| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ärger-Thread
 1 .. 79 .. 155 156 157 158 159 .. 182 .. 205
15.04.12 21:42
saerli 

Re: Ärger-Thread

angiyves:
Jo aber ihr könnet doch nit eifach alles so hi neh! Ich find wenns Lüt het wo die kenne, sölle die gfelligscht ohni Partnerin cho!!! Und das würi däne au sage! Bin uns koschtet jedi Person um die 200.- und die gib ich sicher nit für Lüt us, woni nit kenn!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

Bim Apéro esch es no "ok", aber bi de Obiggäst würdis ned akzeptiere, det würdi go säge, dass es ned so gmeint gsie esch, dass sie "eifach öper" chöned metneh. Aber bi euse Obiggäst esch das keis Problem.

°°°22. September 2012°°°

15.04.12 22:49
Chatzezuengli 

Re: Ärger-Thread

shit

Hoffentlech gits bi üs nid o so ne Sach!

Mir hei zwar bi aune Gescht zgliche Usechärtli aber Inneteili hei mer vier verschideni:

- Yladig zur Hochzytsfir / ihr
- Yladig zur Hochzytsfir / du
- Yladig zum Apero / ihr
- Yladig zum Apero / du

Bi de Hochzytsfiryladige hei mer zuesätzläch no äs Blatt " diversi Info's " u ne " Antwortcharte ".

Mir verschicke Chärtli am erschte Mai. mau luege obs aui schnaue

Mi zuekünftegi Schwigermom het aber o scho sone Adütig gmacht, dass si de ev. nid äleini wird cho.


** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

15.04.12 22:51
melanie89 

Re: Ärger-Thread

Hallo zämä. Ha mi eigentlich uf e schöne obe mit mim Schatz gfreut, aber leider chunt s gschäft wider mol derzwüsche. Mol luege wenn är wider heimchunt. Wil i churzfrischtig grad ziit han nani dänkt i lueg schnäll do ine

Ha mit mim Schatz au scho über das Thema diskutiert. I verstand nit wiso alli Ihri Fründin oder Frau sette mitbringe obwohl i kei Ahnig han wär das isch. Min Liebste meint aber das sig halt eso das alli Ihre Partner oder Partnerin mitbringe. Vorallem am Obe verstand i das nit, wo Famillie und Kollege zämesitzed.

***21 Septämber 2013***

16.04.12 07:32
Venus81 

Re: Ärger-Thread

@All: Ich glaube man kann in den Einladungen alles ganz genau schreiben - dennoch wird interpretiert... Am besten, sobald mans bemerkt ansprechen/-schreiben. Habe mit bereits verheirateten auch noch diskutiert am Wochenende: Ausnahmslos alle hatten Gäste welche die Einladung irgendwie anders verstanden haben... Oder dann eine neue Bekanntschaft plötzlich mitnehmen wollten, oder so...
Ich werde jetzt also alle noch kontaktieren, bei denen ich Zweifel habe. Besser jetzt als am Tag selbst

16.04.12 08:36
saerli 

Re: Ärger-Thread

Ach das ärgeret mi. I möcht ned bi allne Gäst wo mers eigentlich blöd finde, dass sie öper metnämed go säge, dass es so ned dänkt gsi wäri. Da get so es komisches Gfühl...
I glaub mer warte mol sUsmass ab... Wenns nur e Hand voll esch, chöne mer demit läbe (für de Apéro). Wenns meh send, denn münd mer wohl oder übel met de Lüt go rede.
Abgseh devo dass es total doof esch am eigete HZ öper zha wo mer gar ned kennt, esch es jo au en finanzielli Frog. I möcht eigentlich nur die Lüt debi ha wo so oder so met eus sLäbe "teiled". Aber ganz drum ume chonnt mer ned.
Min GG het z.B. sin Garagist iglade, well sie emmer zäme WK gha händ i dene sie dicki WK-Fründe worde send und de macht em au emmer gueti Priise ide Garage. Aber i ha de no nie gseh und ez nimmt er au no dFründin met wo mer beid nonie gseh händ. Uf di ander Site wär er allei, wenn er sie ned metnemmt. I hät ihn ebe gar ned iglade..... Aber so esch es ez. Und settig Bsp. händ mer es paari

