| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 74 .. 146 147 148 149 150 .. 178 .. 205
30.03.12 10:11
saerli 

Re: Ärger-Thread

cuterbride: drucksch ihre mol de Bricht us über sneue Gsetz wo ev. gli mal chunnt, vo wäge, jede MUESS sin ledig Name phalte. Den händ dChind so oder so en andere Nachname wie eine vo de Eltere... Es blibed denn zwar alli Dokument glich, mer muess nüt me ändere. sBlöde esch nor, dass dChind en andere Nachname wärde ha wie öper vo de Eltere.

Aber was het SIE devo, wenn DU en Doppelname hesch? Wet sie ächt, dass din Eltere-Name bestoh blibt? Het sie ächt sGfühl, dass du denn "nöm" zu ere ghörsch, nur wild nöm de glich Nachname hesch wie sie? Cha jo si...
Es spielt doch kei Rolle, wenn ide Zügnis din ledig Name stoht. Warum set en Firma meine, dass da ned du besch... komischi Begründig vo dim Mami. Cha sis ned eifach akzeptiere, dass du das ned möchtisch? Esch doch schad, dass wäge dem en Spannig ome esch. Seisch es ihre no einmal und nachher diskutiersch nöm dröber. Sie sell sich freue, dass du glücklich besch und der dini Freud ned trübe, idem sie jedesmal mit dem Thema chunnt.


°°°22. September 2012°°°

30.03.12 10:19
jusi 

Re: Ärger-Thread

do chani mi dr saerli voll und ganz aschliässä! vrsuäch di äifach nüm z fescht stressä lo... bringt nüt (usser graui hoor )

30.03.12 11:29
cutebride 

Re: Ärger-Thread

ihr sind eifach super!!! mir gahts jetzt scho viel besser

@saerli: ja gell, als wür ihre das irgendöpis bringe wenn ichs mache... vilicht ischs au wil ich di erst bin wo hüratet und sie's drum so schlimm findet
ich hoff würkli dass sies jetzt verstande het und mich in ruhe laht wege dem

@jusi: ja versuechs uf jedefall! wet ja nöd a dä hochziit graui haar ha


.:wedding date:. 29. September 2012

30.03.12 11:31
bergeri 

Re: Ärger-Thread

@Cuterbride: Hei ei ei, das ist ja einfach öppis... Da versteh ich deine Mutter jetzt überhaupt nicht! Und was mischt sich überhaupt deine Tante ein? Die soll sich doch raushalten. Ich hab meinen Eltern letztes Wochenende auch gesagt, dass ich dann nicht mehr ihren Namen habe sondern den meines GG und es ist für sie völlig normal.

Ich verstehe dein Mami und die Tante da überhaupt nicht.




****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

30.03.12 11:39
cutebride 

Re: Ärger-Thread

@bergeri, es isch super dass dini eltere das so locker nehmet ich wünscht mis mami wär au chli so... min vater ischs eigentli glich wiän ich nachher heisse (usserdem sprechet sie mich ja eh niä mit em nachname a )

.:wedding date:. 29. September 2012

30.03.12 12:00
bergeri 

Re: Ärger-Thread

@cutebride: Jo genau, das chunnt no drzua, si sprechen di jo gär nid mit nochnama ah, also isches doch egal wia du heissisch. het dis mami denn au dr nama vu dim papi agnoh bir HZ? Sus chönntsch ihra jo au amol so säga: si heg jo au dr nama vum maa agnoh denn sötti si jo verstoh dass du das au wetsch....



****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

30.03.12 12:54
Steph

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

So mi Stand der Dinge isch jetzt so. Die liebe Dame, wärde nid an min Polteroobe ko. Und unter däne Umständ wärde sie au nid an dHochzit ko, sie händ sich abgmäldet.
Bi ziemlich baff gsi, will ich mi eigendligg gfreut ha, dass sie wenigstens 1 Daag an Polteroobe mitkömme, sie händ sich das aber den anschinend doch anderst überlegt, do sie niemerts kenne.
hmmmm, ächt schräg!
Jo ich bi nid trurig, i lad lieber öpper ii, wo sich freut drbi zsi und nid nur am ume motze isch.
thats it!
Ächt schaad um die Fründschaft, will mir händ uns super verstande, mir sind letschte Herbst sogar zämme in de Ferie gsi, hmmmmm den isch die Fründschaft wohl doch nid so stark gsi oder sie händ eifach kei Interesse me, eso kame sich gschickt uss dr ganze Affäre zieh.
Schlimme isch also wie mes nimmt, es sind unseri Nochbere, mir wohne alli im gliche Huus. Ich hoff eifach nid, dass es no me konfrontatione git, i ka nid so guet mit däm umgoh und mi Schatz isch au no 3 Wuche wäg, also im WK, machts nid grad eifach.....
luege eifach, dass ich immer kli unterwägs bi

Griessli




* 30.08.2012 & 01.09.2012 *

30.03.12 13:03
cutebride 

Re: Ärger-Thread

bergeri:
@cutebride: Jo genau, das chunnt no drzua, si sprechen di jo gär nid mit nochnama ah, also isches doch egal wia du heissisch. het dis mami denn au dr nama vu dim papi agnoh bir HZ? Sus chönntsch ihra jo au amol so säga: si heg jo au dr nama vum maa agnoh denn sötti si jo verstoh dass du das au wetsch....



****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

@Bergeri, sie het beidi näme gno (also ihre ledig sowie dä vo mim vater). drum wet sie dass ichs genau glich mache jänuu ich hoff eifach dass es nüm zur sprach bracht wird wili kei nerve meh ha mich rechtzfertige wos eigentli gar nüt z'diskutiere git

.:wedding date:. 29. September 2012

30.03.12 13:18
saerli 

Re: Ärger-Thread

@ steph:

es esch immer schad, wenns eso usechonnt, dass fründschafte doch ned so eng sind, wie mer vellecht gmeint het. aber uf di ander site, weiss mer e so momente uf wer mer chan verzichte und wer eim würklich richtig wichtig esch. richtigi fründe gets ned vel, darum esch es guet, wenn du dich uf die chasch konzentriere und dich sandere ned so belastet.
i findes schad, dass sie jetz gar ned chömed... aber es esch eri entscheidig und offebar esch es eh besser so. also freu dich ufen unbeschwerte polterobe


°°°22. September 2012°°°

30.03.12 13:34
Seechind84 

Re: Ärger-Thread

@Steph: Saerli hat es gut ausgedrückt. Es ist natürlich sehr schade, dass sie dich so enttäuschen, aber wenigstens hat sich nun die Spreu vom Weizen getrennt.
Ich wünsch dir ganz en schöne Polterobig und denk immer dra: Die verpassed din Polterobig und sie sind selber schuld.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen

 1 .. 74 .. 146 147 148 149 150 .. 178 .. 205
verlobt   trotzdem   September   Ärger-Thread   irgendwie   Zeremonie   Schwester   eingeladen   Ziviltrauung   einfach   Problem   gemacht   vielleicht   Familie   anderen   eigentlich   wirklich   natürlich   heiraten   hochzeit