| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 78 .. 154 155 156 157 158 .. 182 .. 205
15.04.12 11:31
bergeri 

Re: Ärger-Thread

Guata Morga

Also miar werden bi da Save the Date Kärtli und au bi da Iladigskärtli immer d'Näma schriba vu däna wo iglada sin:

Liebe x, Lieber Y

Wir heiraten am xy. Bitte reserviert euch dieses Datum

und bi da Iladiga nomol:

Liebe X, Lieber Y

Ihr seid herzlich eingeladen....

Miar hoffen so isches fü alli klar und bi dena wo d'Chind au iglada sin schriben miar eifach no:

Liebe X, Lieber Y mit X und Y


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

15.04.12 14:13
angiyves 

Re: Ärger-Thread

Also mir hänn au einzelni Persone iglade und trotzdäm funktionierts nit es froge trotzdäm alli, ob si d Frau/Fründin dörfe mitneh

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

15.04.12 14:15
Tinebine 

Re: Ärger-Thread

"Schön" dases anderne au so goht. Mir händ au en Kolleg as Fäscht iglade, dä hät sich dänn eifach mit Fründin uf dä Homepage agmuldä. Mir händ dänn müesä sägä, wänns ihrä wohl isch zum cho obwohl sie nöd igladä isch - söll sie doch! Ich wür mich gar nöd wohl fühlä...aber ebä, s git Lüt die ticked anderscht

15.04.12 14:19
angiyves 

Re: Ärger-Thread

Tinebine:
"Schön" dases anderne au so goht. Mir händ au en Kolleg as Fäscht iglade, dä hät sich dänn eifach mit Fründin uf dä Homepage agmuldä. Mir händ dänn müesä sägä, wänns ihrä wohl isch zum cho obwohl sie nöd igladä isch - söll sie doch! Ich wür mich gar nöd wohl fühlä...aber ebä, s git Lüt die ticked anderscht

Also mir hänn gseit, ohni Partnerin. Es sinn Arbetskollege vo mim Schatz und die kenne sich alli, also gohts au ohni Frau/Fründin! Mir sinn 25 Lüt und ich kenn 5 nit! Und ich find das scho zviel!!! Ich will do nit irgendwelchi Tusse ummerenne seh, wo ich nit kenn

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

15.04.12 14:22
Tinebine 

Re: Ärger-Thread

Dieser Kollege in unserem Fall kennt auch 15 Personen am Fest, die Freundin kennt jedoch niemand...
Ich versteh dich gut angiyves, müsste ich auch nicht haben Wäre wirklich nicht nötig

15.04.12 14:37
bergeri 

Re: Ärger-Thread

Puh.... Also ich hoffe bei uns wird das mal nicht so sein...

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

15.04.12 14:44
angiyves 

Re: Ärger-Thread

Tinebine:
Dieser Kollege in unserem Fall kennt auch 15 Personen am Fest, die Freundin kennt jedoch niemand...
Ich versteh dich gut angiyves, müsste ich auch nicht haben Wäre wirklich nicht nötig

Ja dann: loooooos, der Freundin absagen!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

15.04.12 14:45
saerli 

Re: Ärger-Thread

angiyves:
Also mir hänn au einzelni Persone iglade und trotzdäm funktionierts nit es froge trotzdäm alli, ob si d Frau/Fründin dörfe mitneh

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

Bi eu froges wenigstens, bi eus meldes eifach ere Partner a... Findi ned so cool, mer cha ja würklich frage, statt alles als selbstverständlich aluege. Vorallem wenn sBrutpaar de Partner nedmol kennt.

°°°22. September 2012°°°

15.04.12 14:47
saerli 

Re: Ärger-Thread

angiyves:
Tinebine:
Dieser Kollege in unserem Fall kennt auch 15 Personen am Fest, die Freundin kennt jedoch niemand...
Ich versteh dich gut angiyves, müsste ich auch nicht haben Wäre wirklich nicht nötig

Ja dann: loooooos, der Freundin absagen!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

Finde das krass, aber es wär ja srichitge. I möcht eifach ned, dass es den bi gwüsse Lüt es unguets Gfühl uslöst, bzw. dass es denn komischi Spannige ume het. Aber wie scho ergendwo gschribe, dass die Persone wo sich amälde, obwohl sie namentlich ned iglade sind, sich denn au no wohl fühled.......... schräg
Mer wärs lieber es würde würklich nur die Lüt cho wo mer sCouvert demit agschrebe händ. Das chäm rächt viel günstiger und es wäre würklich nur die debie wo mer möchte debii ha.

°°°22. September 2012°°°

15.04.12 15:08
angiyves 

Re: Ärger-Thread

Jo aber ihr könnet doch nit eifach alles so hi neh! Ich find wenns Lüt het wo die kenne, sölle die gfelligscht ohni Partnerin cho!!! Und das würi däne au sage! Bin uns koschtet jedi Person um die 200.- und die gib ich sicher nit für Lüt us, woni nit kenn!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

 1 .. 78 .. 154 155 156 157 158 .. 182 .. 205
wirklich   Zeremonie   Familie   Schwester   eigentlich   trotzdem   irgendwie   natürlich   verlobt   Ärger-Thread   Ziviltrauung   vielleicht   gemacht   Problem   September   einfach   hochzeit   anderen   eingeladen   heiraten