| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 74 .. 145 146 147 148 149 .. 177 .. 205
28.03.12 13:38
Piratenbraut_77 

Re: Ärger-Thread

Hoi tinebine

verzwickte Situation...das Thema ist ja immer etwas heikel.

Haben Sie denn wirklich keinen Babysitter (also jm., den die Kinder kennen) oder ist das eine 'Ausrede'?

Ich finde es eben noch schwierig, wenn jm. von so weit her anreist, vor Ort keinen Babysitter hat und evtl. die Gegebenheiten nicht kennt (kenne eure Situation zu wenig, aber bei uns gibt es auch solche 'Fälle). Ich persönlich mag dann immer nicht verlangen, dass die Kinder nicht dabei sein sollen. Wir sind nämlich auch in der Situation, dass wir am Abend ohne Kinder feiern möchten. Für alle Familien, die in der Nähe wohnen, war das auch selbstverständlich ohne, dass wir es explizit kommuniziert hätten. Ebenso für viele, die von weiter anreisen.
Aber zwei Familien nehmen ihre 1.5-4 jährigen Kids mit, da diese aus Norddeutschland anreisen und sie ihre Kinder nicht dort lassen wollen oder können. Die eine Familie hat wirklich niemanden zum Aufpassen in Deutschland, die anderen hätten zwar Optionen, von denen ich weiss, aber da sie die Anreise extra für uns machen, mag ich nicht verlangen, dass sie ohne Kinder kommen, weil es ja auch für ein ganzes Wochenende wäre. Und ein Babysitter vor Ort, den die Kinder nicht kennen, ist halt auch immer so eine Sache...Klar ist eigentlich nicht mein Problem...aber irgendwie mache ich es doch zu meinem

Zuerst fand ich es auch nicht so toll, aber dann hab ich es akzeptiert und finde es nicht mehr problematisch. Alternative wäre gewesen, dass wir uns auch ganz klar dagegen aussprechen - mit allen evtl. Konsequenzen. Aber da kam dann bei mir das schlechte Gewissen

Habe also daher auch nicht die Lösung für dich, aber hoffe, dass es sich alles klärt!


***Unser Takeoff in die Ehe: 15.9.12***

28.03.12 13:38
Tinebine 

Re: Ärger-Thread

angiyves:


Oje, so dreischt! Bi uns isch das jo genau glich! E rise Theater will d Kinder vo minere Schwö nit dörfe drbi si an dr Hochzit vom Gotti! Mir hänn das für uns so beschlosse und damit ischs au so. Mienn si halt dähäi blibe wenns ene nit passt! So! So sölls bi Euch au si! Isch Euri Hochzit!! Und es isch ächt nit nätt was d Schwigermom seit!!! Wenn denn s eigene Kind und nit die Andere!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!


Ja, s isch eifach nur fräch!!!!!!!

28.03.12 13:43
Tinebine 

Re: Ärger-Thread

@piratenbraut:
Ich glaube fast, am meisten ärgert mich das Verhalten und die Vorgehensweise und nicht einmal die Tatsache dass dann halt 2Kids dabei sind. Die Schwester von GG meldet einfach die ganze Familie an obwohl alle Paare mit Kindern bescheid wusste und SchwiMu musste auch noch ihren Senf dazu geben und einmal mehr sehr unfair sein.

28.03.12 13:47
Piratenbraut_77 

Re: Ärger-Thread

@tinebine
ja, das ist natürlich was anderes, wenn ihr es so klar kommuniziert, (was wir zunächst nicht haben), dann hätten sie vorher schon mal mit euch reden können bevor sie einfach alle anmeldet. Kommunikation bewirkt ja oft Wunder
Und bzgl. der Schwimu tönt es so als hätte sie ja nur darauf gewartet sich einmischen zu können. Sie sollte diesbzgl. die Kommunikation eher unterlassen


***Unser Takeoff in die Ehe: 15.9.12***

28.03.12 14:24
jusi 

Re: Ärger-Thread

ou tinebine, dasch jo krass… mir möchtä zobä au ohni kids firä... bis jetzt weiss es no niämmer öisi iladigä göh erscht im juni usä…

ig find das üsserscht fräch, denn erscht no vo dr ängä familiä… irgendwiä cha mä immer ä lösig fingä…

mir wärdä das ganz klar und sachlich in d iladigä schribä. ig ha bi 2 päärli ä bitz angscht, aber ha mir denn gsäit, dass wenn si wäg däm nit chömmä ischs mir egal… i weiss, äifacher gsäit as gmacht, und vor allem, wennns bi öich no diä äng familiä betrifft... hoff si chönnä sich no mit em gedankä afründä und öichä wunsch respektierä...
es isch öichä tag, ihr bestimmet und süscht niämmer...

