Ärger-Thread |
|
1 .. 72 .. 142 143 144 145 146 .. 176 .. 205
|
|
|
26.03.12 12:03
Stephnicht registriert
|
Re: Ärger-Thread
@jasi86: Nei ich weiss absolut nid, was mir mache. Sie kunnt uf e Tippi-Zelt, will sie das anschinend scho gmacht het, drum isch sie so negativ igstellt was dr Polter Daag betrifft. Jo es isch eigendligg e sehr gueti Kollegin und mir händs aber nid immer guet, will ebbe sie isch sehr e komplizierti Person und het immer ihri eigene Wünsch also so usdruckt sie isch e sehr "ich-bezogeni Person" Was nid immer eifach isch.
@arwalds_Braut: Jo das isch es jo, i weiss nid mol ob ich mi söll freue oder nid, will mi das eifach ärgeret immer die extra Wünsch. Das wär mir jo no glich ob sie nur am Samschtig drbi sind. Das isch es nid emol, ich weiss eifach das es nid harmonisch wird, wenn sie jetzt scho am reklamiere isch und das wird sich witer zieh.
Mol luege!
* 30.08.2012 & 01.09.2012 *
|
|
|
26.03.12 12:07
Stephnicht registriert
|
@saerli:
Jo dangge, ebbe wie gseit, ich weiss nid ob ich mi söll freue. Aber ich ha sie iglade und das jo nid grundlos, aber es schreckt mi eifach ab, wenns jetzt eso afnagt und wies ändet. Jo klar, das mach ich nid. Sicher wärs schön wenn sie drbi sind egal wenns au nur de Samschtig isch. Hauptsach sind sie drbi. Es isch jo nid jede glich was uswärts übernachtige agoht. Ich ha jetzt gseit, sie sölle sich mit dr TZ in Verbindig setzte do ich nid weiss um was es goht.
Hoff das kunnt guet.
Das * 30.08.2012 & 01.09.2012 *
|
|
|
|
26.03.12 13:12
Purzel2012
|
@Steph: Ich ha ja öpe es ändlichs Problem gha. Ha mich da idem Thread auscho uslah. Ich glaub wenni dich wär würd ich mich drusneh. Finde das guet das Du gseit hesch sie söll sich a dini TZ wende. Ich finde so züg gaht eifach gar nöd, vorallem wenn sie na eh gueti Kollegin isch. ¨ Es bringt doch eifach chli en schlechte Gschmack i die ganz vorfreud. Ich ha mir jetzt eifach gseit die wo wend debi si, und dene wo wichtig isch chömed, alli andere chömed nöd. Ich wirde de Abig den umso meh gnüsse mit dene Lüt wo debi sind, mitdem hintergedanke, das die Lüt gern de Abig mit mir verbringet unds ihne Freud macht.
7.7.2012
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 72 .. 142 143 144 145 146 .. 176 .. 205
|