| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 73 .. 144 145 146 147 148 .. 177 .. 205
28.03.12 08:45
angiyves 

Re: Ärger-Thread

Tinebine:
Da bin ich froh, gohts no etlichä andere Bald-Brütlis glich mit denä Träum wo ständig öpis i d Hosä goht. Bi immer froh wänn ich dänn wach bin und merkä, alles nur en doofä Traum gsi!
Grüessli

Jo sags nit!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

28.03.12 08:47
jusi 

Re: Ärger-Thread

i hoff i blib witerhin vo so komischä tröim vrschont... ha drfür amigs müäh mit ischlofä, wenn ig so vill umästudier...



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12

28.03.12 13:11
Tinebine 

Re: Ärger-Thread

so, jetzt mues ich doch au mal no losläschterä. Ha immer dänkt, nei das schribi jetzt nöd..Aber wer weiss, villicht gahts mir ja nacher besser
Mir händ üs entschiedä es Fäscht ohni Chind z machä. Händ sälber en 5jährigä Sunneschy und händ trotzdem gfundä eigentlich bruchts kei Chnöpf am Obig. Bis uf eis Päärli händ alli gseit: klar, mached mir gern. Oder: wär üs nie in Sinn cho d Chind am Obig au mitneh, so händ mir wieder mal en Obig für üs. Mir händ allnä gseit, dass di Chlinä sehr gern uf d Schifffahrt, i d Chilä und an Apéro dörfed cho, am Obig wetted mir aber eifach mit dä Grossä fiirä. Mir dänked dass d Chind (alli zwüsched 7Mönet und 5Johr) gnueg Programm händ eso.
Das eintä Päärli hät eifach sich mit dä zwei Chind agmuldä (3&5i). S beschtä, sie isch d Schwöschter vom GG. Er hät dänn ihrä au sofort aglütet und numol gseit wie mir üs das wünsched. Sie hät demit argumentiert, sie wohnet 8Std vo do weg und hegäd det und do kein Babysitter. SORRY, ISCH DOCH NÖD MIS PROBLEM!!!!!!!!!¨¨
Am nächste Tag hät mir promt mini SchwiMu aglütet und mir rächt wüescht gseit. Für sie seg sofort klar gsi, dass das uf mim Mischt gwachsä seg. Uf d Idee dass das üsä beidä Wunsch isch wär sie natürli nie cho und glaubts au nöd.
Ich findä das so öpis vo respäktlos!!!!! Das cha ja wohl nöd sii, das mer nöd mal eimal im Läbä en Tag nur nach dä eignä Wünsch cha gstaltä! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
Dä Hammer isch gsie, sie seit sie chäng verstoh das mir üsers Chind nöd welled debii ha, will er suscht immer öpis vo üs well, aber die andere Chind störet doch nöd, hegäd ja Elterä debii. Isch das so schwierig zum verstoh das mir das jetzt eifach so wend? Mis Mami hät üs au abotä em Sunneschy z luegä wänn mir mit Chind wellet. Händ aber gseit, das mir würkli s Gfühl händ bis und Apéro seg gnueg Programm.
Es macht mich wüetig und trurig das eifach nöd gloset und respektiert wird!!!!!!!!

28.03.12 13:19
jasi86 

Re: Ärger-Thread

OMG da goht jo gar ned... üs isch es eigentli egal öb d chind derbi send oder ned aber wenn da euch Wunsch isch den söll mer dä Respektiere... Hesch dinere Schwiegermuätter denn gseit dass ehr beidi da wünsched...? Din GG muä da sim Mami nomol dütsch und dütlich erkläre... Es isch würkli ned dis Problem wenn Sie kein Babysitter hend. Und wenn Sie d Chind ned wend zumne Babysitter bringe denn sölled Sie halt au nur S "Chinderprogramm" mitmache und nachem Apero heigoh...Au wenns Im GG sini Schwöster isch.... I well niemert agriffe, da isch mini Meinig