Aber, ich bin froh, gohts ned nur eus eso


°°°22. September 2012°°°

16.04.12 10:18
cutebride 

Re: Ärger-Thread

ihr sprechet alli es thema a wo mir au chli chopfweh bereitet

d'iiladigs-chärtli für diä gladnige gäst sind scho use und det hends au immer gfröget falls sie sich nöd sicher gsi sind ob si öppert dörfet mitneh. ich ha z.b. en kolleg iglade woni weiss dass er kei fründin/partnerin het und er isch trotzdem go fröge ob er öpper söll fröge zum mitcho... het mi chli komisch dünkt aber wenigstens het er gfrögt. han em den halt gseit dass ich mit ihm allei grechnet han was für ihn den au keis problem gsi isch
usserdem hani es paar tante&onkle vo mir iglade woni d'chind nur zum apero ilade wet. bi dene familie schick ich jewils zwei iladige. obs chönd läse isch di ander frag ich lahn mi mal überrasche....

.:wedding date:. 29. September 2012

16.04.12 10:53
purpurblume

nicht registriert

Re: Ärger-Thread

Ich muss ganz ehrlich sagen, dass ich mir diese Szenarien aus Sichtweise als Gast noch gar nie überlegt habe.
Mein Freund hat auch eine Einladungskarte zu einem Apéro bekommen und weil man bei der Anmeldung mehrere Personen angeben konnte und ansonsten nichts steht, haben wir uns nichts dabei überlegt und zwei Personen angegeben. Werd mal die Einladung nochmals angucken und wenn nötig nochmals nachfragen.
Ich persönlich würde mir ja wünschen, dass jeder an meiner Hochzeit seine Begleitung mitbringt (ob ich diese kenne oder nicht), gehört für mich irgendwie dazu. Ist natürlich auch eine Kostenfrage (Bei uns ist es üblich, dass man ein Geldgeschenk an das Brautpaar macht, dass die Kosten zumindest in ungefähr entschädigt, ist aber eine etwas andere Kultur). Aber ich kanns mittlerweile auch verstehen, wenn jemand eine persönlichere/privatere Atmosphäre wünscht.

16.04.12 13:13
Chatzezuengli 

Re: Ärger-Thread

Bi üsne Chärtli, ha ja obe scho churz beschribe, hei mer bie de Amäudechärtli gad dr Name oder äbe d'Näme vo dene wos betrifft ichegschribe. U wi obe scho gseit, isch z'Chärtli je nach Situation i ei- oder mehrzau gschribe.

Bhuuu, cha mer eigentläch fasch nid vorsteue das da öpper nid söu druss cho aber.. me weis ja nie



** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

19.04.12 12:02
bellastella 

Re: Ärger-Thread

GRRRRRRR..... Oh Mädels ich bin grad so hässig! Usgrächnet a üsem Tag isch ider Stadt ä sones besch*** musigfäst, und nöd öpe am namitag, neeei, äs gat scho am 9i los!!! dä schön platz mit dä stäge womer händ welle gruppeföteli mach wird dänn beleit si mit bühni, etc. grrrr.... und no besser, im schloss wi mir hüratet, isch ime andere saal irgend äs konzert.... AAAAAAAHHHHHH..... Maaan das regt mich grad sooo uf!!!!!!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

19.04.12 12:10
Muus 

Re: Ärger-Thread

Oh nei, Bellastrella, das isch de blöd!!! U dass dir das ersch so churz vorhär erfahret! Oje, nei! :( Hei si euch de nüt gseit bim Bueche vo dr Location?

 1 .. 79 .. 155 156 157 158 159 .. 182 .. 205
September   irgendwie   hochzeit   wirklich   heiraten   Ärger-Thread   eigentlich   Familie   einfach   Problem   anderen   eingeladen   Zeremonie   verlobt   Ziviltrauung   Schwester   vielleicht   trotzdem   gemacht   natürlich