29.03.12 21:58
cutebride 

Re: Ärger-Thread

Bin grad mega enttüscht vo mim Mami. Jedesmal wenni sie gsehne stresst sie ume weg em Name woni nachher wird ha nach dä Hochziit. Sie findets uh schrecklich dass ich kein Doppelname wet mache... Ich ha no zwei brüedere und diä werde ja de Name so zu 99% phalte... drum weissi gar nöd recht woher diä panik chunt.
S'nervt mich tödlich dass es keis anders Thema meh git. Woni ihre erchlärt ha dass es nebst minere Entscheidig, in Zuekunft eh nüm möglich wird si Doppelnäme zmache, het sie au no gmeint ich hegi das erfunde...
Mini Tante het den mim Mami aglüte (het mini schwöster mir verzellt) und sie au no in ihrere überzügig bestärkt und gseit sie verstaht min standpunkt nöd und will dass sie nomal mit mir red. Gahts no???

.:wedding date:. 29. September 2012

30.03.12 09:44
Waschbaerli 

Re: Ärger-Thread

also das ist ja "eifach öppis" liebe cutebride! du änderst dich selber ja als person nicht, und was spielt denn der name für eine rolle und VORALLEM was denkt sich deine mutter dabei?

30.03.12 09:52
jusi 

Re: Ärger-Thread

wow cutebride, dasch jo ä story... häi, äi, äi, vrstang das äifach nit, wieso sich gwüssi lüt "di/öisä" chopf müässä zerbrächä... mir wüssä doch alli sälber was mr wäi oder nit und sowieso... und wenn mir hilf bruchä frogä mir nach tipps, oder? finds ächt schad, dass sich di mami so ufdrängt und di zu öbbis wett überredä... hesch si scho mol gfrogt, wo ihres problem liggt?

het denn di mami dr namä nit agno, oder isch si nit ghürotä? (sorry, muäsch nit antwortä, wenn du nit wettsch...)

30.03.12 10:00
cutebride 

Re: Ärger-Thread

@Waschbärli, ich weiss es echt au nöd... bi langsam am verzwiifle. vorallem hani denkt das leit sich den mit dä ziit wenn sie merkt dass ichs würkli nöd wet

@jusi, ja gell... wenn mer tipps und hilft brucht chöme mir ja ja ich ha sie mehrmals gfrögt und ihri hauptargument sind: uf dine diplom/zügnis etc. staht ja den immer no din ledige name... den het mer vilicht sgfühl du bisch nöd würkli diä.. usserdem het ja sie selber und mini tante (wo genauso dumm tuet) au en doppelname gmacht.

Aso mis mami het eifach en doppelname lah mache wo sie ghürate het und s'gaht eifach nöd in ihre chopf dass ich das nöd wet

.:wedding date:. 29. September 2012

30.03.12 10:07
Waschbaerli 

Re: Ärger-Thread

naja, bei einer bewerbig gibts du den zivilstand verheiratet an und deinen geburtsnamen. somit sollte das ja nicht wirklich ein problem sein wegen den zeugnissen... und arbeitszeugnisse hast du ja auch. wie gesagt, ich bleib dabei "eifach öppis" sie werden sich nun halt damit abfinden, dass du deinen entscheid getroffen hast. irgendwann legt sich das auch wieder

 1 .. 74 .. 145 146 147 148 149 .. 177 .. 205
Problem   Familie   anderen   irgendwie   Ärger-Thread   September   Ziviltrauung   natürlich   einfach   wirklich   eigentlich   gemacht   hochzeit   Schwester   vielleicht   eingeladen   Zeremonie   verlobt   heiraten   trotzdem