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

28.03.12 13:22
angiyves 

Re: Ärger-Thread

Tinebine:
so, jetzt mues ich doch au mal no losläschterä. Ha immer dänkt, nei das schribi jetzt nöd..Aber wer weiss, villicht gahts mir ja nacher besser
Mir händ üs entschiedä es Fäscht ohni Chind z machä. Händ sälber en 5jährigä Sunneschy und händ trotzdem gfundä eigentlich bruchts kei Chnöpf am Obig. Bis uf eis Päärli händ alli gseit: klar, mached mir gern. Oder: wär üs nie in Sinn cho d Chind am Obig au mitneh, so händ mir wieder mal en Obig für üs. Mir händ allnä gseit, dass di Chlinä sehr gern uf d Schifffahrt, i d Chilä und an Apéro dörfed cho, am Obig wetted mir aber eifach mit dä Grossä fiirä. Mir dänked dass d Chind (alli zwüsched 7Mönet und 5Johr) gnueg Programm händ eso.
Das eintä Päärli hät eifach sich mit dä zwei Chind agmuldä (3&5i). S beschtä, sie isch d Schwöschter vom GG. Er hät dänn ihrä au sofort aglütet und numol gseit wie mir üs das wünsched. Sie hät demit argumentiert, sie wohnet 8Std vo do weg und hegäd det und do kein Babysitter. SORRY, ISCH DOCH NÖD MIS PROBLEM!!!!!!!!!¨¨
Am nächste Tag hät mir promt mini SchwiMu aglütet und mir rächt wüescht gseit. Für sie seg sofort klar gsi, dass das uf mim Mischt gwachsä seg. Uf d Idee dass das üsä beidä Wunsch isch wär sie natürli nie cho und glaubts au nöd.
Ich findä das so öpis vo respäktlos!!!!! Das cha ja wohl nöd sii, das mer nöd mal eimal im Läbä en Tag nur nach dä eignä Wünsch cha gstaltä! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
Dä Hammer isch gsie, sie seit sie chäng verstoh das mir üsers Chind nöd welled debii ha, will er suscht immer öpis vo üs well, aber die andere Chind störet doch nöd, hegäd ja Elterä debii. Isch das so schwierig zum verstoh das mir das jetzt eifach so wend? Mis Mami hät üs au abotä em Sunneschy z luegä wänn mir mit Chind wellet. Händ aber gseit, das mir würkli s Gfühl händ bis und Apéro seg gnueg Programm.
Es macht mich wüetig und trurig das eifach nöd gloset und respektiert wird!!!!!!!!

Oje, so dreischt! Bi uns isch das jo genau glich! E rise Theater will d Kinder vo minere Schwö nit dörfe drbi si an dr Hochzit vom Gotti! Mir hänn das für uns so beschlosse und damit ischs au so. Mienn si halt dähäi blibe wenns ene nit passt! So! So sölls bi Euch au si! Isch Euri Hochzit!! Und es isch ächt nit nätt was d Schwigermom seit!!! Wenn denn s eigene Kind und nit die Andere!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

28.03.12 13:26
saerli 

Re: Ärger-Thread

I verstoh dech. Findes schad, dass Schwiegermüettere amig so komisch münd due... So Sache ghöri eifach chli viel i letschter

Zit. Mer händ zwar nienet erwähnt, dass mer dChind vo de Gäst am Obig ned wänd debie ha. Aber mer händ das met de Betroffene abgsproche. Es esch au för alli klar gsi, dass Kind daheim blibed, vorallem will sie den wedermol en Obig chöned due wie sie wänd. Ussert ei Kollegin, die het de gmeint, sie luegi no ob sie de Chlii metnemmt, i hoffe sie loht ihn daheim. Und sust muess sie sich halt um ihn kümmere, solang er eus ned "stört", esch es mer egal. dChind send doch müed am Obig, nach some Tag... Do wärs scho gschiiter mer chönnt sie abgeh.

Aber es esch nat. au blöd, wenn dini Schwägerin so wiit weg wohnt. Gets kei Alternative wo die Chind chönnte härego?

I hoffe din GG stellt sich hinter dich und klärt das met siner Muetter ond de Schwester. Es esch ned fair, dass sie dech agriffed. I verstoh din Frust.

