| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 72 .. 142 143 144 145 146 .. 176 .. 205
26.03.12 11:58
saerli 

Re: Ärger-Thread

Ich dänke sie wänd beid gern debie sie, sind aber vellecht ned so "Uswerts-Übernachtigsfreudig". Also händs jetz en Lösig gfunde wo ok esch, wenn au über paar Umwege wos chli kompliziert gmacht händ. Es esch doch guet, wenn sie chömed. Münds halt sälber luege wie sie hei chömed. Sie werde bestimmt was verpasse aber das esch jo ned dis Problem. Hauptsach du hesch Spass und es chöned alli debie sie wo du gern debii hesch. Freu dich druf, es wird sicher lässig

Mach dini Vorfreud ned abhängig devo, ob und wie sie debie send.


°°°22. September 2012°°°

26.03.12 12:03
Steph

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@jasi86:
Nei ich weiss absolut nid, was mir mache. Sie kunnt uf e Tippi-Zelt, will sie das anschinend scho gmacht het, drum isch sie so negativ igstellt was dr Polter Daag betrifft.
Jo es isch eigendligg e sehr gueti Kollegin und mir händs aber nid immer guet, will ebbe sie isch sehr e komplizierti Person und het immer ihri eigene Wünsch also so usdruckt sie isch e sehr "ich-bezogeni Person" Was nid immer eifach isch.

@arwalds_Braut:
Jo das isch es jo, i weiss nid mol ob ich mi söll freue oder nid, will mi das eifach ärgeret immer die extra Wünsch. Das wär mir jo no glich ob sie nur am Samschtig drbi sind. Das isch es nid emol, ich weiss eifach das es nid harmonisch wird, wenn sie jetzt scho am reklamiere isch und das wird sich witer zieh.

Mol luege!


* 30.08.2012 & 01.09.2012 *

26.03.12 12:07
Steph

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@saerli:

Jo dangge, ebbe wie gseit, ich weiss nid ob ich mi söll freue. Aber ich ha sie iglade und das jo nid grundlos, aber es schreckt mi eifach ab, wenns jetzt eso afnagt und wies ändet.
Jo klar, das mach ich nid. Sicher wärs schön wenn sie drbi sind egal wenns au nur de Samschtig isch. Hauptsach sind sie drbi. Es isch jo nid jede glich was uswärts übernachtige agoht.
Ich ha jetzt gseit, sie sölle sich mit dr TZ in Verbindig setzte do ich nid weiss um was es goht.

Hoff das kunnt guet.


Das * 30.08.2012 & 01.09.2012 *

26.03.12 12:09
jasi86 

Re: Ärger-Thread

Well das scho mol so gsi isch am ne Polterobig macht das dini TZ au grad?

Sie söll sich doch zerst mol bi dinere TZ nofroge bevor Sie losmeckeret...

I wünsch der trozdem en schöne Poltertag öb Sie chunnt oder ned...

So ich bezogeni Mensche kenn i au...


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

26.03.12 13:12
Purzel2012 
Re: Ärger-Thread

@Steph: Ich ha ja öpe es ändlichs Problem gha. Ha mich da idem Thread auscho uslah. Ich glaub wenni dich wär würd ich mich drusneh. Finde das guet das Du gseit hesch sie söll sich a dini TZ wende.
Ich finde so züg gaht eifach gar nöd, vorallem wenn sie na eh gueti Kollegin isch. ¨
Es bringt doch eifach chli en schlechte Gschmack i die ganz vorfreud.
Ich ha mir jetzt eifach gseit die wo wend debi si, und dene wo wichtig isch chömed, alli andere chömed nöd. Ich wirde de Abig den umso meh gnüsse mit dene Lüt wo debi sind, mitdem hintergedanke, das die Lüt gern de Abig mit mir verbringet unds ihne Freud macht.

7.7.2012

26.03.12 13:29
bergeri 

Re: Ärger-Thread

@Steph: Also ich hätte da genau wie du reagiert, einfach schreiben dann bleibt doch zu Hause. Aber hey, sie kommen jetzt doch mit und wie sie denn nach Hause kommen und so weiter ist ja ihr Problem. Und vielleicht habt ihr es am Abend sogar schöner ohne sie, wenn es sowiso immer nach ihrem Kopf gehen muss.

