer Hochzeit abgehakt sind und nur noch positives folgt!!!

LG Piratenbraut

***Unser Takeoff in die Ehe: 15.9.12***

23.03.12 16:28
Trollkjerring 

Re: Ärger-Thread

dankä eu vielmal! ich hoffs au sehr, d nervä mögät etz scho langsam nümä.

Wedding Date: 19.05.2012

26.03.12 11:26
Steph

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Hallo Brütli`s

Ich muess jetzt au mol öppis loswärde, bi mir gohts au um s`Thema Polter Oobe / Weekend.

Minni Fründin und Trauzügin Sabrina het letscht Wuche - Infos an minni Lüt wo ich gärn drbi hätt usegloh. Den isch s`Mail vo einere wieder retour ko. I ha se den gfrogt ob sie mir e aktuelli Adresse het. Sie frogt wäge was ich ha ihre den gschriebe es goht um e Polter Oobe / Weekend und hanere au grad sDatum gseit. Sie het den nur gmeint, jo sie muess das zerst aluege und jo e Weekend kunnt eh nid in frog, will sie nid die Soziali Person isch und wenn sie den niemerts kennt, isch das nid sehr agnehm (sie kennt sowohl öpper, ihri schwöschter sowie au d`Sabrina und au minni Schwö)
Den het sie dr finanzielli aspekt brocht und das sie do nid e vermöge ka ussgeh. dSabrina luegt do scho, will sie het e Familie und 2 Kinder - also au nid unbedingt uf de hüffe.
Jo den het sie nur gmeint, sie würd schliesslich nid zu 5. imene Tippizelt übernacht, sie het do duure immer schlächti Erfahrige gmacht.
Ich ha ihre den gseit, sie söll sich wägem Programm bi de Sabrina mälde, do ich absolut kei ahnig ha, was mir mache und wo das ganze ahne goht.
hmmm guet noch etliche diskusione ha ich ihre gseit, sie sölle doch eifach dähei blieb, das het keiwärt, will ihri schwöschter wird sicher au nid mitko.

hmmmmm, sie het mr hüt am moorge den gschriebe, dass sie beidi wärde ko aber den zoobe eifach wieder würde heifahre. jo was söll das zerst so den so und jetzt nur halb patzig, ich ha kei luscht uf das. Am liebste würd ich gar nid wölle, das sie mitkömme. Es isch mit ihne eifahc immer so kompliziert. Es muess immer noch dere ihrem Kopf goh und das ha ich langsam satt, aber dörfsch jo nüt sage, suscht bi ich wieder die bös.

Was würde Dir mache.

Griessli



* 30.08.2012 & 01.09.2012 *

26.03.12 11:31
jasi86 

Re: Ärger-Thread

Döf i mol ganz blöd froge, du weisch ned was gmacht werd oder? Wiä chunnt Sie den uf es Tippi?

Esch es denn ä guäti fründin?


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

26.03.12 11:41
Arwalds_Braut 

Re: Ärger-Thread

Pöh, immerhin chöme si. Aso, klar närvts wenn si nid vo afang a choi säge, was si wei und de zersch no müesse stürme, aber ebe: immerhin chöme si und da du si jo ursprünglich drbi hesch wöue ha, würd ig mi jetzt eifach über das freue. Döu Lüt müese halt würklich immer zersch chli überlege, ob si öpis wei oder nid und was drfür und drgäge spricht und de säge si im erschte Momänt eifach nei, so zur Sicherheit, isch halt mängisch müehsam, aber wenn mes weiss...


*Verlobt*

 1 .. 72 .. 141 142 143 144 145 .. 175 .. 205
verlobt   eigentlich   Ziviltrauung   wirklich   hochzeit   September   heiraten   irgendwie   gemacht   Ärger-Thread   Familie   Problem   Zeremonie   Schwester   natürlich   eingeladen   vielleicht   anderen   einfach   trotzdem