°°°22. September 2012°°°

28.03.12 13:28
Tinebine 

Re: Ärger-Thread

Ja jasi, ich hans ihrä gseit und au min GG hät numol gredt mit ihrä.
Sobald GG SchwiMu zur Rede stellt wegen dem Umgang mit mir, sagt sie ihm nur immer: das habe ich doch nicht so gemeint. Ist nicht das erste mal dass ich Ärger mit ihr habe...auch unabhängig von der HZ.

28.03.12 13:29
dia

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

@Tinebine
Oh je, das ist ja ganz doof! Vorallem weil es noch GG Schwester ist! Aber genau die müssten es doch verstehen und eure HZ so akzeptieren wie ihr sie wollt! Ich verstehe das voll und ganz, wir wollten am Abend au keine Kinder dabei haben (ausser mein Gottimaitli, aber sie ist auch schon 13) Jedes Paar hat das akzeptiert, war sogar für alle von Anfang an klar, dass sie ihre Kinder zu Hause lassen, ohne uns zu fragen. Sie haben ihre Kinder zum Apero mitgenommen bis der Babysitter kam und das war für uns auch ok! Es ist doch auch für die Kinder langweilig am Abend am Tisch zu sitzen und ich wollte einfach kein Kinderprogramm auf die Beine stellen. Ihr habt ja noch ein Programm am Apero, was ja mega toll ist für die kleinen, aber am Abend kann man ruhiger feiern, wenn sie nicht dabei sind, vorallem die Eltern. Also wenn ich ein Kind hätte und ich wäre an einer HZ eingeladen, würde mir nie in Sinn kommen, das Kind am Abend mitzunehmen. Da bin ich Ego, ich möchte das Fest in Ruhe geniessen. Ich hoffe deine Schwägerin in Spe wird das auch noch begreifen! Ganz fest Daumendrück!!!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

28.03.12 13:31
Tinebine 

Re: Ärger-Thread

saerli:
I verstoh dech. Findes schad, dass Schwiegermüettere amig so komisch münd due... So Sache ghöri eifach chli viel i letschter

Zit. Mer händ zwar nienet erwähnt, dass mer dChind vo de Gäst am Obig ned wänd debie ha. Aber mer händ das met de Betroffene abgsproche. Es esch au för alli klar gsi, dass Kind daheim blibed, vorallem will sie den wedermol en Obig chöned due wie sie wänd. Ussert ei Kollegin, die het de gmeint, sie luegi no ob sie de Chlii metnemmt, i hoffe sie loht ihn daheim. Und sust muess sie sich halt um ihn kümmere, solang er eus ned "stört", esch es mer egal. dChind send doch müed am Obig, nach some Tag... Do wärs scho gschiiter mer chönnt sie abgeh.

Aber es esch nat. au blöd, wenn dini Schwägerin so wiit weg wohnt. Gets kei Alternative wo die Chind chönnte härego?

I hoffe din GG stellt sich hinter dich und klärt das met siner Muetter ond de Schwester. Es esch ned fair, dass sie dech agriffed. I verstoh din Frust.

°°°22. September 2012°°°


Mir händs au nienet erwähnt, händ au eifach mit allnä wo Chind händ gredt gha.
Ich bi überzogä, wänns üsä Wunsch würkli wetted respektierä, dänn gäbts ä Möglichkeit d Chind "z versorgä".

28.03.12 13:37
Tinebine 

Re: Ärger-Thread

@dia:
Ja, das eine Gottemeitli von GG wird auch dabei sein, ist auch schon 12. Aber für die Kleineren sind wir halt wirklich der Meinung, dass es nach Schiff fahren, Kirche und Apéro reicht. Alle anderen Paare mit Kindern freuen sich auch schon riesig auf einen Abend als Paar und nicht als Familie.

 1 .. 73 .. 144 145 146 147 148 .. 177 .. 205
wirklich   Problem   eigentlich   verlobt   Familie   gemacht   heiraten   Zeremonie   anderen   einfach   eingeladen   Schwester   natürlich   vielleicht   Ziviltrauung   hochzeit   Ärger-Thread   September   trotzdem   irgendwie