Ich hab auch so eine Kollegin, es muss immer alles nach ihren Wünschen gehen und dass kann ich überhaupt nicht mehr haben. Es ist nicht mal einfach mit ihr in der Badi einen Platz zu finden.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

27.03.12 09:18
Seechind84 

Re: Ärger-Thread

Ich ärgere mich derzit wieder über mich selber...
GG und ich händ üs vorgnoh mol es ziitli nünt fürs Hochzit zmache. De Balkon sötted mir schliesslich au no für de Früehlig richte und denn sind susch no es paar Sache liege blibe. Und eigentlich will ich diä Sächeli jo au mache.
Aber, jetzt träum ich ständig devo, das ich am Hochzitstag feschstell, dass zb. kein Coiffeur organisiert isch, oder d'Namenstäfeli nid gmacht sind, oder d'Tischchärtli fähled. Halt so Sache, wo ich nonig gmacht han bis jetzt, wells no chli Ziit händ.
Ach es isch doch en Seich.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen

27.03.12 09:29
Amelie2012 

Re: Ärger-Thread

Hallo Seechind

Musste gerade schmunzeln, als ich deinen Beitrag gelesen habe. Mir geht es genau wie dir Langsam aber sicher steigt die Nervosität etwas an und ich träume immer mehr von unserer Hochzeit und dass gewisse Dinge nicht erledigt sind... Z. B. habe ich geträumt, dass wir keine Menükarten hatten, das Make-up fehlte, die Candybuffet-Gläser leer da standen etc

Das ist wohl bei vielen zukünftigen Bräuten so...

Viel zu erledigen neben dem Hochzeit haben wir auch. Terrasse sollte auch hergrichtet werden, in den Garten sollte ich auch mal und sonst ist auch immer viel los..

Wir haben uns vorgenommen, dass wir die verbleibenden Vorbereitungen für das Hochzeit am Sonntag machen und andere Dinge am Samstag erledigen. Mitterlweile haben wir das meiste jedoch erledigt und so bleibt uns immer mehr Zeit für andere Dinge und um die Zeit vor dem Hochzeit noch richtig schön zu geniessen..

27.03.12 09:36
saerli 

Re: Ärger-Thread

jö Seechind

Mer gohts ähnlich... Mer händ au viel zdue, unter anderem au de Balkon komplett neu irichte... Das esch jo schön und freudig... Aber i möcht lieber meh für sHochzit mache. Klar händ mer no viel Zit bes im September und i weiss, dasi ned muess jufle. I weiss au, dass es ned vill Sinn macht, weni jetz scho alles zuestelle met Hochzitsartikel wo den umeligged bes im September... Würd mega gern los und mis Kleid für sZivile sueche, aber i ha grad kei Zit. Und das frustriert mi... Bin ebe chli ungeduldig.

Luegsch es mol so a, mer send scho zu zweit wos so goht :)

°°°22. September 2012°°°

27.03.12 10:29
Seechind84 

Re: Ärger-Thread

Eigentlich han ich im moment au gar nid so riesig Lust zum alles scho vorzbereite. Ich würd lieber an Balkon. Well es würd mi scho agurke, wenn denn im Summer kei Blüemli wachsed, well ich mich nid drum kümmeret han. Ich mues mol uf mim Fahrplan (han so e Liste gmacht, wenn ich was mache fürs Hochzit und was no mues klärt werde) luege, was als nöchschts astoht. Ich hoffe mol, wenn ich das gmacht han, dass den di blöde Träum ufhöred.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen

 1 .. 72 .. 142 143 144 145 146 .. 176 .. 205
natürlich   Ziviltrauung   Schwester   Familie   irgendwie   Ärger-Thread   trotzdem   verlobt   hochzeit   eigentlich   anderen   eingeladen   wirklich   Problem   heiraten   vielleicht   einfach   Zeremonie   gemacht   September